تور کربلا پاییز 1402 ( مهر ، آبان ، آذر )

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا پاییز 1402 ( مهر ، آبان ، آذر ): سفر به کربلا، آرزوی بسیاری از عاشقان امام حسین (ع) است. اهمیت مذهبی شهر کربلا به قدری بالاست که از آن به عنوان یکی از مقدس ترین شهر های جهان یاد می کنند. تعداد بالای عزاداران حسینی در ایام محرم و صفر، گواه بر جمعیت بالای عاشقان امام حسین در ایران است.

سفر به این شهر به یادماندنی، در شرایط مختلفی می تواند اتفاق بیافتد. برای مثال، برخی ترجیح می دهند سفر را به صورت خانوادگی و با خودروی شخصی انجام دهند. برخی دیگر بلیط های زمینی و هوایی را به صورت مستقل تهیه می کنند. اما از جمله پرطرفدار ترین روش های سفر به این شهر، سفر با تور های زیارتی به این شهر مقدس است. تور کربلا در تمام ایام سال امکان پذیر است. اما آب و هوای متعادل پاییز باعث شده که بسیاری این فصل را برای سفر انتخاب کنند.برای سفر به کربلا میتوانید از کارشناسان سایت کربلایار کمک بگیرید.

تور کربلا مهر 1402

ماه مهر، شروع سال تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان است. به همین جهت این ماه چندان مناسب این افراد نیست. اما برای کسانی که این تحصیلات را گذرانده اند و یا به هر دلیلی در این ماه شرایط مناسبی برای سفر دارند، تور کربلا مهر 1402 می تواند گزینه مناسبی باشد.

در مهر سال 1402 دو مناسبت مذهبی نیز وجود دارد. دوم مهر 1402، مصادف با شهادت امام حسن عسکری (ع) و یازدهم مهر 1402، مصادف با میلاد رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) می باشد. در مناسبت های مذهبی عموما متقاضیان شرکت در تور کربلا بیشتر می شود، به همین جهت توصیه می شود که اگر قصد سفر در این روز ها را دارید، بلیط خود را در اسرع وقت رزرو نمایید.

تور کربلا آبان 1402

مناسبت های مذهبی آبان 1402 نیز شامل ولادت امام حسن عسکری (ع) در دوم آبان، وفات حضرت معصومه (س) در چهارم آبان و 29 ام آبان ماه مصادف با ولادت حضرت زینب (س) می باشد. در این روز ها نیز ممکن است جمعیت زوار کربلا بیشتر شود.

تور کربلا آذر 1402

در ماه آذر، عموما دمای هوا پایین می آید و ممکن است در برخی روز ها بسیار سرد شود. به همین جهت اگر قصد شرکت در تور کربلا آذر 1402 را دارید، توصیه می شود آب و هوای شهر کربلا و کشور عراق را از قبل مورد بررسی قرار دهید.

در این ماه نیز یک مناسبت مذهبی قرار دارد. شهادت حضرت فاطمه (س) مصادف با 26 ام آذر سال 1402 می باشد.

تاثیر مناسبت های مذهبی در تور کربلا پاییز 1402

همانطور که گفتیم، در این فصل برخی از مناسبت های مذهبی قرار دارد و ممکن است جمعیت زوار در این روز ها افزایش یابد. البته مناسبت های مذهبی ای که بسیار روی شلوغی کربلا تاثیر می گذارد، روز های تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی است که همگی در تابستان 1402 واقع شده اند.

تور به صورت زمینی و هوایی

سفر به کربلا، هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی امکان پذیر است. تور ها نیز هر دوی این شرایط را فراهم می کنند. در تور زمینی کربلا ، مسافران ابتدا با اتوبوس به مرز های زمینی ایران و عراق انتقال داده می شوند و سپس پس از کنترل مدارک، با اتوبوس های عراق به سمت نجف می روند.

در تور های هوایی کربلا نیز، مسافران ابتدا از مبدا حرکت با هواپیما به فرودگاه شهر نجف انتقال داده می شوند و سپس از آن جا به شهر مقدس کربلا راهی می شوند.

هزینه سفر در تور به صورت زمینی و هوایی

طبعا هزینه تور های هوایی کربلا، در مقایسه با تور های زمینی بیشتر است. چرا که پرواز های هوایی عموما هزینه های سنگینی را پی دارند. اما راحتی این نوع سفر باعث شده تا بسیاری تور های هوایی را به تور های زمینی ترجیح دهند. چرا که در سفر به صورت زمینی به کربلا، مسافران باید مدت زمان زیادی را در مسیر به سمت کربلا باشند. در واقع مسیر رفت و برگشت به کربلا به صورت زمینی گاها تا 1 روز کامل به طول می انجامد. به خصوص اگر مرز ها به موجب ازدیاد جمعیت شلوغ باشد، زائرین باید مدت زمان زیادی را در انتظار عبور از مرز باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۵ رای