تور کربلا از قم

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا از قم : کربلا همواره یکی از پر بازدید ترین شهرهای جهان توسط مسلمین از سراسر دنیا است. این شهر از جمله ی پر طرفدار ترین مقصدهای سفر خارجی میان مردم ایران است. اما به موجب شیوع کرونا، سفر به کربلا نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت که این امر موجب نارضایتی بسیاری از علاقه مندان به سفر به این شهر مذهبی شد. جالب است بدانید که شهر کربلا در واقع جزو مقدس ترین شهرهای دنیا بوده و همواره مقصد زیارتی بسیاری از ایرانیان می باشد.

اما به موجب شرایط نابسامان اقتصادی و افزایش هزینه های سفر به کربلا ، بسیاری از علاقه مندان به سفر به کربلا نتوانستند سفر به این شهر را انجام دهند. همین امر سبب شد تا بسیاری از شرکت های گردشگری به فکر به وجود آوردن شرایطی شوند تا تمام علاقه مندان بتوانند به این شهر سفر کنند.

قم یکی از شهرهای مذهبی ایران است و همواره متقاضیان سفر به کربلا از قم بسیار زیاد هستند. به موجب این که تورهای زیارتی یکی از روش های به صرفه برای سفرهای زیارتی می باشد، تور کربلا یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به این شهر است. تور کربلا از قم یکی از گزینه های مناسب برای علاقه مندان به سفر عتبات عالیات است. به موجب تور اقساطی کربلا از قم، مردم قم می توانند تا با شرایط اقساطی اقدام به شرکت در تورهای کربلا کنند.

مزیت های سفر به کربلا با تور اقساطی کربلا از قم چیست؟

زمانی که شما سفر با تور را در نظر می گیرید، صرف هزینه ی کمتر در مقایسه با سفر تکی، مزیت های دیگری نیز شامل حال شما خواهد شد.

عراق به موجب فعالیت برخی گروه های تروریستی همواره برخی مشکلات امنیتی را به همراه دارد. از جمله مزیت های سفر با تور به کربلا امنیت بیشتر است. چرا که در هنگام سفر گروهی با تور، برگزارکنندگان تور یا همان تور لیدرها امنیت مناطق مختلف این کشور را بررسی کرده و آن ها را در برنامه ی مسافران لحاظ می کنند.

از دیگر مزیت های تور هزینه ی پایین تر در مقایسه با سفر تکی است. اما عموما تورها پیشنهادهای ویژه ای به متقاضیان ارائه می کنند که این پیشنهادات شامل انواع تخفیف روی هزینه رفت و برگشت و اقامت می باشد.

ارائه بیمه مسافرتی به متقاضیان از دیگر ویژگی هایی است که سفر با تور را مناسب تر می کند.

در سفر به عراق مسمومیات های غذایی به موجب عدم رعایت بهداشت در برخی از رستوران های این کشور به فراوانی رخ می دهد. به همین جهت دسترسی به غذای سالم و مناسب در سفر به کربلا برای مسافران حائز اهمیت است. مزیت تور این است که مجریان غذاهای سالمی را در اختیار زائرین قرار می دهد.

شرایط قسط تور اقساطی کربلا از قم چگونه است؟

پرداخت اقساطی همواره یکی از راهکارهای مناسب پرداخت هزینه ی تور است. اما شرایط قسط تور اقساطی کربلا از قم نیز مهم است. چرا که قسطی بودن پرداخت همواره شرایط خاصی را به همراه خواهد داشت. در تور اقساطی کربلا عموما 20 درصد از هزینه ی سفر از زائر دریافت می شود و باقی هزینه ی تور به طور اقساطی پرداخت می شود.

طول پرداخت قسط نیز در تور اقساطی کربلا از عموما بین 4 الی 10 ماه می باشد.

آژانس های مسافرتی که شرایط پرداخت اقساطی برای تور کربلا دارند، عموما نیازی به ارائه ی ضامن ندارند. متقاضیان تنها با ارائه ی چک می توانند تضمین پرداخت خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که در صورتی که قسط شرکت در سفر کربلا به طور اقساطی را دارید، باید چکی که ارائه می دهید به نام خود و یا یکی از بستگان درجه یک شما باشد. همچنین ثبت چک در سامانه ی صیاد برای این امر ضروری می باشد.

جمع بندی

به موجب هزینه های بالای سفر به کربلا و متقاضیان زیاد انجام این سفر، آژانس های مسافرتی شرایط اقساطی را برای علاقه مندان مهیا کرده اند. سفر با تور مزیت های زیادی دارد که از جمله ی آن ها هزینه ی کمتر در مقایسه با سفر تکی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۶ رای