قیمت تور زمینی کربلا از کرمانشاه

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا از کرمانشاه  : حال و هوای معنوی شهر کربلا به قدری خوب است، که بسیاری از زوار برای چندمین بار قصد سفر به آن را دارند. برای سفر به کربلا می توان به انواع روش های گوناگون سفر را انجام داد. برای مثال می توان از خودروی شخصی برای این سفر استفاده کرد که البته نیازمند داشتنن گواهینامه بین المللی و چند مورد دیگر است. به موجب سختی سفر به کشور عراق، افرادی که با این محیط آشنا نیستند بهتر است با شخص یا اشخاصی سفر کنند که تجربه آن را دارند. شرکت در تور های کربلا راهکاری عالی برای افرادی است که با شرایط سفر کربلا آشنا نیستند. به کمک راهنمایی های مدیر تور کربلا، می توان سفری بی دغدغه را به شهر مقدس کربلا انجام داد.

برای شرکت در تور های شهر مقدس کربلا، همواره توصیه می شود که تور های تحت نظارت سازمان حج و زیارت را انتخاب نمایید.

تور های کربلا هم زمینی و هم به صورت هوایی هستند. برای کرمانشاهی های عزیز که قصد سفر کربلا را دارند، تور های زمینی گزینه ای فوق العاده و اقتصادی هستند. چرا که فاصله کرمانشاه تا کربلا فقط حدود 475 کیلومتر می باشد. این موضوع شرایط مناسب تری را برای کرمانشاهی ها فراهم می کند و سفر زمینی را گزینه ای خوب برای آن بدل ها کرده است.

قیمت تور زمینی کربلا از کرمانشاه، در مقایسه با قیمت تور هوایی از این شهر کمتر است. چرا که برای شرکت در تور زمینی دیگر هزینه های سفر با هواپیما را نیازی نیست بپردازید. البته قیمت تور زمینی کربلا از کرمانشاه به عوامل دیگری به جز شیوه ی حمل و نقل نیز بستگی دارد که در مطلب به آن می پردازیم.

چرا تور زمینی کربلا گزینه ای مناسب برای مردمان کرمانشاه است؟

همانطور که گفتیم، فاصله زمینی کرمانشاه تا کربلا چندان زیاد نیست. اگر زمان های توقف و ترافیک در این مسیر را در نظر نگیریم، فاصله سفر زمینی از کرمانشاه تا کربلا در حدود 6 ساعت است. البته طبعا توقف هایی نیز در مسیر خواهید داشت. در مرز ایران و عراق، شما از اتوبوس های ایرانی خارج شده و با سوار شدن اتوبوس های عراقی به شهر نجف می روید. همچنین اگر زمان شلوغی را برای سفر انتخاب کرده باشید (به عنوان نمونه مناسبت های مذهبی مثل اربعین) تا چندین ساعت ممکن است عبور از مرز شما به طول انجامد.

اما اگر مشکلی با مدت زمان طی مسیر ندارید، تور زمینی گزینه ای مناسب است. چرا که هزینه آن بسیار کمتر از هزینه تور هوایی است.

هزینه اقامت و تاثیر آن بر قیمت تور زمینی کربلا از کرمانشاه

به جز هزینه ای که بابت رفت و برگشت این سفر می پردازید، هزینه های دیگری نیز شامل حال شرکت کنندگان در این تور ها می شود. از جمله تاثیر گذار ترین هزینه ها بر قیمت تور زمینی کربلا از کرمانشاه، هزینه اقامت است. هزینه اقامت در هتل های کربلا می تواند بسیار متفاوت باشد. هتل های کربلا انواع مختلفی دارند و بسته به خدمات و کیفیت هتل محل اقامت، قیمت تور زمینی کربلا از کرمانشاه نیز متفاوت خواهد بود.

نوع اتوبوس و تاثیر آن در قیمت تور زمینی

هزینه سفر با اتوبوس در مقایسه با هزینه سفر با هواپیما بسیار کم تر است. اما هزینه ی تمام اتوبوس های تور زمینی یکسان نیست. اتوبوس های تور زمینی کربلا، درجه الف و ب دارند. اتوبوس های درجه الف امکانات بیشتری داشته و همچنین تعداد ظرفیت مسافران آن نیز کمتر است.

پایانه های مرزی برای سفر کربلا کدام اند؟

برای سفر به کربلا از ایران، نیاز است که از پایانه های مرزی عبور کرد. به طور کلی 4 پایانه مرزی برای عبور مسافران از ایران به عراق وجود دارد. پایانه های مرزی ایران و عراق عبارتند از: پایانه مرزی شلمچه، پایانه مرزی چذابه، پایانه مرزی مهران و پایانه مرزی خسروی.

در واقع پایانه مرزی مهران انتخاب بیشتر زوار کربلا است. البته انتخاب پایانه مرزی برای عبور برای بسیاری متناسب با مبدا حرکت است. برای مثال مسافران از مبدا استان های جنوبی عموما از پایانه مرزی شلمچه عبور می کنند. پایانه مرزی چذابه نیز انتخاب بسیاری از زوار از استان های مرکزی است. پایانه مهران نیز انتخاب استان های شمالی، غربی، کرمانشاه، تهران و … است. پایانه مرزی خسروی فقط در شرایط برقراری امنیت امکان عبور زوار را دارد. این پایانه واقع در استان کرمانشاه است. بنابراین زوار استان کرمانشاه از این پایانه مرزی برای عبور از مرز عمدتا استفاده می کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای