تور کربلا زمستان 1402 ( دی ، بهمن ، اسفند )

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا زمستان 1402 ( دی ، بهمن ، اسفند ): کربلا شهری مذهبی واقع در کشور عراق است. اهمیت مذهبی شهر کربلا، به موجب مرقد امام حسین (ع) و برخی از یاران وی در واقعه کربلا است. در واقع کربلا به عنوان یکی از شهر های مذهبی در سراسر جهان شناخته می شود. ایرانیان علاقه بالایی به امام حسین (ع) و یاران وی دارند. به همین جهت است که سفر کربلا از ایران، یکی از پر مخاطب ترین مسافرت های خارجی ایرانیان است.

هر کس سفر کربلا را به یک نحوی دوست دارد. برخی از مردم دوست دارند که سفر کربلا را با اتومبیل شخصی بروند. سفر با اتومبیل شخصی به کربلا ، نیازمند برخی مدارک و هماهنگی ها می باشد. به همین جهت است که توصیه می شود قبل از اقدام حتما شرایط سفر با اتومبیل شخصی را به کربلا مورد بررسی قرار دهید.

سفر به کربلا با اتوبوس و هواپیما، گزینه های دیگر سفر به کربلا هستند. متقاضیان سفر می توانند مستقیما بلیط اتوبوس و یا هواپیما را تهیه کنند و به کربلا بروند. در این شرایط شما جزو یک گروه با دیگر مسافران حاضر در اتوبوس یا هواپیما نیستید.

اما روشی که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، سفر کربلا با تور های این شهر است. تور های کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی انجام می شود. بدیهی است که برای تور های زمینی، شرکت کنندگان تور از طریق اتوبوس و برای تور های هوایی شرکت کنندگان از طریق هواپیما به کشور عراق می روند.

زمستان سال 1402، ماه های فصل سال در پی دارد. به همین جهت ممکن است برخی از متقاضیان این فصل را برای سفر مناسب ندانند. اما برای برخی از افراد زمستان 1402، مناسب ترین زمان برای سفر با توجه به شرایطشان است. تور کربلا زمستان 1402 به دو روش زمینی و هوایی انجام می شود.

تور کربلا زمستان 1402 زمینی

برای تور زمینی کربلا ، کاروان زیارتی از طریق اتوبوس های مسافربری به کربلا می رود. سفر با اتوبوس آن هم به یک کشور خارجی، زمان زیادی می برد. به همین جهت است که برای برخی از افراد، تور زمینی کربلا گزینه مناسبی نیست. تور زمینی کربلا گاها یک روز تمام یا بیشتر مسافران در مسیر رفت و برگشت قرار می گیرند. مدت این زمان به فاصله شهر مبدا و شرایط راه و مرز ها بستگی دارد.

تور هوایی کربلا زمستان 1402

نوع دیگر تور کربلا زمستان 1402، تور های هوایی این شهر زیارتی هستند. برای شهر هایی که امکان پرواز مستقیم دارند، تور های هوایی کربلا برگزار می شوند. پرواز این تور ها، به شهر نجف اشرف انجام می شود. دلیل این موضوع عدم وجود فرودگاه در شهر کربلا می باشد. به طور کلی شهر نجف از جمله شهر هایی است که در زیارت عتبات عالیات، جزو برنامه های تور است.

تور کربلا دی 1402

اولین ماه زمستان سال 1402، ماه دی است. ماه دی یکی از سرد ترین ماه های سال برای سفر کربلا است. در واقع شهر کربلا در ماه دی دمای بسیار کمی دارد.

مناسبت های مذهبی، از جمله مواقعی هستند که تعداد زوار کربلا بیشتر می شود. 13 ام دی ماه سال 1402، ولادت حضرت فاطمه (س) می باشد. 24 ام دی ماه نیز ولادت امام باقر (ع) می باشد. مناسبت مذهبی دیگر در ماه دی، 26 ام آن است. 26 ام دی شهادت امام علی النقی الهادی (ع) می باشد.

تور کربلا بهمن 1402

سوم بهمن ماه نیز، ولادت امام شیعیان، امام محمد تقی (ع) است. 6 ام این ماه، مصادف با ولادت امام علی (ع) می باشد که احتمالا در این روز شهر نجف تعداد بسیار زیاد زائرین را شاهد خواهد بود.

8 ام بهمن ماه وفات حضرت زینب (س)، 18 بهمن شهادت امام موسی کاظم (ع) و 20 بهمن مبعث رسول اکرم (ص) می باشد.

25 بهمن سال 1402، یکی از مهم ترین مناسبت های مذهبی برای سفر کربلا می باشد. 25 ام بهمن ماه سال 1402، مصادف با ولادت آقا امام حسین (ع) می باشد.

ولادت حضرت ابوالفضل نیز در 26 ام این ماه می باشد. در نهایت نیز 27 ام، ولادت امام زین العابدین (ع) از مناسبت های مذهبی بهمن ماه می باشد.

تور کربلا اسفند 1402

اسفند آخرین ماه از سال 1402 است. همان اوایل این ماه، یعنی سوم اسفند ماه مصادف با ولادت علی اکبر (ع) است. 7 ام اسفند نیز آخرین مناسبت مذهبی سال 1402، ولادت امام زمان (ع) می باشد.

توصیه می شود برای سفر در ایامی که مناسبت مذهبی می باشد، از قبل اقدام به رزرو تور مورد نظر  از سایت کربلا یار نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۴ رای