تور زمینی کربلا با اتوبوس

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور زمینی کربلا با اتوبوس : سفر کربلا سفری دلنشین با حال و هوایی معنوی و خوشایند است. این شهر یکی از مقاصد پر بازدید مسلمانان به ویژه شیعیان است. ایرانیان زیادی نیز عشق به امام حسین (ع) دارند و به همین جهت سفر های کربلا از ایران از جمله مقاصد پر طرفدار خارجی است. اما شرایط گذران وقت و گردشگری در عراق منحصر بفرد بوده و به همین جهت زائر اولی ها را ممکن است دچار مشکل کند.

بهترین نوع سفر به کربلا برای زائر اولی ها، شرکت در تور های زیارتی است. در تور های کربلا، مدیران کاروان اشخاص با تجربه ای هستند که می توانند بهترین شرایط را برای سفر مهیا کنند. با شرکت در تور های کربلا، شانس زیارت دیگر مکان های زیارتی عراق را نیز خواهید داشت. در این سفر شهر های نجف و کربلا دو مقصد اصلی زیارتی هستند. همچنین اگر شرایط مهیا باشد، سفر به شهر های کاظمین و سامرا نیز انجام می شود.

تور کربلا می تواند هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی انجام شود. تور زمینی کربلا با اتوبوس گزینه ای اقتصادی برای انجام این سفر معنوی است. طبعا هزینه سفر با اتوبوس در مقایسه با هواپیما کم تر بوده و به همین جهت این سفر موقعیتی فوق العاده با هزینه کم را مهیا می کند.

مزایای تور زمینی کربلا با اتوبوس

تور زمینی کربلا با اتوبوس از جمله پر طرفدار ترین انواع تور محسوب می شود. هزینه این تور گاها نصف تور های هوایی است.

در تور زمینی کربلا با اتوبوس همراه با سایر شرکت کنندگان به این سفر معنوی راهی می شوید. علیرغم این که مدت زمانی زیادی را در مسیر می مانید، اما این می توان یک مزیت برای برخی باشد. چرا که همگی هم مسیر و به سوی زیارتگاه مذهبی شیعیان راهی می شوید.

به طور کلی مهم ترین ‌مزیت این تور ها همان جنبه اقتصادی آن ها است. برای کسانی که دغدغه مالی این سفر را دارند، می توانند با شرکت در این تور یک سفر اقتصادی به خارج از کشور داشته باشند.

همچنین تور های لحظه آخری گزینه مناسب تری برای این سفر می باشند. در تور های لحظه آخری، به موجب عدم تکمیل ظرفیت شرکت کنندگان تور در مدت معین، پرداختی بابت شرکت در تور با تخفیف قابل توجهی همراه می شود. با شرکت در تور لحظه آخری زمینی کربلا با اتوبوس، می توانید به اقتصادی ترین حالت این سفر معنوی دست یابید.

معایب تور زمینی کربلا با اتوبوس کدام اند؟

در کنار مزایای مختلف آن، این تور معایبی نیز دارند. کربلا واقع در کشور خارجی عراق است. سفر زمینی به این کشور مدت زمان زیادی را خواهد برد. به ویژه اگر ساکنین استان های شرقی کشور بخواهند در این تور ها شرکت کنند، مدت زمان طی مسیر بسیار طولانی خواهد بود.

دیگر معایب این تور ها، ترافیک در مواقع ازدیاد جمعیت زوار است. برخی از مواقع تعداد جمعیت متقاضیان عبور از مرز ایران و عراق بسیار بالا می رود و این موضوع باعث ایجاد ترافیک در مرز های زمینی می شود.

البته معایب تور زمینی کربلا با اتوبوس می تواند به شخصیت زوار نیز بستگی داشته باشد. برخی افراد قرارگیری در این موقعیت ها را دوست دارند و برای آن ها موارد مذکور از معایب تور محسوب نمی شود.

هزینه تور زمینی کربلا

همانطور که گفته شد، مهم ترین مزیت تور زمینی کربلا، اقتصادی بودن آن است. هزینه این سفر ها به موجب زمینی بودن آن، بسیار پایین تر تور هوایی می باشد.

اما با این حال هزینه تور زمینی کربلا در شرایط مختلف متفاوت است. نوع اتوبوس یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار است. اتوبوس های مسافربری ممکن است معمولی و یا VIP باشند و این موضوع هزینه را تحت تاثیر قرار می دهد.

هزینه اقامت از پر اهمیت ترین هزینه های این تور ها است. کربلا و دیگر شهر های زیارتی عراق نیز انواع اقامتگاه ها را ارائه می دهند. تعداد ستاره های هتل محل اقامت و امکانات ارائه شده در آن ها، در هزینه سفر تاثیر چشمگیری می گذارد.

هزینه های جانبی تور زمینی کربلا با اتوبوس نیز شامل مواردی نظیر اخذ ویزا، عوارض خروج از کشور، حمل و نقل درون و بین شهری و … است. البته لازم به ذکر است که شرط اخذ ویزا برای شرکت در این سفر در حال حاضر برداشته شده است. دلیل این امر مذاکرات صورت گرفته میان طرفین ایرانی و عراقی می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای