تور کربلا از تبریز

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا یکی از مقدس ترین شهر ها در سرتاسر جهان می باشد. این شهر در بخش جنوبی کشور عراق، همسایه ایران واقع شده است. کربلا به موجب رویارویی و شهادت امام حسین (ع) و آن واقعه ی تاریخی، همواره مورد توجه مسلمانان از سراسر جهان است. در تمامی روز های سال کربلا مقصد بسیاری از زوار، به ویژه مسلمانان شیعه است. غالب جمعیت ایران نیز شیعه هستند و به همین جهت از تمامی ایران همواره به کربلا برای زیارت عتبات عالیات می روند. تبریز از جمله ی پر جمعیت ترین شهر های ایران است. زوار زیادی همواره از سمت تبریز به کربلا می روند. به انواع مختلف می توان سفر کربلا از تبریز را انجام داد. اما یکی از بهترین روش های سفر از تبریز، تور کربلا از تبریز است. چرا که با شرکت در کاروان های زیارتی می توان از خدمات ارائه شده توسط تور استفاده کرد.

تور لیدر ها با شرایط مختلف سفر کربلا آشنایی کامل دارند. به همین دلیل است که سفر با تور بسیار راحت تر و با دغدغه ی کمتری است. به خصوص به موجب انواع مشکلات سیاسی و امنیتی کشور عراق در چند دهه ی گذشته، شرایط این کشور از نظر نظم و ترتیب همچنان مطلوب نیست. به همین جهت توصیه می شود برا داشتن یک سفر با کیفیت از خدمات تور ها بهره مند شوید. تور های کربلا از تبریز در انواع مختلف و شرایط گوناگون همواره در حال برگزاری هستند.

انواع تور کربلا از تبریز

اگر قصد سفر به کربلا از تبریز را دارید، انواع تور کربلا از تبریز فرصتی ویژه برای داشتن سفری معنوی و به یادماندنی است. این تور ها همواره در انواع مختلف برگزار می گردد. به طور کلی تور از تبریز به دو دسته ی کلی تور های هوایی از تبریز و تور های زمینی کربلا از تبریز تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این دو دسته تور مزایا و معایب مختلفی دارند. در ادامه به معرفی انواع تور های کربلا از تبریز می پردازیم.

تور های هوایی کربلا از تبریز

تور های هوایی به خصوص برای سفر های خارجی از انواع رایج تور می باشند. تور های هوایی کربلا نیز از جمله ی این تور ها بوده که همواره تعداد متقاضیان بالایی دارد. کاروان های زیارتی کربلا حس و حالی معنوی و سفری خاطره انگیز را برای شرکت کنندگان تبریزی رقم می زنند.

مهم ترین مزیت تور های هوایی کربلا از تبریز سرعت بالای رفت و آمد مسافرین است. چرا که در تور های زمینی کربلا از تبریز باید مدت زمان زیادی را در مسیر در انتظار سپری کرد. اما در کنار این مزیت مهم، هزینه ی سفر های هوایی به طور کلی از سفر های زمینی بالاتر است. تور های هوایی کربلا نیز قیمت بیشتری در مقایسه با تور های زمینی دارند. البته لازم به ذکر است که تور های هوایی مستقیما از تبریز به کربلا پرواز ندارند و زوار ابتدا از تبریز به فرودگاه شهر نجف رفته و سپس از آن جا به صورت زمینی به شهر مقدس کربلا و زیارت در این شهر می پردازند.

تور های زمینی از تبریز به کربلا

نوع دیگر تور های پرطرفدار کربلا، تور های زمینی هستند. مهم ترین مزیت این تور ها هزینه ی اقتصادی آن ها در مقایسه با تور های هوایی کربلا است. چرا که تفاضل قیمت چشمگیری میان این دو انواع تور وجود دارد. اما عیب بزرگ این نور تور، زمان زیاد مورد نیاز برای رفتن به مقصد است. به خصوص تبریز در بخش شمال غربی ایران و کربلا در بخش جنوبی عراق است. در واقع فاصله ی زیادی میان این دو شهر است و همین فاصله ی زیاد باعث شده که گاها یک روز تمام را مسافرین در مسیر رفت و آمد به این سفر باشند. این موضوع برای بسیاری آزاردهنده است. به همین جهت است که برخی از متقاضیان سفر کربلا، حتی اگر شرایط اقتصادی مناسبی نداشته باشند همواره تور های هوایی را ترجیح می دهند.

تور قسطی کربلا از تبریز

به موجب شرایط نابسامان اقتصادی، برخی از متقاضیان شرکت در تور های کربلا توان پرداخت یکجای هزینه تور را ندارند. به همین جهت شرایط اقساطی برای تور کربلا مهیا است. متقاضیان می توانند در انواع تور از شهر تبریز به صورت پرداخت قسطی شرکت نمایند و از حال خوب و معنوی این سفر حیرت انگیز بهره مند شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
از مجموع ۱۳ رای