تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره : سفر با تورهای گردشگری عموما یکی از مناسب ترین گزینه ها به خصوص برای افرادی است که به تازگی شروع به گردشگری های مختلف کرده اند. تور کربلا همواره به عنوان یکی از سفرهای زیارتی برای مسلمین بوده و به همین جهت است که متقاضیان زیادی خواستار شرکت در آن هستند.

 

تور کربلا هم نوع زمینی و هم نوع هوایی دارد. در نوع زمینی تور کربلا به دلیل مسافت بالا به خصوص از شهرهایی نظیر تهران و تهران، زمان زیادی را مسافرین در مسیر خواهند بود. به همین جهت است که گزینه ی بسیاری از افراد استفاده از خدمات تورهای هوایی کربلا است. تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره از جمله بهترین انواع تور برای مسافرت و زیارت عتبات عالیات است.

تورهای کربلا که به صورت زمینی انجام می شوند، تحت نظر سازمان حج و زیارت فعالیت دارند. همچنین کاروان های آزاد زیارتی کربلا تحت نظر آژانس های مسافرتی فعالیت می کنند.

تورهای هوایی کربلا به موجب زیارتی بودن این سفر، هم با مجوز سازمان حج و زیارت و هم با مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انجام می شوند. در تورهایی که مجوز سازمان حج و زیارت دارند، مسئولیت تور با آژانس هایی است که مجوز زیارتی و در واقع بند پ دارند. تورهایی که مجوز سازمان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند نیز مسئولیتشان با آژانس های دارای مجوز مسافرتی و یا بند ب هستند می باشد.

برای تور vip کربلا کلیک کنید.

تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره چگونه انجام می شود

اگر تابحال به صورت هوایی به این شهر زیارتی سفر نکرده اید، احتمالا نمی دانید که سفر هوایی مستقیما به کربلا انجام نمی شود. در تور های کربلا هوایی، مقصد سفر فرودگاه های شهرهای دیگر کشور عراق می باشد. در حال حاضر مبدا تورهای هوایی کربلا سه شهر تهران، تهران و تهران می باشد. مقصد نیز فرودگاه نجف در کشور عراق است.

تور کربلا

به موجب زیارتی بودن برخی دیگر از شهرهای عراق؛ مثل نجف و سامرا، در تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره زائرین فقط به زیارت مرقدهای مطهر واقع در کربلا نمی روند. تور های کربلا عموما بازدید از 5 شهر زیارتی کربلا، کاظمین و نجف را شامل می شود که زیارت در سامرا نیز از جمله برنامه های بیشتر تورهای زیارتی کربلا است.

اگر مقصد هوایی شما در تور کربلا، شهر نجف باشد، عموما کربلا مقصد دوم شما خواهد بود. معمولا در تورهایی که نجف شهر ورودی است، ابتدا زیارت در نجف، سپس کربلا انجام می گردد.

اخذ ویزا برای شرکت در تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره ضروری است؟

به علت روابط نزدیک ایران و عراق برای شرکت در تورهای کربلا نیازی به اخذ ویزا از کشور عراق نیست. اگر قصد شرکت در تورهای کربلا و یا سفر به هر یک از شهرهای عراق دارید، نیاز به اخذ ویزای نمی‌باشد.

لازم به ذکر است که اگر از طریق آژانس های مسافرتی قصد سفر دارید، بازم هم نیاز به دریافت ویزا نمی‌باشد.

البته در حال حاضر در سال جاری 1401، شرط ویزا برای سفر به عراق حذف شده است. در حال حاضر مسافرین ایرانی نیازی به دریافت روادید برای سفر به عراق نداشته و تا تصمیمات بعدی مسئولان کشور عراق می توان بدون نیاز به ویزا به عراق سفر کرد.

برای اطلاع قیمت تور لحظه آخری و ارزان کربلا کلیک کنید.

 

تور کربلا

کربلا یکی از محبوب ترین مقصد های سفر خارجی ایرانیان است. به ویژه در ایام عید نوروز متقاضیان سفر کربلا بسیار بالا می رود. برای مسافرانی که سال 1401 قصد سفر کربلا را دارند، برآورد هزینه ها اهمیت ویژه ای دارد. سفر کربلا را می توان به روش های مختلفی انجام داد. شرکت در تور های مسافری یکی از بهترین روش های سفر کربلا در سال 1401 است. تور کربلا از جمله پر طرفدار ترین انواع تور خارجی برای مردم ایران است. به موجب همسایگی کشور عراق با کشور عزیزمان ایران، امکان سفر و تور زمینی کربلا از کشور وجود دارد. قیمت تور زمینی کربلا سال 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین جهت است که نمی توان یک قیمت مشخص را برای تور زمینی کربلا سال 1402 در نظر گرفت. چرا که زمان دقیق سفر نیز می تواند تاثیر چشمگیری را روی قیمت آن بگذارد.

انواع تور کربلا کدام اند؟

به طور کلی دو نوع تور برای سفر به کربلا وجود دارد. تور زمینی و تور هوایی کربلا انواع تور های این سفر معنوی هستند. تور هوایی کربلا سفری بی دغدغه و با اتلاف وقت پایین را برای متقاضیان مهیا می کند. چرا که مسیر سفر به کشور عراق و شهر کربلا در کم تر از 1 ساعت و نیم انجام می شود.

اما تور زمینی کربلا طرفداران خاص خودش را دارد. به موجب قیمت اقتصادی تور زمینی کربلا سال 1402 بسیاری آن را به تور هوایی ترجیح می دهند. اگر چه زمان طولانی تری را در مقایسه با تور هوایی مسافران باید در مسیر رفت و برگشت باشند، اما حال معنوی این تور می تواند تمام این سختی ها را از تن شرکت کنندگان دور کند.

عوامل تاثیرگذار در قیمت تور زمینی کربلا سال 1402

همانطور که در بخش های پیشین به آن اشاره کردیم، قیمت تور زمینی کربلا سال 1402 را نمی توان یک قیمت ثابت در نظر گرفت و عوامل مختلفی روی این قیمت تاثیرگذار هستند.

برای تور کربلا به صورت زمینی، نیاز است که از طریق اتوبوس اقدام به رفت و برگشت نمایید. نوع اتوبوسی که برای رفت و برگشت استفاده می شود نیز روی قیمت تور زمینی کربلا 1402 تاثیر می گذارد. اتوبوس های VIP تور زمینی کربلا قیمت بیشتری را در مقایسه با اتوبوس های عادی دارند.

تور کربلا از تهران

هزینه رفت و برگشت تور کربلا هوایی

یکی از تاثیرگذار ترین عوامل روی قیمت تور زمینی کربلا 1401، هزینه رفت و برگشت تور است. تقاضای زیاد سفر نیز می تواند قیمت بلیط های اتوبوس را افزایش دهد. به طور کلی هزینه رفت و برگشت تور زمینی در مقایسه با تور هوایی کمتر است و این موضوع آن را به سفری اقتصادی بدل کرده است.

تاثیر هزینه خورد و خوراک روی قیمت تور زمینی کربلا سال 1402

هزینه خورد و خوراک نیز از جمله هزینه های ضروری برای تور کربلا است. این بستگی به تور مورد نظر دارد که برای خورد و خوراک مسافران چه برنامه هایی در نظر دارد.

تاثیر هزینه اقامت روی قیمت تور

از دیگر هزینه های ضروری برای تور کربلا، هزینه اقامت است. برای شرکت در تور های کربلا، هر تور یک نوع اقامتگاه را برای شرکت کنندگان در نظر می گیرد. کیفیت هتل های شهر کربلا نیز متنوع است. همچنین در مواقعی تعداد متقاضیان سفر عتبات عالیات بالا می رود، هزینه های اقامت در بسیاری از هتل های کربلا نیز بالا می رود. دلیل این موضوع افزایش تقاضای اقامت در هتل ها می باشد. به همین جهت است که زمان دقیق سفر می تواند روی قیمت تور تاثیر بگذارد.

برای اطلاع از قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه کلیک کنید

هزینه خروج از کشور

یکی دیگر از هزینه هایی که برای تور کربلا باید در نظر بگیرید، هزینه خروج از کشور است. هزینه خروج از کشور را در زمان سفر از مراجع رسمی پرس و جو نمایید.

قیمت تور زمینی کربلا در محرم و صفر سال 1402

ایام محرم و صفر یکی از بهترین زمان ها برای سفر به کربلا است. بسیاری از عاشقان امام حسین (ع) شروع سال را می خواهند در کنار حرم مطهر ایشان باشند. قیمت تور زمینی کربلا در محرم و صفر 1402 به موجب متقاضیان بالای این ایام ممکن است در مقایسه با سایر ایام سال متفاوت باشد.

نکته مهم درباره تهیه غذا از رستوران های کربلا

لازم به ذکر است که برخی از رستوران های کربلا شرایط بهداشتی مناسبی ندارند. به همین جهت است که توصیه می شود برای خورد و خوراک غذاهایی که توسط تور به شما داده می شود را مصرف نمایید تا از مواردی نظیر مسمومیات های غذایی جلوگیری شود.

جمع بندی

به موجب همین موضوع و این که در تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره اقامت در هتل های نسبتا گران خواهد بود، هزینه این تورها در مقایسه با سایر تورهای کربلا بالاتر است. اگر این هزینه ی بالا اهمیت خاصی برایتان ندارد؛ تور کربلا هوایی هتل 5 ستاره یکی از بهترین گزینه ها برای یک سفر زیارتی و حتی تفریحی می باشد.

سوالات متداوال

زمان مناسب شرکت در تور کربلا هوایی چه زمانی است ؟

دو عامل وضعیت آب و هوا و مناسبت های مذهبی از جمله ی تاثیر گذار ترین عوامل در شرایط تور کربلا می باشد.

امکان تور کربلا به صورت زمینی وجود دارد ؟

به موجب این که شهر کربلا در کشور همسایه ی ایران، یعنی عراق واقع شده است، تور کربلا به صورت زمینی از انواع پر طرفدار این نوع تور ها می باشد.

امکان تور کربلا به صورت هوایی وجود دارد ؟

شهر کربلا فرودگاه ندارد و پروازه ها به شهر نجف میباشد و سپس به کربلا اعزیمت می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۹ از ۵
از مجموع ۱۸ رای