تور کربلا از مشهد

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از پربازدیدترین مقاصد مسافرین از ایران است. به موجب اهمیت مذهبی این شهر برای مسلمانان علی الخصوص مسلمانان شیعه، کربلا از جمله ی پر زائر ترین شهرهای مذهبی در جهان می باشد. سفر به کربلا به صورت تنهایی توسط اشخاص مشمول هزینه ی بالا و همچنین داشتن اطلاعات کافی درباره کشور عراق است. اما یکی از به صرفه ترین روش ها برای انجام سفر به کربلا، سفر با تورهای زمینی و هوایی است. در واقع تورهای هوایی یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به کربلا می باشد. اما به موجب هزینه ی بالاتر سفر با هواپیما، بسیاری ممکن است تورهای زمینی را انتخاب کنند. مشهد یکی از شهرهای مذهبی ایران است، هر ساله بسیاری از مردم مشهد عازم به کربلا هستند. به همین جهت در این بخش به بررسی تور زیارتی کربلا از مشهد پرداخته ایم.

به موجب این که مشهد در شمال شرقی ایران واقع است و کشور عراق همسایه غربی ما می باشد، تور زمینی به کربلا از مشهد مدت زمان بسیار زیادی را زائرین در طول مسیر خواهند بود. بدین منظور تور های هوایی به کربلا از مشهد عموما گزینه مناسب تری هستند. اما همواره اگر توان شرکت در تورهای هوایی را ندارید، تورهای زمینی نیز می توانند یک سفر به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند.

تور کربلا از مشهد به صورت هوایی

لازم به ذکر است که هیچ پروازی مستقیما به کربلا صورت نمی گیرد. مقصد هواپیمایی تورهای هوایی کربلا در واقع شهرهای دیگر کشور عراق است. تور کربلا به مشهد به صورت هوایی عموما به مقصد نجف و یا بغداد انجام خواهد شد و سپس از آن شهر مسافرین به صورت زمینی به کربلا عزیمت می کنند.

تور کربلا از مشهد هوایی مقصد نجف

اگر از مشهد مقدس قصد سفر به کربلا به صورت تور هوایی را دارید، مقصد هوایی شما شهر نجف یا بغداد می باشد. اگر مقصد هوایی شما شهر نجف باشد، تور شما را به زیارت مرقدهای مطهر این شهر نیز خواهد برد. در این نوع تور کربلا از مشهد، زائرین پس از شهر نجف عموما به شهر کربلا و زیارت در این شهر می روند. پس از آن نیز زیارت در شهرهای کاظمین و سامرا انجام می شود. در این نوع تور در نهایت زائرین از فرودگاه بغداد به سمت فرودگاه مبدا حرکت می کنند.

تور کربلا از مشهد هوایی مقصد شهر بغداد

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، تورهای هوایی کربلا پرواز مستقیم به این شهر ندارند. به همین جهت یا مقصد پرواز شهر نجف و یا شهر بغداد می باشد. در صورتی که تور شما مقصد هوایی شهر بغداد باشد، عموما زائرین پس از بغداد به زیارت در شهر های کاظمین و سامرا می پردازند. پس از سامرا زائرین به کربلا عزیمت کرده و زیارت خود را انجام می دهند. سپس تور کربلا از مشهد به شهر نجف رفته و زیارت در این شهر نیز انجام می شود. سپس از طریق فرودگاه نجف مسافرین تور به فرودگاه مبدا بازگشت داده می شوند.

تور کربلا به صورت زمینی

در تور کربلا از مشهد اگر به صورت زمینی اقدام کنید، باید توجه کنید که طول مسافت زیادی را باید طی کنید و مدت زیادی در راه هستید. در این نوع تور، شرکت کنندگان توسط اتوبوس به پایانه های مرزی انتقال داده می شوند. پس از انتقال شرکت کنندگان تور به پایانه های مرزی، مسافرین سوار اتوبوس های عراقی شده و در نهایت با این اتوبوس ها به شهر کربلا می روند.

مدارک ضروری برای شرکت در تور کربلا از مشهد

به موجب این که تور کربلا یک سفر خارجی است، طبعا مدارک مختلفی برای انجام این سفر ضروری است.

از جمله مدارک ضروری شرکت در تور ، داشتن گذرنامه ای که دست کم 6 ماه اعتبار داشته و یک قطعه عکس می باشد. به موجب شرایط کرونا، تزریق دو دوز واکسن این بیماری برای شرکت در این تورها ضروری بوده و باید توسط مراکز مورد تایید وزارت بهداشت ایران انجام شده باشد.

لازم به ذکر است که اگر متقاضی شرکت در تور کربلا هستید، گذرنامه ندارید و یا اعتبار آن تمام شده، بهتر است در اسرع وقت برای دریافت آن به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید. عموما زمان انتظار دریافت گذرنامه یک هفته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای