تور کربلا از کرمان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا، محل مرقد مطهر آقا امام حسین (ع) و یاران او است. این شهر اهمیت مذهبی بسیار بالایی برای ایرانیان و مسلمانان جهان دارد. عشق به امام حسین (ع) همواره در دل شیعیان است. این عشق را می توان از هیئت های عزاداری و نذری های ماه محرم و صفر به خوبی متوجه شد.

ایرانیان زیادی همواره به کربلا سفر می کنند. این سفر زیارتی تجربه ای دلچسب و ماندگار برای زوار خواهد بود. به همین جهت در طول سال همواره ایرانیان در روش های مختلفی این سفر را انجام می دهند.

شهر کرمان، مرکز استان کرمان و یکی کلانشهر های ایران است. کرمان با جمعیت حدود نیم میلیونی، همواره مبدا حرکت بسیاری از زائرین کربلا است.

سفر از کرمان به کربلا، می تواند چالش های خاصی را در پی داشته باشد. شرایط کشور عراق، مسیر های داخلی برای سفر به شهر های مختلف زیارتی، خورد و خوراک سلامت و … از مواردی هستند که در این سفر ممکن است چالش برانگیز باشد.

اما سفر کربلا، با شرکت در تور های این شهر، این قبیل مشکلات را بر طرف می کند.

مسئولان تور کربلا از کرمان، با شرایط این سفر و محیط آن آشنایی داشته و سفری بی دغدغه را برای زوار مهیا می کنند.

کرمانی هایی که قصد سفر به کربلا با تور را دارند، می توانند از تور های زمینی و یا تور هوایی را انتخاب و در آن شرکت نمایند.

چرا سفر به کربلا با تور بهتر است؟

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره داشتیم، کشور عراق شرایط متفاوتی با ایران دارد. به همین جهت، سفر به این کشور می تواند چالش هایی را در پی داشته باشد.

برای آن که بتوان سفری راحت و بی دغدغه به عراق داشته باشیم، تور های کربلا گزینه های مناسبی هستند. مسئولان این تور ها همواره بهترین شرایط را برای سفر مهیا می کنند.

همچنین تور کربلا ، شامل سفر به چند شهر زیارتی عراق می شود. در تور های کربلا، برنامه ریزی مناسبی صورت می گیرد تا شرکت کنندگان بتوانند بهترین استفاده را از زمان تور نمایند.

چه زمان هایی کربلا با ازدیاد جمعیت مواجه است؟

در برخی ایام، جمعیت حاضر در کربلا و متقاضیان سفر به این شهر زیارتی، افزایش چشمگیری پیدا می کند.

از جمله این ایام، به ماه های محرم و صفر می توان اشاره کرد. در این دو ماه، به ویژه در روز های تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی ، سیل عظیم جمعیتی به کربلا راهی می شوند.

ایام دیگری نیز مثل تعطیلات عید نوروز موجب افزایش متقاضیان سفر به این شهر می شود.

در ماه های بسیار سرد و بسیار گرم سال، تعداد زوار حاضر در این شهر کم تر می شود. در مقابل، در شرایط آب و هوایی مناسب تعداد زوار و متقاضیان افزایش می یابد.

ازدیاد جمعیت زوار برای برخی افراد خوشایند است، ولی برخی از افراد ترجیح می دهند در ایام خلوت تر به این سفر بروند.

انواع تور کربلا از کرمان

برای شرکت در تور کربلا، می توان هم در تور های زمینی و هم در تور های هوایی شرکت نمود.

هزینه تور های هوایی کربلا در مقایسه با تور های زمینی، بسیار بیشتر است. اما در عوض این هزینه بالا، راحتی و بی دغدغدگی سفر هوایی، باعث انتخاب این تور توسط بسیاری از متقاضیان می شود.

در تور زمینی، زوار باید مدت زمان زیادی را در مسیر رفت و برگشت صرف کنند. این موضوع نیز از جمله موضوعاتی است که سلیقه در آن دخیل می باشد.

چرا که برخی افراد مشکلی به مدت زمان طولانی مسیر سفر نداشته و در مقابل سایر افراد به آن تمایلی ندارند. برخی از افراد نیز هستند که در مسیر های طولانی حال بدی به آن ها دست می دهد و به همین جهت این تور ها گزینه مناسبی برای آن ها نیست.

هزینه تور کربلا از کرمان شامل چه مواردی است؟

این سفر، هزینه های مختلفی را در پی دارد. هزینه رفت و برگشت، یکی از اصلی ترین هزینه های تور کربلا از کرمان است که درصد بالایی از قیمت آن را در بر می گیرد.

هزینه اقامت در کربلا و دیگر شهر های زیارتی تور عتبات عالیات، دیگر بخش عمده هزینه این سفر است.

عوارض خروج از کشور، هزینه ویزا، رفت و آمد های بین شهری از دیگر هزینه های تور کربلا می باشد.

البته لازم به ذکر است که در پی مذاکرات صورت گرفته میان مسئولین ایران و عراق، ویزا برای سفر به عراق لازم نیست.

توصیه می شود هنگامی که قصد سفر را داشتید، شرایط سفر را از مسئولان تور سوال کنید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای