تور کربلا تابستان 1402 ( تیر ، مرداد ، شهریور )

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا تابستان ( تیر ، مرداد ، شهریور ) 1402 : کربلا یکی از مذهبی ترین شهرهای سرتاسر جهان محسوب می شود. این شهر اهمیت مذهبی زیادی برای مسلمانان دارد. به موجب واقعه دردناک کربلا، کربلا همواره زیارتگاه ایرانیان زیادی است. سفر کربلا را در انواع مختلفی می توان انجام داد. از جمله بهترین و کم دردسر ترین انواع سفر به کربلا، سفر با تور است. تور، سفر دسته جمعی به یک محلی است. مزیت مهم تور ها این است که تور یک راهنما دارد که از آن تحت عنوان تور لیدر یاد می گردد. راهنمای تور با مسیر، مشکلات، میانبر ها و … آن سفر آشنایی کامل دارد. به همین جهت است که به ویژه برای افراد بی تجربه در سفر کربلا، شرکت در انواع تور توصیه می گردد.

چرا در تور کربلا تابستان 1402 ( تیر ، مرداد ، شهریور ) شرکت کنیم؟

حال و هوای کربلا در مواقع مختلف سال متفاوت است. به خصوص در مناسبت های ویژه، کربلا میزبان تعداد بسیار زیادی از زوار می شود. تابستان ( تیر ، مرداد ، شهریور ) 1402 نیز از مواقعی است که احتمالا شهر کربلا مملو از عاشقان امام حسین (ع) شده باشد. چرا که دو ماه محرم و صفر در تابستان 1402 قرار گرفته است. 29 ام تیر ماه 1402، اول محرم 1444 هجری تهرانری می باشد.

تور کربلا به چه صورت انجام می شود؟

برای شرکت در تور کربلا ، هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می توان اقدام کرد. البته برخی مواقع تور های یه سر زمینی یه سر هوایی نیز برگزار می شود. تور کربلا زمینی ، ممکن است برای برخی قابل تحمل نباشد. چرا که مسیر زمینی از ایران به ویژه شهر های مرکزی و یا شرقی، زمان زیادی را به طول می انجامد.

اما تور کربلا، یک تور کاملا اقتصادی است. هزینه اتوبوس در مقایسه با هواپیما بسیار کمتر بوده و به همین جهت است که بسیاری تور های زمینی را ترجیح می دهند. اگر دغدغه هزینه تور ندارید، تور هوایی دردسر های خیلی کمتری دارد و طول مسیر نیز در مدت زمان کوتاهی طی می شود.

تور لحظه آخری کربلا تابستان 1402 ( تیر ، مرداد ، شهریور )

تور لحظه آخری، به تور هایی گفته می شود که ظرفیت آن ها هنوز تکمیل نشده و به زمان شروع آن ها کمی باقی مانده است. به همین جهت است که برگزار کننده های تور گاها این ظرفیت ها را با تخفیف مناسبی تا 50 درصد هزینه تور به علاقه مندان اختصاص می دهند. لازم به ذکر است که در تور لحظه آخری، امکانات برابر به تمام شرکت کنندگان تعلق می گیرد و هیچ برگزار کننده ای حق ندارد به موجب این که شرکت کننده هزینه کمی پرداخت کرده، وی را از امکانات خاصی محدود نماید.

تور کربلا تیر 1402

تیر اولین فصل تابستان است و برای اکثر افرادی که در حال تحصیل در مدرسه و دانشگاه هستند، تیر آغاز تعطیلات است. بسیاری از افرادی که علاقه مند به سفر عتبات عالیات دارند، این ماه را انتخاب می کنند. البته باید دمای هوا در این ماه را بررسی نمایید. چرا که در کشور عراق نیز دمای هوا بالا است.

تور کربلا مرداد 1402

همانطور که پیشتر گفتیم، آغاز محرم سال 1402، 29 ام تیر ماه است. این بدان معناست که ماه مرداد یکی از پر مسافر ترین ماه های سال 1402 برای شهر کربلا است. روز های تاسوعا و عاشورا از جمله روز هایی هستند که ظرفیت زوار کربلا به بالاترین حدود خود در طول سال می رسد. تاسوعا و عاشورای حسینی در سال 1402 ، روز های 6 ام و 7 ام مرداد ماه می باشد. رزرو شرکت در تور شاید در این روز ها به سختی انجام شود. به همین جهت اگر قصد سفر در این روز ها را دارید، توصیه می کنیم چند روز زود تر از زمان معمول اقدام نمایید.

تور کربلا شهریور 1402

شهریور آخرین ماه تابستان و آخرین فرصت برای محصل ها است که به سفر در تعطیلات تابستانی بروند. همین امر می تواند باعث ازدیاد جمعیت کربلا در این ماه شود. اما شهریور 1402 علاوه بر تعطیلات تابستان، اربعین حسینی را نیز در خود دارد.

مراسم پیاده روی اربعین، از جمله مواقعی است که زوار حاضر در عراق به بالاترین حد خود می رسد. عموما این مراسم از شهر نجف شروع شده و تا شهر کربلا ادامه می یابد. شرکت کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین، همواره در طول مسیر پذیرایی شده و با جمعیت بسیار عظیمی همراه می شوند.

ظرفیت تور های کربلا در اربعین 1402 احتمالا به سرعت تکمیل شود و به همین جهت توصیه می کنیم در صورت تمایل در اسرع وقت در سایت کربلایار اقدام به رزرو نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۲ از ۵
از مجموع ۵ رای