تور کربلا vip با بهترین قیمت و خدمات

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از جمله پر بازدید ترین شهر های مذهبی جهان است. این شهر مقدس، مقصد زیارتی بسیاری از مسلمانان جهان به ویژه شیعیان است. شیعیان زیادی در ایران متقاضی سفر به کربلا هستند. سفر به کربلا را می توان در انواع مختلفی انجام داد. به موجب شرایط مختلف این سفر، نیاز است برای کسانی تجربه کافی در این سفر ندارند، از گزینه های تور کربلا استفاده کنند.

یکی از بهترین انواع تور کربلا، تور کربلا vip است. در این تور بهترین قیمت و خدمات برای یک سفر آسوده به کربلا مهیا شده است.
در سایت کربلایار تور کربلا vip هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی مهیا شده است.

تور زمینی vip کربلا

در تور vip زمینی، از اتوبوس های vip برای رفت و برگشت مسافران به کربلا انجام می شود. محل اقامت زوار در این تور ها در بهترین هتل های کربلا و نجف و دیگر شهر های زیارتی عراق می باشد.
در این تور ها همواره سعی شده بهترین امکانات در اختیار زوار قرار گیرد.
علیرغم ارائه بهترین امکانات در این تور ها، قیمت مناسبی نیز برای تور در نظر گرفته شده است.
کشور عراق در همسایگی ایران واقع شده است. به همین جهت می توان به صورت زمینی و با کم ترین هزینه این سفر را انجام داد. البته علیرغم ارائه بهترین خدمات و همچنین تهیه اتوبوس های vip، مسیر رفت و برگشت طولانی خواهد بود. به ویژه در ایام پر بازدید سال، گاها چندین ساعت مردم پشت مرز های زمینی ایران و عراق منتظر عبور می مانند.
در این سفر عموما مقصد اول زوار شهر نجف است. شهر نجرف اشرف، محل مرقد امیر المومنین علی (ع) است. همچنین چند محل زیارتی دیگر نیز در نجف واقع شده است. زوار پس از انجام زیارت در نجف، به کربلا می روند. در مراسم پیاده روی اربعین نیز، مردم از شهر نجف به کربلا با پای پیاده عزیمت می کنند.

تور vip کربلا هوایی

نوع دیگر و پر طرفدار تور کربلا ، تور vip هوایی است. در این سفر دیگر دغدغه چندین ساعت پشت مرز بودن نخواهید داشت. در این سفر بهترین نوع سفر هوایی مهیا شده است. در این سفر همواره مقصد اول مسافران، شهر نجف است. پس از پرواز به شهر نجف، مسافران زیارت را در این شهر انجام داده و مقصد بعدی شهر کربلا خواهد بود.
در این سفر با توجه به تعداد روز های سفر و همچنین مهیا بودن شرایط مناسب، به شهر های زیارتی دیگر عراق نیز عزیمت می شود. سامرا و کاظمین دیگر شهر های زیارتی عراق هستند که در تور کربلا به آن ها عزیمت می شود.
در تور vip هوایی کربلا نیز همانند تور vip زمینی، اقامت در بهترین اقامتگاه های عراق مهیا می شود. مسیر های داخلی عراق نیز با اتوبوس های بین شهری عراق انجام می شود.

قیمت تور vip کربلا

علیرغم ارائه بهترین خدمات، تور vip کربلا با بهترین قیمت ممکن ارائه می شود. طبعا تور هوایی به موجب سفر هوایی هزینه بیشتری را در پی دارد. ولی سرعت رفت و برگشت در این تور مزیتی است که تور زمینی آن را ندارد. مسیر رفت به نجف از تهران به صورت هوایی، در کم تر از یک ساعت و نیم انجام می شود.
در مقابل تور زمینی vip کربلا قیمت مناسب تری دارد. در این تور بهترین خدمات ارائه می شود و فقط تفاوت با تور هوایی vip، روش رفت و برگشت به عراق است. در تور زمینی کربلا از بهترین اتوبوس های مسافربری بهره خواهید برد. بهترین غذا ها و بهترین خدمات، مزیت هایی است که این نوع تور ها برای زوار به ارمغان می آورند.

ویزا کربلا

خوشبختانه بر اساس آخرین مذاکرات صورت گرفته بین مسئولین ایران و عراق، شرط ویزا برای تور vip کربلا برداشته شده است. به همین جهت است که متقاضیان می توانند با پاسپورت به راحتی این سفر را انجام دهند. لازم به ذکر است که مدت زمان باقی مانده از انقضای پاسپورت شما باید دستکم ۶ ماه باشد.

شرایط آب و هوا کربلا

یکی از شرایطی که در تراکم جمعیت زائرین تاثیر گذار است، شرایط آب و هوا است. عموما در ماه های بسیار گرم و بسیار سرد سال تراکم جمعیت زوار به حداقل می رسد. البته این در شرایطی است که مناسبت های مذهبی به خصوص در این ماه ها قرار نداشته باشد. به عنوان مثال اگر ایام محرم و صفر در این ماه ها قرار گرفته باشند، احتمال کم شدن تراکم جمعیت بسیار کاهش می یابد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۷ رای