سفر هوایی کربلا 1402

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

در سال 1402 می توان به روش های مختلفی به شهر مقدس کربلا سفر کرد. سفر کربلا و پیاده روی اربعین از جمله ی پر مخاطب ترین سفر های شهر کربلا است. برای سفر به این شهر مقدس هم با خودرو شخصی می توان اقدام نمود و هم با وسایل حمل و نقل عمومی می توان عزیمت کرد. از جمله ی مقرون به صرفه ترین انواع سفر کربلا، می توان به تور های زمینی و هوایی اشاره کرد. شرکت در تور های کربلا برای سفر به این شهر مقدس، باعث می شود تا از دردسر های مختلف سفر به عراق به موجب ناآشنا بودن با محیط آن اجتناب شود.

سفر هوایی کربلا 1402 با انواع تور

همانطور که گفتیم از مقرون به صرفه ترین انواع روش های سفر به کربلا به می توان به سفر با تور اشاره کرد. در سفر با تور به شهر کربلا راهنمای تور همواره با محیط کشور عراق آشنایی مناسبی دارد و به همین جهت است که از انواع مشکلات امنیتی و حتی بهداشتی در سفر جلوگیری می شود. همچنین به موجب تخفیف ها و شرایط مختلف برخی از انواع تور کربلا ، از نظر هزینه نیز بسیاری از تور های هزینه های مناسبی دارند.

لازم به ذکر است که تور های کربلا پیچیدگی های منحصر بفردی دارد و از جمله دلایل آن می توان به مشکلات امنیتی و شرایط کشور عراق در زمان های مختلف اشاره کرد. هزینه های سفر کربلا با تور نیز به موجب این شرایط مختلف ممکن است متغیر باشد.

سفر کربلا 1402 با تور هوایی

سفر به کربلا در سال 1402 با تور هوایی از جمله ی راحت ترین انواع روش برای سفر به این شهر است. چرا که به موجب هوایی بودن سفر دردسر های عزیمت با وسایل حمل و نقل زمینی نیست و همچنین مدت زمان مسیر سفر نیز کاهش می یابد. البته این در صورتی است که متقاضی دغدغه هزینه سفر را نداشته باشد. چرا که به طور کلی به موجب هزینه های بالا سفر با هواپیما در مقایسه با وسایل حمل و نقل زمینی، هزینه ی تور هوایی در مقایسه با تور زمینی بیشتر است. اما خب در صورتی که دغدغه ی هزینه را ندارید، تور هوایی سفر کربلا 1402 سفری راحت و بی دغدغه را برای شما به ارمغان می آورد.

سفر به شهر مقدس کربلا با انواع تور زمینی

از دیگر روش های سفر به کربلا، شرکت در انواع تور زمینی است. شرکت در انواع تور زمینی از سراسر کشور امکان پذیر است. البته لازم به ذکر است که به موجب مسافت بالای مسافرت، مسافران مدت زمان زیادی را در مسیر رفت و آمد خواهند بود که زمان رفت و برگشت به کربلا بسته به محل مبدا سفر تا 1 روز به طور می انجامد. البته از نظر هزینه ای این نوع سفر بسیار مقرون به صرفه است که دلیل انتخاب بسیاری از زائران برای شرکت در تور، همین قیمت مناسب می باشد.

امکان پرواز مستقیم به شهر کربلا در سفر کربلا 1402 وجود ندارد

لازم به ذکر است که چه خودتان بلیط هواپیما برای کشور عراق تهیه کنید و چه در تور های هوایی کربلا شرکت کنید، امکان پرواز مستقیم به شهر کربلا وجود ندارد. چرا که فرودگاهی در این شهر مذهبی احداث نشده است. به همین جهت است که برای سفر هوایی به شهر کربلا مقصد پرواز فرودگاه شهر نجف است. زائران از شهر نجف به شهر کربلا به صورت زمینی عزیمت خواهند کرد.

سفر کربلا 1402 در مناسب های مذهبی

لازم به ذکر است که متقاضیان سفر کربلا در انواع مناسبت های مذهبی افزایش پیدا می کند. به ویژه در مناسب مذهبی اربعین، شهر کربلا مملو از زائرین از سراسر دنیا است. به همین جهت است که هزینه ی سفر به کربلا در این ایام در مقایسه با سایر روز های سال بیشتر است.

دو دوز واکسن شرط سفر به کربلا

لازم به ذکر است که به موجب شرایط کرونا در سال 1402، شرکت در سفر کربلا نیازمند کارت واکسن دیجیتالی به زبان انگلیسی است. متقاضیان سفر به کربلا باید دو دوز واکسن را برای شرکت در سفر انجام داده باشند. همچنین به موجب توافقات میان مسئولین کشور ایران و عراق، واکسن های ایرانی نیز مورد پذیرش کشور عراق هستند. پس دغدغه نوع واکسن را برای سفر به کربلا نداشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای