تور کربلا از هرمزگان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

عشق به امام حسین (ع) در جای تا جای ایران بزرگ وجود دارد. مردم هرمزگان، استان جنوبی کشور نیز از این موضوع مستثنی نیستند. همواره عده زیادی از هرمزگان به شهر کربلا محل مرقد آقا امام حسین (ع) سفر می کنند. سفر کربلا از جمله پر متقاضی ترین سفر های خارجی در ایران است. برای سفر به کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می توان اقدام نمود. در سفر کربلا اگر به صورت مستقل اقدام نمایید، نیاز است با شرایط این سفر زیارتی و دیگر شرایط کشور عراق آشنا باشید. از آن جایی که آشنایی با شرایط برای سفر اولی ها سخت است، انواع تور کربلا می تواند گزینه مناسب تری باشد. تور کربلا از هرمزگان یک گزینه مناسب برای هرمزگانی های عزیز است تا بتوانند در کنار دیگر افراد با یک تور به این سفر زیارتی عزیمت نمایند.

تور کربلا انتخابی بی نظیر برای یک سفر معنوی است. در تور کربلا زوار همواره یک انرژی منحصر بفرد را تجربه می کنند.
در تور کربلا علاوه بر شهر کربلا، دیگر شهر های زیارتی عراق و محل های زیارتی آن ها بازدید می شود.
در تور کربلا مدیر کاروان همواره در پی بهترین انتخاب ها و برنامه ریزی مناسب برای وقت شرکت کنندگان است.
مدت زمان تور های کربلا متفاوت است و به موجب آن مدت زمان اقامت در هر شهر زیارتی عراق نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

انواع تور کربلا از هرمزگان

تور های کربلا از هرمزگان انواع مختلفی دارند. برای اطلاع دقیق از شرایط تور باید پلن های آژانس مسافرتی و کاروان مورد نظر را بررسی نمایید.
به طور کلی تور های کربلا از هرمزگان شامل تور های زمینی کربلا از هرمزگان و تور های هوایی کربلا از هرمزگان می شود. در برخی شرایط نیز تور کربلا یک سر هوایی و یک زمینی می باشد. به طور مثال رفت زوار به صورت زمینی از هرمزگان انجام می شود ولی برگشت آن ها به صورت هوایی می باشد.

تور زمینی کربلا از هرمزگان

یکی از پر طرفدار ترین انواع تور کربلا از هرمزگان، نوع زمینی آن است. این تور ها با اتوبوس های مسافربری انجام شده و در انواع vip و معمولی امکان پذیر است. در تور کربلا با اتوبوس های vip ، امکانات اتوبوس بیشتر است و همچنین تعداد مسافران کمتری در هر اتوبوس مستقر می شوند.
لازم به ذکر است که مسیر حرکت ابتدا به سمت مرز های زمینی ایران و عراق است و سپس با عبور از مرز، زوار با اتوبوس های کشور عراق به سمت مقصد راهی می شوند.
در تور زمینی کربلا از هرمزگان غالبا مقصد اول مسافران شهر نجف است. زوار پس از رسیدن به شهر نجف، به زیارت در این شهر می پردازند. مرقد مطهر امیرالمونین در شهر نجف است.
عموما مقصد دوم تور کربلا از هرمزگان شهر کربلا است و مقصد اول نجف است. پس از عزیمت به شهر کربلا و انجام زیارت در این شهر، اقامت در آن بسته به مدت زمان تور متغیر است. اگر شرایط شهر های کاظمین و سامرا مهیا باشد، تور های کربلا به بازدید این شهر ها منتهی می شود.

تور کربلا هوایی از هرمزگان

نوع دیگر تور های کربلا، تور های هوایی است. بسیاری تحمل چندین ساعت در مسیر ماندن را ندارند و تور زمینی کربلا نیازمند چندین ساعت انتظار در اتوبوس است. به همین جهت تور هوایی کربلا گزینه مناسب تری برای این افراد است.
اگر به دنبال سفری اقتصادی هستید، تور کربلا از هرمزگان به صورت زمینی گزینه مناسب است. ولی اگر تحمل انتظار را ندارید، می توانید از انواع تور هوایی استفاده نمایید.
هزینه تور های هوایی نیز متغیر است. جایگاه هواپیما، ایرلاین، امکانات سفر، محل اقامت و … همگی مواردی هستند که هزینه انواع تور هوایی کربلا را تحت تاثیر قرار می دهند.

در تور کربلا هوایی نیازی به انتظار برای مسیر طولانی نیست. مدت زمان پرواز از مبدا تا مقصد با توجه به شهر مبدا ممکن است متفاوت باشد.

مقصد پرواز های هوایی تور کربلا، شهر نجف است. چرا که اصلا امکان پرواز مستقیم به کربلا به دلیل عدم وجود فرودگاه فعال در این شهر، وجود ندارد.

هزینه سفر هوایی طبعا بالاتر از سفر زمینی است. اما دردسر ها و راحتی در سفر هوایی دو چندان است. به همین جهت تور کربلا هوایی گزینه محبوبی میان زوار کربلا می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۶ رای