تور لحظه آخری کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از جمله ی پر متقاضی ترین سفر های خارجی در میان ایرانیان سراسر کشور است. ایرانیان سراسر کشور از جای تا جای آن به سمت کربلا می روند تا به زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) بروند. از جمله ی پر طرفدارترین انواع سفر کربلا، تور های کربلا است. تور به صورت دسته جمعی با لیدری یک شخص آشنا به شرایط و ضوابط سفر انجام می شود. تور ها به صورت هوایی و زمینی انجام می شوند. یکی از انواع تور های زیارتی عتبات عالیات، تور های لحظه آخری کربلا هستند. به موجب هزینه ی ارزان تر این دسته از تور ها، این تور ها طرفداران زیادی دارند به خصوص برای عاشقان امام حسین که به موجب مشکلات اقتصادی توانایی سفر به کربلا را ندارند.

تور لحظه آخری به چه نوع توری گفته می شود؟

تور لحظه آخری از عبارات آشنا برای علاقه مندان سفر است. این عبارت اصطلاحا به انواع تور گفته می شود که زمان باقی مانده به شروع و حرکت آن، در حداقل قرار گفته می شود. این زمان معمولا بین یک الی دو روز می باشد.

این تور ها به موجب عدم تکمیل ظرفیت تور مورد نظر ارائه می شوند. آژانس های مسافرتی شرایط ویژه ای برای این تور ها ارائه می کنند تا تکمیل تور زودتر پر شود. تخفیف 10 الی 50 درصدی اعمال شده برای تور های لحظه آخری، شرایط مناسبی است که افراد را تشویق به شرکت در آن می کند.

تور های لحظه آخری هم به داخل کشور و هم به خارج کشور برگزار می شود. البته لازم به ذکر است که تور های لحظه آخری برای تمام سفر ها امکان پذیر نیست و معمولا تور هایی این شرایط لحظه آخری را برگزار می کنند که ویزا برای عزیمت به آن کشور نیازی نیست. از جمله کشور هایی که تور لحظه آخری برای آن ها انجام شده است می توان به ترکیه، سریلانکا، بلاروس و … اشاره کرد. البته این شرایط برای سفر های داخلی اهمیتی ندارد چرا که دیگر نیازی به ویزا نیست و انواع تور داخلی می توانند به صورت لحظه آخری نیز ارائه شوند.

تور لحظه آخری کربلا چه شرایطی دارد؟

به موجب مذاکرات صورت گرفته میان مسئولین دو کشور ایران و عراق، شرط ویزا برای سفر به کربلا نیازی نیست. البته برای سفر باید در سامانه سماح ثبت نام صورت گیرد.

به همین جهت است که تور لحظه آخری کربلا از جمله ی تور های پر طرفدار است. این تور ها مناسب افرادی است که تمایل به سفر کربلا دارند اما یا توان مالی پرداخت هزینه آن را نداشته و یا می خواهند سفری اقتصادی را انجام دهند.

تور های لحظه آخری نیز می توانند هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی باشند. تور لحظه آخری زمینی کربلا هزینه ی کمتری را در مقایسه با تور لحظه آخری هوایی کربلا دارد. البته در کنار این مزیت مهم، مسافران زمان بیشتری را باید در مسیر باشند و این برای بسیاری آزاردهنده است. به خصوص برای افرادی که با طولانی مدت نشستن در وسیله نقلیه، حالشان بد می شود.

قیمت تور لحظه آخری کربلا

قیمت تور، به شرایط مختلفی بستگی دارد. همانطور که در بخش قبل گفتیم، تور های هوایی هزینه ی بالاتری در مقایسه با تور های زمینی دارند و این یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت تور لحظه آخری کربلا است. همچنین ظرفیت و مدت زمان باقی مانده تا اجرای تور می توانند روی قیمت تور تاثیر گذار باشند.

خدمات ارائه شده توسط از جمله ی دیگر عوامل تاثیر گذار روی قیمت تور لحظه آخری کربلا هستند. چرا که با این برخی خدمات عموما توسط همه ی تور ها ارائه می شود، اما سایر خدمات ممکن است در برخی از تور ها ارائه شوند و در برخی دیگر این گونه نباشد.

مدت زمان تور نیز از جمله ی عوامل دیگر تاثیر گذار روی قیمت تور لحظه آخری کربلا است. چرا که تعداد روز های تور می تواند در تور های مختلف متفاوت باشد.

همچنین زمان برگزاری تور کربلا نیز می تواند روی قیمت آن تاثیر بگذارد. چرا که در زمان مناسبت های مذهبی شهر کربلا شلوغ شده و تعداد زائرین حاضر در آن بسیار بالا می رود. به همین جهت است که در این شرایط، هتل های کربلا و نجف (از دیگر شهر هایی که در عتبات عالیات زیارت در آن انجام می شود) با تعداد بالای متقاضی اقامت رو به رو می شوند. این شرایط باعث می شود تا بسیاری از آن ها هزینه ی اقامت را بالاتر از دیگر مواقع سال در نظر بگیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای