تور کربلا در ماه رجب

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا در ماه رجب : ماه رجب یکی از مهم ترین ماه های تهرانری برای مسلمین است. در این ماه ایام مناسبتی زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان ولادت امام محمد باقر (ع)، شهادت امام هادی (ع)، ولادت حضرت امیرالمومین علی (ع)، مبعث رسول اکرم (ص) و شهادت امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد. روایاتی زیادی درباره اهمیت انجام اعمال دینی در ماه رجب وجود دارد. به همین جهت است که همواره در این ماه سفر های زیارتی زیادی نیز صورت می گیرد.
کربلا یکی از پر متقاضی ترین تور هایی است که شیعیان در آن شرکت می کنند. تور کربلا شامل زیارت در چند شهر مذهبی عراق است و به همین جهت آن را می توان یکی از پر مخاطب ترین تور های مذهبی عنوان کرد.
سفر به کربلا در ماه رجب شرایط خاصی را ممکن است نیاز باشد. چرا که در این ماه تعداد زوار افزایش چشمگیری خواهد یافت و به همین دلیل اگر به صورت مستقل قصد سفر و اقامت در کربلا را دارید، از امکان رزرو در هتل ها و اقامتگاه های مختلف پیشتر اطمینان حاصل نمایید.

مطالب مرتبط : تور کربلا در ماه رمضان

تاثیر شرایط در سفر به کربلا

شرایط مختلف کشور عراق در مقایسه با کشور ما تفاوت های زیادی دارد. به همین جهت باید شرایط مختلف را برای سفر خود مورد بررسی قرار دهید.
یکی از شرایط تاثیرگذار در سفر به کربلا وضعیت آب و هوایی است. در ماه های بسیار گرم و یا بسیار سرد سال ممکن است سفر دشوار تری را در پیش داشته باشید. به همین جهت میزان تقاضای سفر به کربلا عموما کاهش می یابد.
اما مناسبت های مذهبی دیگر عامل مهم و بسیار تاثیرگذار در شرایط سفر به کربلا و تعداد متقاضیان آن است. ایام محرم و صفر به موجب ارتباط مستقیم که با شهادت امام مظلوم امام حسین (ع) دارد، همواره یکی از پر بازدیدترین ایام کربلا می باشد.
برای ایرانیان، ایام عید نوروز نیز یکی از پر متقاضی ترین ایام برای سفر به کربلا است.

تور کربلا زمینی ماه رجب

همانطور که پیشتر به آن اشاره داشتیم، متقاضیان سفر به کربلا در ایام و مناسبت های مذهبی افزایش چشمگیری می یابد. ماه رجب یکی از ماه های مقدس برای شیعیان می باشد. در این ماه مناسبت های ویژه ای نظیر ولادت امیرالمومنین، مبعث رسول اکرم (ص) و … رخ داده است. پس بدیهی است که تقاضای سفر به کربلا در این ایام با افزایش چشمگیری مواجه باشد.
یکی از بهترین روش ها برای سفر به مناطقی که شرایط خاصی را دارا می باشد، سفر با تور است. کشور عراق نیز دارای شرایط خاصی است که ترجیح بسیاری را سفر با تور کرده است.
تور زمینی کربلا در ماه رجب، یک تور نسبتا اقتصادی و زیارتی می باشد. به موجب زمینی بودن روش سفر، هزینه وسیله نقلیه در مقایسه با تور هوایی بسیار کم تر است.

تور کربلا هوایی ماه رجب

در ماه رجب ولادت امام علی (ع) واقع شده است. در انواع تور های کربلا نیز سفر به نجف اشرف و زیارت حرم مطهر امیرالمومنین جزو برنامه های تور است.
در تور کربلا هوایی ماه رجب و سایر تور های هوایی در طول سال، مقصد پرواز شهر نجف است. به همین جهت اولین اقدام مسافران در تور عموما زیارت حرم مطهر امام علی (ع) است.
پس از آن نیز ادامه برنامه تور، با سفر کربلا ادامه می یابد. در کربلا علاوه بر مرقد امام حسین (ع)، دیگر اماکن مذهبی نیز وجود دارد که از جمله آن ها می توان به حرم حضرت ابوالفضل (ع) اشاره داشت. در تور کربلا هوایی ماه رجب، علاوه بر دو شهر نجف و کربلا، در صورت مساعد بودن شرایط دیگر شهر های زیارتی عراق نیز مورد بازدید قرار می گیرد. شهر های کاظمین و سامرا نیز از جمله شهر های زیارتی کشور عراق می باشد.
قیمت تور های هوایی کربلا همواره از تور های زمینی بالاتر است. به همین جهت اگر قصد شرکت در یک سفر اقتصادی را دارید، تور های زمینی گزینه مناسب تری می باشند. البته در ایام ماه رجب ممکن است به علت تقاضای زیاد سفر به کربلا. ترافیک های سنگینی پشت پایانه های مرزی ایران و عراق شکل گیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای