قیمت تور زمینی کربلا 1402

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

عاشقان امام حسین (ع) تنها محدود به شیعیان نیست بلکه از سایر ادیان نیز این امام شیعیان علاقه مندان زیادی دارد. به همین سبب است که از جای تا جای دنیا می توان متقاضیان سفر به کربلا، بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) را مشاهده کرد. اما در کشورمان ایران تعداد عاشقان امام حسین (ع) محدود به چند نفر نیست و عاشقان این امام شیعیان بسیار زیاد هستند. به طوری که همواره مسافران بسیاری به صورت تور و تکی به زیارت بارگاه ایشان عزیمت می کنند. تور زمینی کربلا از جمله ی مناسب ترین و اقتصادی ترین روش های سفر به کربلا است. قیمت تور زمینی کربلا 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی شرایط و عوامل تاثیر گذار در قیمت تور زمینی کربلا 1402 می پردازیم.

قیمت تور زمینی کربلا 1402 به چه عواملی بستگی دارد

قیمت تور به طور کلی متناسب با شرایط و خدمات تور تعیین می شود. به همین جهت است که در صورتی که قیمت تور های مختلف را بررسی کنید، تفاوت چشمگیری میان قیمت انوات تور زمینی کربلا 1402 مشاهده خواهید کرد. اما به طور کلی تور های زمینی، به موجب این که هزینه ی کمتری برای ترانزیت در مقایسه با تور های هوایی دارند، قیمت مناسب تری دارند. به همین جهت است که بسیاری از افرادی که شرایط اقتصادی مناسبی ندارند، ترجیحشان سفر با تور های زمینی است. اما باید در نظر داشته باشید که برای شرکت در تور زمینی کربلا در هر جای ایران، باید مدت زمان نسبتا زیادی را در مسیر رفت و آمد بمانید. همچنین دردسر های این نوع تور در مقایسه با تور های هوایی کربلا بیشتر است. در ادامه به بررسی چند عامل مهم و تاثیر گذار در قیمت تور زمینی کربلا 1402 می پردازیم.

مدت زمان تور

مدت زمان تور تاثیر بسزایی رو قیمت تمام شده تور زمینی کربلا 1402 دارد. بسیاری از تور های کربلا 7 شب و 8 روز هستند. اما تور های دیگری با مدت زمان کمتر نیز وجود دارند. دلیل تاثیرگذاری بالای مدت زمان تور روی قیمت تور، خدمات ارائه شده و هزینه ی اقامت در اقامتگاه است.

تاثیر نوع اقامتگاه بر روی قیمت تور

فاکتور مهم بعدی و تاثیر گذار بر قیمت تور، اقامتگاه است. البته توصیه می شود که همواره هتل ها را برای اقامتگاه انتخاب کنید. اما همان هتل ها قیمت های متنوعی دارند که بسته به کیفیت و خدمات ارائه شده آن می باشد. پس نوع اقامتگاه مذکور در تور زمینی کربلا 1402، روی قیمت آن تاثیر چشمگیری می گذارد.

زمان انتخابی برای شرکت در تور!

نکته ای که در سفر کربلا وجود دارد این است که در زمان های مختلف سال، قیمت آن می تواند متفاوت باشد. چرا که به طور مثال در ایام محرم و صفر، به ویژه تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی، تعداد زوار حاضر در کربلا بسیار بالا می رود. به طور کلی عرضه و تقاضا از جمله ی مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت بسیاری از اقلام، کالا و خدمات است. به همین جهت است که متقاضیان اقامت در هتل ها بیشتر می شود و به همین جهت است که اکثر هتل های کربلا در مواقع ازدحام جمعیت و تقاضای بالا، قیمت اقامت در هتل را بالا می برند. به همین جهت است که اگر می خواهید در ایام محرم و صفر و روز های مناسبتی آن به سفر کربلا بروید، احتمالا قیمت تور زمینی کربلا 1402 بالاتر از دیگر مواقع سال خواهد بود.

سایر خدمات ارائه شده توسط تور

به طور کلی برخی خدمات توسط تمام تور ها ارائه می شود اما برخی خدمات صرفا در برخی از تور های زمینی کربلا در دسترس است. تور کربلا عموما با زیارت در شهر های دیگر عراق همراه است. به همین جهت است که بیشتر تور ها زیارت را محدود به شهر کربلا نمی کنند. نجف از جمله ی اصلی ترین زیارتگاه های سفر عتبات عالیات است. اما دو شهر زیارتی دیگر عراق، کاظمین و سامرا نیز در صورت امنیت، جزو برنامه تور قرار می گیرند.

صبحانه، نهار، شام، مداح، بیمه مسافرتی و تست کرونا از دیگر خدماتی است که توسط برخی تور های زیارتی کربلا ارائه می شود که روی قیمت تور زمینی کربلا 1402 تاثیر می گذارند. همچنین بسته به کیفیت خدمات مذکور، قیمت تور نیز می تواند متغیر باشد.

همواره توصیه می شود برای شرکت در تور های کربلا، ابتدا از نوع خدمات ارائه شده توسط تور مورد نظر مطلع شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۷ رای