تور کربلا دوسر هوایی

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا دوسر هوایی : انجام اعمال زیارت به صورت دسته جمعی می تواند حس و حال معنوی خاصی را به همراه داشته باشد. شهر کربلا و مرقد مطهر امام حسین (ع) از گذشته یکی از زیارتگاه های مهم شیعیان بوده است. با آن که سفر به صورت انفرادی و یا خانوادگی به کربلا همچنان بسیار روحیه بخش است، اما سفر با تور می تواند حس و حال منحصر بفردی را برای زوار به همراه داشته باشد.

تور های کربلا از جمله محبوب ترین و معنوی ترین تور های خارجی هستند. تور کربلا عموما شامل بازدید از چند شهر زیارتی در عراق می شود.

تور کربلا در انواع مختلفی برگزار می شود. به موجب همسایگی کشور عراق، تور های زمینی کربلا یکی از محبوب ترین انواع تور خارجی محسوب می شوند. این تور ها به موجب هزینه نسبتا ارزان شان، گزینه ای مناسب برای سفر اقتصادی هستند.

اما تور های زمینی کربلا علیرغم هزینه اقتصادی شان، مدت زمان سفر زیادی دارند. این بدان معناست که متقاضیان شرکت در این تور ها باید مدت زمان زیادی را در مسیر بمانند.

در تور های زمینی مسافران مدت زمان زیادی را در مسیر هستند و برای مثال از یک تور ۵ روزه، حدود ۱ روز را در مسیر خواهند بود. اما اگر این تور ها به صورت دو سر هوایی برگزار شود، مدت زمان در مسیر ماندن چیزی در حدود ۳ ساعت خواهد بود که با تور های زمینی قابل مقایسه نیست.

هزینه تور کربلا دوسر هوایی

به طور کلی سفر هوایی از هر مبدا به هر مقصدی، در مقایسه با سفر زمینی با اتوبوس هزینه بالاتری در پی دارد. دلیل آن هزینه بالای حمل و نقل هوایی در مقایسه با زمینی می باشد. اما هزینه تور کربلا دوسر هوایی محدود به هزینه حمل و نقل نمی باشد.

یکی دیگر از اصلی ترین هزینه های تاثیرگذار در این تور ها، مدت زمان تور می باشد. طبعا هر چه مدت زمان تور بیشتر باشد، هزینه های تور بیشتر می شود.

هزینه مهم دیگر در تور کربلا دوسر هوایی، نوع اقامتگاه شرکت کنندگان تور است. کشور عراق و به ویژه شهر های زیارتی آن اقامتگاه های بسیار متنوعی دارند. از اقامتگاه های ساده گرفته تا هتل های پنج ستاره می تواند محل اقامت مسافران باشد. به همین جهت است که هزینه اقامت نیز از جمله هزینه های تاثیرگذار در هزینه کل این تور ها می باشد.

تور ها چه زیارتی و چه تفریحی، شامل گشت و گذار در مقصد می باشند. به همین جهت هزینه های رفت و آمد درون شهر های زیارتی تور کربلا نیز شامل هزینه های تور می باشند.

در تور کربلا دوسر هوایی چندین شهر زیارتی بازدید شده و اعمال زیارتی در آن ها صورت می گیرد. به همین جهت است که بین شهر های عراق نیز نیاز به وسایل نقلیه جهت حمل مسافران است. هزینه حمل و نقل بین شهری از دیگر هزینه های تور کربلا می باشد.

هزینه خورد و خوراک نیز ممکن در تور های کربلا تفاوت داشته باشد.

از جمله دیگر هزینه های سفر به کربلا می توان به عوارض خروج از کشور اشاره کرد.

شرط ویزا برای سفر عراق

در حال حاضر شرط ویزا برای سفر به عراق حذف شده است، اما احتمال برقراری مجدد این شرط وجود دارد. به همین جهت هزینه اخذ ویزا از دیگر هزینه های این سفر ها محسوب می شود.

شرایط آب و هوا در تور کربلا دوسر هوایی

شرایط مختلفی در تور های هوایی کربلا می توانند تاثیرگذار باشند. از جمله این شرایط می توان به شرایط آب و هوا اشاره کرد. کشور عراق در ماه های مختلف سال آب و هوای متفاوتی دارد. شرایط آب و هوایی مناسب عموما موجب افزایش متقاضیان سفر به کربلا و تور های عتبات عالیات می شود.

به طور کلی در ماه های بسیار گرم و بسیار سرد سال مشروط به این که مناسبت مذهبی ویژه ای نباشد، تعداد زوار کربلا کم می شود. اگر سفر در شرایطی که تراکم جمعیت کم باشد را دوست دارید، سفر در این ماه ها می تواند گزینه مناسبی باشد.

شرایط آب و هوا می تواند در هزینه تور نیز تاثیر بگذارد. بدین صورت که در شرایط آب و هوایی مناسب تعداد متقاضیان افزایش یافته و به همین جهت احتمال افزایش برخی از هزینه های سفر وجود خواهد داشت.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای