قیمت تور هوایی کربلا ۱۴۰۲ از تهران

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

مقاصد سفر های خارجی ایرانیان شامل انواع سفر تفریحی، زیارتی و … می شود. مکه محل قرارگیری کعبه خانه خدا، از جمله پر بازدید ترین سفر های مذهبی برای ایرانیان است. اما علاوه بر کعبه، کربلا محل قرارگیری مرقد مطهر امام حسین (ع) نیز متقاضیان زیادی دارد. شهر کربلا‌ از جمله پر متقاضی ترین سفر های خارجی می باشد.

سفر کربلا به روش های مختلف قابل انجام می باشد. از آن جایی که کربلا در کشور عراق همسایه زمینی ایران قرار دارد، امکان سفر زمینی نیز می باشد. اما سفر زمینی کربلا به خصوص از تهران، زمان زیادی می برد. به ویژه مواقعی که تعداد متقاضیان سفر افزایش می یابد، مرز های زمینی ایران و عراق ترافیک های شدیدی را شامل می شود.
به همین جهت سفر هوایی گزینه انتخابی بسیاری از متقاضیان سفر کربلا است. از جمله بهترین شیوه های سفر زیارتی کربلا، سفر با کاروان های زیارتی یا همان تور است.
تور کربلا هوایی ۱۴۰۲ از تهران، سفری بی دغدغه را برای مسافران فراهم می کند. البته از آن جایی که این سفر هوایی است، هزینه سفر نسبت به سفر زمینی بیشتر می باشد. به غیر از قیمت تور کربلا هوایی ۱۴۰۲ از تهران که قیمت نسبتا بالایی است، بقیه شرایط نسبت به سفر زمینی مناسب تر می باشد.

قیمت تور هوایی کربلا ۱۴۰۲ از تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی تور های هوایی به خصوص تور های خارجی، هزینه بالاتری را در مقایسه با تور های زمینی شامل می شوند. تور کربلا نیز از این موضوع مستثنی نیست. قیمت تور هوایی کربلا ۱۴۰۲ از تهران به نوع پرواز بستگی دارد. اگر قیمت پرواز های مبدا تهران به مقصد نجف را بررسی کنید، انواع مختلفی از پرواز را مشاهده می کنید. پرواز های اکونومی، بیزنس کلاس و … از انواع پرواز های خارجی هستند که می توانند در قیمت تمام شده تور تاثیر بگذارند.
علاوه بر نوع پرواز، تعداد روز های تور نیز از جمله تاثیرگذار ترین عوامل بر قیمت تور هوایی کربلا ۱۴۰۲ از تهران می باشد. تعداد روز های تور در آژانس های مختلف متفاوت است، اما عموما از یک میزان تعداد روز کمتر برای تور در نظر گرفته نمی شود.
نوع اقامتگاه دیگر عامل تاثیرگذار در قیمت تور است. تور کربلا شامل سفر و بازدید از چند شهر زیارتی عراق می باشد. اقامت در هر یک از این شهر ها هزینه بر است. نوع اقامتگاهی که مسئولان تور برای شرکت کنندگان در نظر می گیرند، هزینه های متفاوتی در پی دارد. چرا که هتل های کشور عراق نیز مانند سایر کشور ها در کلاس ها و کیفیت های متفاوتی هستند.

ویزا برای تور کربلا

برای سفر های خارجی، ویزا یا روادید یکی از شرایط ورود به کشور مقصد است. اما خوشبختانه در حال حاضر شرط ویزا برای تور کربلا برداشته شده است. در پی مذاکرات صورت گرفته میان مسئولان ایران و عراق، زوار ایرانی نیازی به روادید برای ورود به کشور عراق ندارند. البته این شرایط ممکن است تغییر کند. به همین جهت، آخرین شرایط سفر به عراق را از طریق اخبار این حوزه بررسی نمایید.

شرایط آب و هوایی کشور عراق

کشور عراق در برخی ماه های سال، هوای بسیار گرمی دارد که سفر زیارتی را برای متقاضیان دشوار می کند. از طرفی در برخی دیگر از ماه ها، آب و هوا ممکن است بسیار سرد باشد و سفر در این ماه ها نیز دشوار می باشد. به همین جهت در ماه های بسیار سرد و بسیار گرم سال، تعداد زوار شرکت کننده در تور عتبات عالیات عراق کاهش می یابد. البته این در شرایطی است که مناسبت های مذهبی مهمی در این ماه ها قرار نداشته باشد. چرا که مناسبت های مذهبی نظیر ایام محرم و صفر، به ویژه ایام تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی، همواره با حضور تعداد زیادی از زوار همراه می باشد.

تفاوت قیمت تور هوایی کربلا ۱۴۰۲ از تهران با تور زمینی

تور های زمینی کربلا از تهران، با اتوبوس های مسافربری صورت می گیرد. سفر زمینی زمان زیادی خواهد برد و به همین جهت همواره عده زیادی از متقاضیان سفر کربلا، تور هوایی را ترجیح می دهند.
اما تور های زمینی سفری اقتصادی هستند و تفاوت قیمت تور هوایی کربلا ۱۴۰۲ از تهران با تور زمینی ، باعث شده تا همواره متقاضیان سفر زمینی نیز بالا باشد. از جمله دیگر انواع تور های اقتصادی کربلا، تور های لحظه آخری می باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای