تور کربلا هوایی از اصفهان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا سالانه مقصد خارجی بسیاری از مردم ایران از شهرهای مختلف است. تورهای زمینی به موجب عدم نیاز به فرودگاه و پرواز به عراق، از تمامی شهرهای ایران مشروط به حد نصاب رسیدن شرکت کنندگان قابل برگزاری است. اما تورهای هوایی عراق تنها از چند شهر امکان پذیر است. همچنین لازم به ذکر است که تور کربلا هوایی از اصفهان، پرواز مستقیما به کربلا انجام نمی شود. پرواز در ابتدا در شهر نجف می نشیند و سپس از طریق حمل و نقل زمینی مسافرین به کربلا می روند. اصفهان از جمله شهر هایی است که امکان برگزاری تور کربلا هوایی از آن وجود دارد.

شهرهایی که امکان برگزاری تور هوایی کربلا را دارند

برای برگزاری تور هوایی کربلا، شهر مبدا باید امکان پرواز به شهر نجف عراق را داشته باشد.  اصفهان که از کلان شهرهای ایران محسوب می شود هر سال مبدا برگزاری تعداد زیادی تور کربلا هوایی است.

تور کربلا هوایی از اصفهان چند روزه است

در حال حاضر تور های کربلا هوایی از 3 روز الی 8 روز ممکن است در دسترس باشند. متقاضیان متناسب با شرایط و زمان خود می توانند تور مناسب خود را انتخاب نمایند.

نجف از مقاصد تور کربلا هوایی از اصفهان است

در شهر نجف زیارتگاه حضرت علی (ع) واقع شده است. به همین جهت است که عموما تورهای کربلا هوایی نجف را نیز جزو برنامه گردشگری خود قرار می دهند. همچنین همانطور که پیشتر گفتیم پرواز به کربلا امکان پذیر نیست، به همین جهت تور های کربلا عموما از شهر نجف شروع می شوند و سپس به کربلا و کاظمین و سامرا نیز حرکت می کنند.

طول مدتی که تور در شهر نجف می ماند متناسب با مدت زمان کلی تور است. ولی عموما در تورهای کربلا، 2 الی 3 روز مسافرین در شهر نجف اقامت دارند.

کربلا چندمین مقصد مسافرین است

کربلا در تور های هوایی عموما مقصد دوم زائرین است. اما ممکن است بسته به شرایط مختلف این موضوع تغییر کند. در تور های کربلا به صورت هوایی، پس از شهر نجف زائرین به صورت زمینی به کربلا رفته و سپس از زیارت به شهر کاظمین نیز عزیمت می کنند. سامرا نیز عموما جزو برنامه های تور کربلا هوایی از اصفهان است.

مکان های زیارتی شهر های مختلف عراق

همانطور که پیشتر گفته شد، در تور کربلا، علاوه بر این شهر زائرین به شهر های دیگر هم جهت زیارت می روند. مکان های زیارتی شهر کربلا مرقد امام حسین (ع)، حضرت عباس و همچنین حضرت علی اکبر (ع) می باشد.

شهر نجف نیز محل بارگاه امام علی (علیه السلام) است. مرقد امام موسی کاظم (ع) و مرقد امام محمد تقی (ع) در شهر کاظمین واقع شده اند. شهر سامرا نیز محل بارگاه های ملکوتی امام علی النقی (ع) و امام حسن عسکری (ع) می باشد.

به همین جهت است که در تور های کربلا عموما عزیمت به این شهرها نیز جزو برنامه های تور است تا زائرین بتوانند در این سفر به زیارت چندین تن از ائمه بپردازند.

تور کربلا هوایی از اصفهان بهتر است یا تور زمینی؟

تورهای هوایی به موجب هزینه ی بالا سفر با هواپیما، از تور های زمینی قیمت بیشتری دارند. اما باید بدانید که تور های زمینی زمان بسیار زیادی مسافران در حال رفت و برگشت هستند. به همین جهت است که بسیاری تور کربلا هوایی از اصفهان را به تور زمینی ترجیح می دهند. البته خب هزینه ی بالاتر تور های هوایی دلیل عدم انتخاب این نوع تور برای بسیاری از مسافرین است

اخذ ویزا و واکسن کرونا برای شرکت در تور کربلا هوایی از اصفهان ضروری است؟

ویزای عراق از آبان سال گذشته برداشته شده است. پس در واقع متقاضیان نیازی به اخذ ویزا برای شرکت در تور کربلا هوایی از اصفهان ندارند. اما شرط واکسن کرونا برای شرکت در این تور وجود دارد. متقاضیان شرکت در این تور ها باید دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده باشند. همچنین لازم به ذکر است که از آخرین دوز باید حداقل 14 روز گذشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای