تور کربلا چارتری

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا چارتری : کربلا یکی از مقدس ترین شهر های جهان است. از این روز مقصد مسافرتی مردم زیادی کربلا می باشد. کربلا برای مسلمانان شیعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین جهت در میان ایرانیان نیز سفر به کربلا محبوبیت بالایی دارد.

یکی از بهترین روش ها برای سفر به کربلا، شرکت در تور های کربلا است. با شرکت در تور های کربلا می توان سفر زیارتی با کیفیت و معنوی را تجربه کرد. سفر به کربلا ممکن است پیچیدگی ها و سختی هایی داشته باشد و این موضوع برای زائر اولی ها مشکل ساز باشد. به همین جهت در تور کربلا و راهنمایی های لیدر تور می توان سفری بی دغدغه را تجربه کرد.

منظور از تور چارتری چیست؟

بلیط های چارتری در واقع به بلیط هایی گفته می شود که به صورت دربست توسط آژانس هوایی اجاره شده اند. بلیط های چارتری می توانند کل صندلی های هواپیما را شامل شوند و یا فقط بخشی از آن ها باشد.
تور های هوایی ای که توسط آژانس های گردشگری مختلف برگزار می شوند عموما شامل‌ بلیط های چارتری هستند. این شرکت های گردشگری تعداد معینی از بلیط های هواپیما را برای شرکت کنندگان تور خود رزرو می کنند. بدین جهت ظرفیت تور متناسب با ظرفیت بلیط های چارتری می باشد.

تور کربلا برای عید ۱۴۰۲

تور کربلا چارتری چیست؟

همانطور که گفتیم بلیط چارتری به بلیط هایی گفته می شود که آژانس هوایی آن ها را به مدت معین و تعداد مورد نیاز رزرو کرده است. این آژانس ها این بلیط ها را مستقیما به فروش می رسانند. لازم به ذکر است که محدودیتی در قیمت فروش بلیط چارتری وجود ندارد.
در تور کربلا چارتری نیز آژانس مسافرتی تعدادی بلیط های هوایی را مختص متقاضیان شرکت در تور کربلا رزرو می کند. در واقع آژانس مسافرتی بلیط های پرواز به مبدا نجف را رزرو می کند، چرا که شهر کربلا فرودگاه ندارد و مسافران به این منظور باید ابتدا پرواز به مقصد نجف را سوار شوند.
تور کربلا چارتری در مواقعی قیمت ارزان تری در مقایسه با دیگر تور های هوایی دارد. برخی از مردم تصور می کنند که تور های چارتری کربلا در واقع همان تور های لحظه آخری هستند. اما این دو تور باهم تفاوت هایی دارند.

تور لحظه آخری کربلا

در تور های هوایی و زمینی، زمانی که ظرفیت تور به حد نساب نرسد و مدت زمان کمی به زمان برگزاری تور مانده باشد، برخی آژانس های مسافرتی اقدام به عرضه بلیط شرکت در تور با قیمت پایین تر می کنند. در تور های کربلا نیز گاها بلیط های لحظه آخری فروخته می شود.
قیمت بلیط تور لحظه آخری کربلا شامل تخفیف می شود. این تخفیف می تواند تا ۵۰ درصد هزینه تور را شامل شود. تور لحظه آخری عموما ۲ الی ۳ روز قبل از زمان برگزاری تور عرضه می شود. آژانس مسافرتی با این روش می تواند ظرفیت تکمیل نشده از تور خود را تکمیل کند و مسافران نیز با قیمت کمتری در سفر شرکت نمایند.
بلیط های چارتری را آژانس های هواپیمایی از پیش برای ظرفیت تور خود اجاره می کنند. به همین جهت عدم تکمیل ظرفیت تور می تواند برای آن ها موجب ضرر شود. به همین جهت است که تور های لحظه آخری عموما برای بلیط های چارتری منظور می گردد.
لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده به مسافران تور لحظه آخری برابر با سایران مسافران است. آژانس مسافری نباید به بهانه لحظه آخری بودن بلیط برخی از مسافران، امکانات کمتری به آن ها ارائه دهد.

هزینه تور کربلا چارتری

یکی از اصلی ترین هزینه های تور کربلا چارتری، هزینه حمل و نقل است. هزینه پرواز چارتری از هزینه سفر به صورت زمینی بالاتر است و به همین جهت تور های هوایی به طور کلی تور اقتصادی محسوب نمی شوند. به ویژه کربلا در همسایگی ایران واقع شده و به همین امکان سفر به صورت زمینی نیز وجود دارد.
مدت زمان اقامت در کربلا و دیگر شهر های زیارتی نیز درصد بالایی از هزینه تور را شامل می شود. نوع اقامتگاه ها نیز در تور های مختلف متفاوت است. طبعا هزینه تور هایی که اقامت در هتل های گرانقیمت را وعده می دهند، بیشتر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای