روش های سفر به کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

سفر همواره موجب تجدید روحیه و افزایش انرژی می شود. در میان انواع سفر ها، سفر های زیارتی یکی از بهترین گزینه ها برای کسب حس و حال معنوی می باشند. کربلا که یکی از بهترین مقاصد مذهبی و زیارتی است، پذیرای ایرانیان در ایام مختلف سال می باشد.
شهر کربلا یکی از مقدس ترین مکان ها برای شیعیان محسوب می شود. ایرانیان زیادی نیز به این شهر و واقع مربوط به آن توجه داشته و به همین جهت سفر های کربلا از مبدا ایران در تمام روز های سال سفر برگزار می شود.
روش های سفر به کربلا متناسب با شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد.
در ادامه به بررسی برخی از روش های سفر به کربلا می پردازیم. همراه با کربلا یار بمانید.

سفر با اتوبوس های مسافرتی

یکی از گزینه های اقتصادی سفر به کربلا، سفر با اتوبوس های مسافرتی است. کربلا در کشور همسایه ایران قرار دارد و به همین جهت می توان به صورت زمینی نیز این سفر را انجام داد. همچنین روابط ایران و عراق در حال حاضر مناسب است و این موضوع موجب تسهیل سفر به صورت زمینی به کربلا می شود.
اگر قصد سفر با اتوبوس های مسافرتی را دارید، باید دو اتوبوس برای رفت و دو اتوبوس برای برگشت سوار شوید. چرا که اتوبوس ها ابتدا در پایانه ایران و عراق توقف داشته و زوار با اتوبوس های عراقی مسیر داخل عراق را ادامه می دهند.
برای سفر با اتوبوس های مسافرتی به عراق باید اقامتگاه مناسبی نیز پیدا کنید. رزرو اتاق در هتل های کربلا از جمله دیگر اقدامات این نوع سفر می باشد.

سفر با هواپیما به کربلا

سفر به صورت زمینی و با اتوبوس های مسافرتی سفری اقتصادی و مناسب است. اما این سفر ها می تواند برای برخی افراد سخت باشد. چرا که برای این سفر ها باید مسیر بلندی را با اتوبوس و به صورت زمینی عبور کنید و این می تواند تا یک شبانه روز به طول انجامد.
به همین جهت سفر با هواپیما به کربلا یکی از گزینه های مناسب برای افرادی است که تحمل مدت زمان سفر زمینی را ندارند.
در مقایسه با سفر زمینی با اتوبوس های مسافری، هزینه سفر به کربلا با هواپیما بالاتر است. به همین جهت بسیاری از افراد سفر با اتوبوس های مسافری را به موجب هزینه پایین تر ترجیح می دهند. اما اگر دغدغه هزینه سفر را ندارید، سفر های هوایی به کربلا می تواند تجربه ای بسیار به یاد ماندنی برای شما خلق کند. چرا که در این سفر ها دیگر دغدغه ها و برخی مشکلات سفر زمینی را نداشته و در مدت زمان کوتاهی مسیر رفت و برگشت را طی خواهید کرد.

انواع تور های کربلا

از جمله دیگر روش های سفر به کربلا، سفر با انواع تور های کربلا است. قوانین کشور عراق و شرایط آن در مقایسه با کشورمان متفاوت است و به همین جهت برای کسانی که اطلاعات کافی درباره این شرایط و قوانین ندارند، سفر با تور ها از جمله بهترین روش های سفر به کربلا است.

سفر با تور هوایی

زمانی که با تور اقدام به سفر به کربلا می کنید، دیگر نگران رزرو اقامتگاه، رفت و آمد های بین شهری و درون شهری نخواهید بود. در انواع تور های کربلا ، بهترین و مناسب ترین برنامه ریزی ها برای سفری خاطره انگیز صورت می گیرد.
انواع تور های کربلا نیز همانند سفر های مستقل، به صورت زمینی و هوایی برگزار می شود. تور های ترکیبی یک سر هوایی و یک سر زمینی نیز از جمله دیگر انواع تور های کربلا می باشند.

سفر با تور زمینی

تور های زمینی کربلا نیز غالبا با اتوبوس های مسافری برگزار می شود. هزینه تور های زمینی کربلا نیز در مقایسه با انواع تور های هوایی به این شهر، پایین تر است. با سفر با تور های زمینی می توانید در کنار دیگر زوار اقدام به سفر نمایید و سفری دسته جمعی و خاطره انگیز را تجربه نمایید.
اما برای افرادی که تحمل مسیر های طولانی را ندارند و یا محدودیت در زمان دارند، تور های هوایی گزینه مناسب تری است. با تور های هوایی کربلا در مدت زمان کوتاهی مسیر رفت و برگشت را طی می کنید و دیگر نیازی به تحمل ترافیک های پشت مرزی ندارید.
هزینه تور های هوایی به طبع در مقایسه با انواع تور های زمینی کربلا، بالا تر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای