تور کربلا برای عید 1403

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا برای عید : کربلا از جمله محبوب ترین شهر های زیارتی در میان مسلمانان شیعه است. در این شهر، مرقد مطهر امام حسین (ع) و چند تن از یاران او واقع شده است. به همین جهت است که شیعیان از اقصی نقاط جهان برای زیارت در این شهر مقدس اقدام می کنند.

سفر خارجی کربلا در میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این شهر از جمله پر متقاضی ترین مقصد های سفر خارجی در بین مسافران ایرانی می باشد.
ایرانیان در تمام طول سال اقدام به سفر کربلا می کنند. اما در برخی مواقع، متقاضیان شرکت در این سفر معنوی افزایش می یابد. برای مثال در ایام عید نوروز به موجب تعطیلات، تعداد متقاضیان سفر کربلا دو چندان می شود.
در میان روش های سفر به کربلا، تور کربلا یکی از بهترین انواع سفر این سفر زیارتی است. در تور های کربلا متقاضیان با راهنمایی های تور لیدر و مدیر کاروان، شرایط عالی از سفر را بهره مند می شوند.

تور زمینی کربلا برای عید

تور های زمینی خارجی به موجب اقتصادی بودنشان همواره طرفداران زیادی دارند. تور زمینی کربلا نیز از این موضوع مستثنی نیست و همواره متقاضیان زیادی دارد.
اگر قصد شرکت در تور زمینی کربلا برای عید را دارید، باید در نظر داشته باشید که به موجب تعداد بالای مسافران به سمت عراق، ممکن است با ترافیک های سنگینی پشت مرز رو به رو شوند. همچنین در تور های زمینی زوار باید مدت زمان زیادی را در مسیر بمانند و این می تواند برای بسیاری افراد کسل کننده باشد. به همین جهت پیش از اقدام در شرکت در این تور ها حتما این نکات را مد نظر داشته باشید.
اما اگر مشکلی با زمان زیاد مسیر سفر ندارید، تور زمینی کربلا برای عید می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این تور ها هزینه بسیار کمتری در مقایسه با تور های هوایی دارند و به همین جهت سفری اقتصادی محسوب می شوند.

تور هوایی کربلا برای عید

تور هوایی در مقایسه با تور زمینی تعرفه بالاتری را در پی دارد. در تور های هوایی کربلا مسافران از مبدا به سمت شهر نجف می روند. پرواز های تور کربلا به مقصد نجف انجام می شود، چرا که شهر مقدس کربلا فرودگاه ندارد و پرواز های برای سفر کربلا باید در فرودگاه نجف و یا بغداد فرود بیایند. البته عموما تور های هوایی کربلا به مقصد نجف انجام می شود.
تور هوایی کربلا به موجب نوع حمل و نقلی که دارد، هزینه بسیار بالاتری در مقایسه با تور زمینی دارد. اما مدت زمان طی مسیر در این تور ها بسیار کم تر تور های زمینی است. به همین جهت با شرکت در این تور ها می توانید سفری بی دغدغه و با کمترین اتلاف وقت را تجربه نمایید.

هزینه اقامت در تور کربلا برای عید

ایام عید موجب افزایش متقاضیان سفر کربلا می شود. به همین جهت بسیاری از اقامتگاه های شهر کربلا و دیگر شهر های زیارتی عراق، تعرفه بیشتری را بابت اقامت مسافران اخذ می نمایند. در نظر داشته باشید که به موجب افزایش متقاضیان سفر در تور های کربلا، امکان تکمیل بودن ظرفیت اقامتگاه های مختلف وجود دارد و به همین جهت رزرو باید در اسرع وقت انجام شود.
اقامتگاه های عراق نیز مانند دیگر شهر های توریستی جهان دارای درجه بندی های مختلف است. طبعا هزینه اقامت در هتل های پنج ستاره در مقایسه با اقامتگاه های معمولی بیشتر است.

تاثیر وضعیت آب و هوا در تور کربلا

یکی از عواملی که موجب افزایش یا کاهش متقاضیان سفر کربلا می شود، وضعیت آب و هوایی شهر کربلا و کشور عراق است. به همین جهت برای پیشبینی تعداد حضار سفر کربلا، بررسی وضعیت آب و هوایی نیز می تواند کمک کننده باشد.

تاثیر مناسبت های مذهبی در سفر کربلا

علاوه بر وضعیت آب و هوایی کشور عراق، ایام مذهبی نیز می تواند موجب افزایش تعداد متقاضیان سفر کربلا شود. به طور مثال، در ایام محرم و صفر همواره تعداد متقاضیان تور های کربلا بالا تر می رود. به ویژه روز های تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی ، ایامی هستند که شهر کربلا با ازدیاد تعداد مسافران همراه است.‌
تور کربلا برای عید به موجب ایام تعطیل برای ایرانیان، با افزایش تقاضا مواجه خواهد بود. به همین جهت برای رزرو و شرکت در تور، باید در اسرع وقت اقدام نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای