تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ و فصل بهار ( فروردین اردیبهشت خرداد )

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ : کربلا به موجب اهمیت مذهبی آن، همواره زیارتگاه مسلمین از سراسر دنیا است. ایرانیان زیادی نیز کربلا را جزو مقاصد سفر های خارجی خود قرار داده اند. مسافرت نوروزی از جمله مسافرت های ایرانیان است که به موجب تعطیلات این ایام به شهر های مختلف سفر می کنند. شهر کربلا یکی از مقاصد خارجی برای سفر های نوروزی است. اگر قصد سفر به کربلا نوروز 1402 را دارید، تور های کربلا یکی از گزینه های مناسب برای سفر دست جمعی می باشند. تور کربلا نوروز و بهار ( فروردین اردیبهشت خرداد ) 1402 از جمله تور ها پر طرفدار برای مسافرت های خارجی می باشد.

چرا برای سفر به کربلا، تور کربلا را انتخاب کنیم

سفر به کربلا هم از طریق اتومبیل های شخصی و هم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی امکان پذیر است. به موجب برخی از نکات مهم در طی سفر به کربلا و کشور عراق، حضور یک فرد آشنا به محیط برای سفر اهمیت بالایی دارد. به همین جهت است که بسیاری از مردم تور ها را برای سفر به کربلا ترجیح می دهند. چرا که در تور های کربلا، راهنمای تور همواره به موانع و مشکلات در سفر به کشور عراق آشنا بوده و از مشکلات امنیتی و سلامتی برای زائران جلوگیری می کند.

تور کربلا زمینی نوروز ۱۴۰۲

انواع تور کربلا هم به صورت هوایی و هم به صورت زمینی برگزار می شود. تور کربلا زمینی نوروز و بهار 1402 از انواع روش های شرکت در سفر عتبات عالیات است. تور کربلا زمینی نوروز 1402 هزینه ی کمتری در مقایسه با تور هوایی دارد. چرا که به موجب مسافت بالا برای سفر به صورت زمینی به شهر کربلا، مسافران گاها یک روز را در مسیر رفت و برگشت سپری می کنند. اما اگر مشکلی با این موضوع ندارید و برای هزینه ی سفر نیز دغدغه مند هستید، تور کربلا زمینی نوروز و بهار 1402 گزینه ی مناسبی برای شما است.

تور کربلا هوایی فروردین اردبیهشت خرداد 1402

تور کربلا به صورت هوایی از جمله پرطرفدار ترین تور های خارجی میان ایرانیان است. تقریبا تمام کسانی که دغدغه ی هزینه سفر را ندارند ترجیح می دهند از طریق تور کربلا هوایی به زیارت عتبات عالیات بپردازند. لازم به ذکر است که در تور کربلا هوایی فروردین اردیبهشت خرداد 1402 پرواز مستقیم به مقصد کربلا انجام نمی شود. چرا که شهر مقدس کربلا فرودگاه ندارد. به همین جهت است که در تور های هوایی کربلا که توسط کربلا یار انجام می شود، مقصد پرواز شهر نجف است. لازم به ذکر است که کربلا یار این فرصت را مهیا کرده است تا برای عاشقان سفر به کربلا از سراسر ایران بلیط هواپیمایی به مقصد شهر نجف صادر می کند.

سفر هوایی کربلا امنیت بیشتری از نظر حمل و نقل داشته و طول مدت عزیمت به شهر نجف در مقایسه به سفر زمینی کربلا بسیار کوتاه تر است. البته تور کربلا به صورت هوایی تفاضل هزینه ی قابل توجهی در مقایسه با تور زمینی دارد و همین امر موجب شده تا بسیاری تور زمینی را ترجیح دهند.

چرا سفر نوروزی کربلا انتخابی بی نظیر است؟

سفر های نوروزی به طور کلی به موجب موقعیت زمانی و همچنین آب و هوای مناسب از جمله ی پرطرفدار ترین مسافرت ها هستند. اما اگر این سفر به یک شهر مذهبی انجام شود، می تواند آرامشی دلچسب را برای زائرین فراهم نماید. تور کربلا نوروز 1402 ( فروردین اردیبهشت خرداد ) می تواند یکی از به یاد ماندنی ترین سفر ها برای شرکت کنندگان در آن باشد.

اربعین سال 1402 در فصل تابستان واقع شده است و به موجب این که کشور عراق آب و هوایی گرم دارد، بسیاری ترجیح می دهند در فصل تابستان به این کشور سفر نکنند. به همین جهت است که تور کربلا در نوروز 1402 یحتمل مورد استقبال بسیاری از هموطنانمان قرار خواهد گرفت. به ویژه تعطیلات نوروزی فرصتی ویژه را مهیا می کند تا بتوان بدون تقابل با تایم کاری یک سفر معنوی و آرامش بخش را تجربه کرد.

لازم به ذکر است که توصیه می شود در صورتی که با محیط و شرایط کشور عراق آشنایی ندارید، سفر با تور را برای شرکت در زیارت عتبات عالیات انتخاب نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای