تور کربلا رفت هوایی برگشت زمینی

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا، از پر طرفدار ترین تور های خارجی در ایران است. تور کربلا حال و هوای معنوی منحصر بفردی دارد. زمانی که با کاروان های زیارتی به کربلا می روید، دیگر دغدغه انتخاب مسیر و برنامه ریزی را نخواهید داشت. بلکه فقط تمرکزتان روی لذت بردن از این فضای دل انگیز است.
کربلا مرقد امام حسین (ع)، امام مظلوم شیعیان است. زیارت این مرقد مطهر، برای بسیاری از شیعیان به یک رسم معنوی تبدیل شده است. تعداد بالای زائرین این حرم مطهر، نشانگر عشق و علاقه بالای مردمان به این امام آزاده است.

سفر به کربلا

برای سفر به کربلا، تور کربلا یکی از بهترین گزینه ها است. در واقع به تمام زائر اولی ها توصیه می شود که تور را برای این زیارت انتخاب نمایند.
چرا که کشور عراق و شهر های مذهبی آن، شرایط خاصی دارند که بهتر است با اطلاع کامل از آن ها به انجام این زیارت عزیمت کنید.
تور کربلا، همراه با مدیر و تور لیدر های آگاه از شرایط انجام می شود. این افراد بار ها این سفر را انجام داده و به همین جهت به تمام پیچیدگی ها و شرایط خاص آن آگاه هستند.

انواع تور کربلا

به طور کلی، تور کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می شوند. کربلا واقع در عراق، کشور همسایه است. به همین جهت است که تور های زمینی امکان پذیر هستند.
تور های هوایی کربلا، سفری معنوی با کمترین دردسر را برای شرکت کنندگان رتهران می زنند. چرا که دیگر نیازی به صبر طولانی در مسیر و دردسر های های عبور از مرز به خصوص در زمان های شلوغی نیست.
در تور کربلا هوایی ، در کمترین زمان به کشور عراق می روید. البته به خاطر بسپارید که کربلا فرودگاه نداشته و پرواز ها به نجف انجام می شود. زمان تقریبی پرواز از مبدا تهران به مقصد نجف کمتر از یک ساعت و نیم است.
در سفر زمینی، گاها طول مسیر رفت و برگشت به بیش از یک روز کامل هم می رسد. البته مبدا حرکت، شلوغی راه، ترافیک در مرز و … از عواملی هستند که در طی مسیر به صورت زمینی تاثیر گذار می باشند.
هزینه تور های هوایی کربلا ، در مقایسه با تور زمینی بسیار بالاتر است. دلیل آن هم مشخص است، چرا که هزینه سفر با هواپیما آن هم سفر خارجی، طبعا بالاتر از سفر با اتوبوس های مسافربری است. البته به موجب راحتی سفر هوایی، بسیاری علیرغم هزینه بالاتر، این نوع سفر را ترجیح می دهند.

چرا در تور کربلا رفت هوایی برگشت زمینی شرکت کنیم؟

در مناسبت های مذهبی، به خصوص ایام اربعین حسینی، حال و هوای سفر کربلا به طرز خارق العاده ای زیبا می شود. در این ایام و یا ایام مهم دیگر، اگر بخواهید به صورت زمینی اقدام نمایید، با سیل عظیم وسایل نقلیه همراه خواهید بود و مدت زمان بسیار زیادی را در سفر زمینی در مسیر خواهید بود. همچنین ممکن است به موقع در زمان مراسم به کربلا نرسید. به همین جهت سفر رفت به صورت هوایی یک راهکار ویژه خواهد بود. چرا که در کمترین زمان به عراق عزیمت خواهید کرد.
همچنین برای افرادی که میخواهند هم دردسر های کمی را بابت سفر زمینی تجربه کنند و هم سفری نسبتا اقتصادی داشته باشند، تور کربلا رفت هوایی برگشت زمینی گزینه مناسبی است.
به طور کلی اهمیت به موقع رسیدن به کربلا بیشتر از برگشت از سفر است. این موضوع باعث شده که سفر رفت هوایی برگشت زمینی انتخاب بسیاری از زوار بشود.

هزینه تور کربلا رفت هوایی برگشت زمینی

تور کربلا، طبعا هزینه های مختلفی را برای زائرین به همراه خواهد داشت. از اصلی ترین هزینه های این سفر، هزینه رفت و برگشت است. به خصوص چون رفت با هواپیما انجام می شود، هزینه نسبتا بالایی را به همراه دارد.
پس از هزینه رفت و برگشت، دیگر هزینه مهم و تاثیر گذار، هزینه اقامت در کربلا و شهر های زیارتی عتبات عالیات است. کیفیت و هزینه اقامت در اقامتگاه های مختلف کشور عراق متفاوت است. به همین جهت این هزینه ها متفاوت و وابسته به نوع اقامتگاه می باشد. همچنین در زمان هایی که تعداد زوار بیشتر و متقاضیان اقامت بالاتر می رود، برخی اقامتگاه ها هزینه بیشتری را در مقایسه با سایر ایام سال از مسافرین اخذ می نمایند.
از هزینه های دیگر این سفر می توان به هزینه خورد و خوراک، عوارض خروج از کشور، هزینه ایاب و ذهاب داخل عراق و … اشاره کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای