قیمت تور های کربلا هوایی 4 روزه

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

قیمت تور های کربلا هوایی 4 روزه : در ایام محرم و صفر به ویژه روز های تاسوعا، عاشورا و اربعین، متقاضیان سفر به کربلا بیش از هر زمان می شود. اما فقط همین روز ها نیست بلکه در تمام طول سال عاشقان امام حسین به دنبال سفر این سفر معنوی هستند. سفر کربلا را می توان به روش های مختلفی انجام داد. برای هر کس روش سفر ممکن است متفاوت باشد. سفر کربلا زمینی و هوایی از ایران امکان پذیر است. متقاضیان می توانند به صورت جداگانه بلیط سفر را تهیه کنند و یا با خودروی شخصی سفر کنند. اما به موجب برخی سختی ها در کشور عراق، تور کربلا یکی از روش های پر طرفدار سفر کربلا می باشد.

تور کربلا یکی از بهترین روش های سفر کربلا

کشور عراق چندین دهه است که با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند. به همین جهت است که برای سفر به این کشور باید دانش کافی درباره ی ویژگی های آن کسب نمود. تور ها به صورت دست جمعی انجام می شوند. مدیر تور با کشور عراق آشنایی کامل دارد و برنامه های سفر را متناسب با آن تنظیم می نماید. به همین جهت تور ها برای بسیاری گزینه مناسب تری در مقایسه با سفر جداگانه است.

تور کربلا به دو روش برگزار می شود. تور های زمینی و تور های هوایی کربلا از جمله انواع تور های سفر کربلا هستند. قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه یکی از مناسب ترین قیمت ها از میان تور های مختلف دارد.

تور کربلا هوایی 4 روزه و قیمت آن

تور کربلا به صورت هوایی سفری بی دردسر را برای شرکت کنندگان فراهم می کند. چرا که در تور زمینی شرکت کنندگان باید مدت زمان زیادی را در مسیر سفر بمانند. تور کربلا هوایی 4 روزه قیمت نسبتا مناسبی دارد چرا که تعداد روز های سفر چندان زیاد نیست و می توان آن را نوعی سفر اقتصادی به کربلا در نظر گرفت.

لازم به ذکر است که شهر کربلا واقع در کشور عراق، فرودگاه ندارد. سفر هوایی در تور کربلا هوایی، به مقصد شهر نجف اشرف اتجام می شود. پس از رسیدن به شهر نجف، شرکت کنندگان تور با وسایل نقلیه زمینی به شهر کربلا می روند. البته در مراسم پیاده روی که در ایام اربعین صورت می گیرد، مسافران از شهر نجف به صورت پیاده روی به شهر کربلا می روند.

تور های کربلا هوایی 4 روزه ، عموما 7 شب هستند. یعنی مسافران هزینه اقامت 7 شب را در هتل یا اقامتگاه پرداخت می کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که قیمت تور کربلا هوایی 4 روزه اقتصادی است.

اما خب اگر به دنبال اقتصادی ترین نوع سفر به کربلا هستید، تور های زمینی گزینه ی بهتری هستند. چرا که هزینه سفر با هواپیما به کشور خارجی بیشتر از هزینه حمل و نقل زمینی است. اما خب در تور زمینی، مسافران ساعت های طولانی را در مسیر هستند. به خصوص در ایام پر متقاضی سفر کربلا، ترافیک پشت مرز های زمینی ایران و عراق ایجاد شده و همین باعث طولانی تر شدن زمان طی مسیر می شود.

اماکن زیارتی شهر کربلا کدام اند؟

حرم امام حسین طبعا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری و اماکن زیارتی کشور عراق محسوب می شود. این حرم توسط مختار ثقفی ساخته شده است. این حرم مطهر متاسفانه بار ها مورد حملات مختلف قرار گرفته است. اما با این حال فضای آن بسیار معنوی و آرامش بخش است. همچنین لازم بذکر است که پیکر مطهر حضرت علی اکبر و حضرت علی اصغر در حرم امام حسین قرار گرفته است.

دیگر مکان زیارتی شهر مقدس کربلا، حرم حضرت عباس (ع) می باشد. حرم حضرت عباس (ع) در 387 متری شمال شرقی حرم امام حسین (ع) قرار دارد. بین الحرمین به حد فاصل این دو حرم مطهر گفته می شود.

قتگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مکان زیارتی دیگر در شهر کربلا است. این مکان در واقع محل شهادت امام مظلوم آقا امام حسین می باشد.

تل زینبیه نیز نزدیک حرم آقا امام حسین (ع) واقع شده است. تل زینبیه به محلی گفته می شود که حضرت زینبت واقعه کربلا را از آن مشاهده می کرده است.

دیگر محل زیارتی مهم شهر مقدس کربلا، خیمه گاه امام حسین (ع) می باشد. این محل نیز در نزدیکی حرم امام حسین (ع) است و در 259 متری آن واقع شده است. خیمه گاه امام حسین محل خیمه زدن این امام بزرگوار در واقعه کربلا می باشد.

حرم طفلان مسلم و مرقد شهدای کربلا نیز از دیگر مکان های زیارتی شهر کربلا می باشد که در تور کربلا هوایی 4 روزه می توان به زیارت در آن ها پرداخت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای