تور کربلا هوایی 3 روزه

تور کربلا به صورت 7 شب هوایی یا 6 شب زمینی برگزار میشود. تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

به دلیل اهمیت مذهبی بالای شهر کربلا برای ایرانیان، هر ساله تعداد چشمگیری از مردم عازم کربلا برای زیارت مرقدهای مطهر در این شهر هستند. آژانس های گردشگری نیز به موجب همین تقاضای بالا همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات برای مسافرین عازم به این شهر می باشند. انواع تور از جمله گزینه های مناسب و پرطرفدار برای سفر به کربلا هستند. به موجب مسافت بالا و زمان زیادی که مسافرین در تورهای زمینی در راه هستند، تورهای هوایی کربلا گزینه های راحت تری می باشند. تور کربلا هوایی 3 روزه یکی از پلن های تور زیارتی این شهر مقدس است.

لازم به ذکر است که تا اطلاع ثانوی در سال 1401 نیازی به اخذ روادید برای شرکت در تور کربلا نمی باشد.

زمان مناسب تور کربلا هوایی 3 روزه از نظر آب و هوا

اگر متقاضی شرکت در تور کربلا هوایی 3 روزه هستید، همواره انتخاب بهترین زمان متناسب با شرایط شما یکی از نکات مهم است. به همین است که بررسی زمان مناسب شرکت در این تور از نظر آب و هوا بسیار حائز اهمیت است.

چرا که آب و هوای کشور عراق به گونه ای است که در برخی ماه ها بسیار گرم و در برخی ماه ها بسیار سرد است. به همین جهت اگر می خواهید این سفر را انجام دهید، بهتر است پیش از انجام آن این مورد را بررسی نمایید.

زمان مناسب تور کربلا هوایی از نظر آب و هوا ماه های فروردین، آبان و مهر است. در این ماه ها هوای کشور عراق عموما در بهترین وضعیت خود قرار دارد. در مقابل در ماه های تیر و مرداد هوای عراق بسیار گرم و همچنین در بهمن ماه هوا بسیار سرد است.

زمان مناسب انجام تور از نظر انواع مناسبت مذهبی چه زمانی است

مورد دیگری که در انتخاب زمان مناسب شرکت در تور حائز اهمیت است، سفر در زمان هایی است که انواع مناسب مذهبی برگزار می شود. سفر در انواع مناسبت مذهبی هم می تواند خوب و هم می تواند بد باشد.

در مناسبت های مذهبی امنیت کشور عراق افزایش می یابد و به همین جهت است که بسیاری به موجب امنیت بیشتر این مواقع را انتخاب می کنند. اما از طرف دیگر در زمان برگزاری مناسبت های مذهبی، جمعیت زائر در کربلا به شدت افزایش می یابد. به همین جهت است که باید مطابق با نظر خود به انتخاب و یا عدم انتخاب این زمان ها برای انجام سفر بپردازید.

زمان مناسب انجام تور کربلا هوایی 3 روزه از نظر وضعیت جمعیت

برخی افراد تراکم بالای جمعیت را در سفر ترجیح داده و برخی دیگر زمان های خلوت را ترجیح می دهند. به همین جهت است که اگر قصد سفر با تور به کربلا هوایی 3 روزه را دارید، باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

در واقع اگر خلوت بودن را ترجیح می دهید، باید زمان های نامناسب از نظر آب و هوایی را انتخاب کنید! در ماه های بسیار گرم و سرد جمعیت زائر در کربلا به حداقل خود می رسد. البته این موضوع مشروط به نبود مناسبت مذهبی است.

چرا تور هوایی کربلا را انتخاب کنیم

بسیاری به موجب هزینه ی بسیار بالاتر تور هوایی، ترجیحشان سفر با تور زمینی به کربلا است. اما در مسافرت زمینی به کربلا باید در نظر داشته باشید که در زائرین فقط حدود 1 روز را در راه خواهند بود! پس این مورد به خصوص برای تور 3 روزه کربلا یک امر غیر منطقی است. در واقع می توان گفت اگر از نظر مالی مشکلی با پرداخت هزینه ی بالاتر برای تور هوایی ندارید، حتما این تورها را انتخاب کنید. چرا که گاها گرما و یا سرمای بسیار در طول مسیر مسافران را آزار می دهد.

از طرف دیگر در تور زمینی مسافرین توسط دو وسیله نقلیه به کربلا انتقال داده می شود. یعنی مسافران تور باید ابتدا با اتوبوس از مبدا به سمت پایانه های مرزی حرکت کنند، سپس باید پیاده شده و توسط اتوبوس های عراقی به سمت کربلا راهی شوند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای