تور کربلا برای بازنشستگان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا برای بازنشستگان : شهر کربلا همواره مقصد سفر خارجی محبوب میان ایرانیان است. سفر به کربلا برای تمامی سنین می تواند سفری با حس و حال انرژی فوق العاده باشد.

تور های کربلا شرایط سفر کربلا را برای افراد مناسب تر می کنند. چرا که متقاضیان با شرکت در این تور ها می توانند سفری بی دغدغه را تجربه کنند.

بازنشستگی دورانی برای استراحت پس از مدت زمان طولانی فعالیت شغلی است. صندوق بازنشستگی کشور امکان سفر های سیاحتی و زیارتی را برای بازنشستگان مهیا می کند. البته این صندوق برای این سفر ها مبلغی را تحت عنوان کمک هزینه متقبل می شود.

تور های کربلا به طور کلی در دو نوع هوایی و زمینی برگزار می شوند. با توجه به شرایط سنی بازنشستگان، پیش از اقدام به شرکت در تور ها باید بهترین نوع تور متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید.

برای تور vip کربلا کلیک کنید.

مزایای تور هوایی کربلا چیست؟

تور های هوایی یکی از محبوب ترین انواع تور خارجی محسوب می شوند. چرا که در سفر های خارجی که امکان سفر به صورت زمینی نیز وجود دارد، مسافران با شرکت در تور های هوایی می توانند مسیر را در حداقل زمان طی کنند.

کشور عراق نیز در همسایگی ایران واقع شده و سفر به صورت زمینی نیز امکان پذیر است. اما برای سفر زمینی مدت زمان زیادی را مسافران در مسیر می مانند و این می تواند خسته کننده باشد. همچنین برخی از سالمندان ممکن است به موجب شرایطشان نتوانند این مدت زمان را در مسیر بمانند. به همین جهت تور هوایی می تواند گزینه مناسبی باشد. البته بازنشستگان برای شرکت در این تور ها نباید منع سفر هوایی داشته باشند.

مزایای تور زمینی کربلا

نوع دیگر تور های عتبات عالیات عراق، تور های زمینی است. کشور عراق در همسایگی ایران واقع شده و به همین جهت سفر زمینی نیز برای زیارت عتبات عالیات امکان پذیر است.

تور زمینی کربلا می تواند گزینه ای مناسب برای بازنشستگان باشد. چرا که تور کربلا برای بازنشستگان تنها شامل کمک هزینه می شود و به همین جهت سفر اقتصادی می تواند در مخارج فرد صرفه جویی کند. البته در این نوع تور ها افراد مدت زمان زیادی را در مسیر می مانند و برای برخی از افراد، به ویژه سالمندان، این شرایط مناسبی نیست. اما اگر امکان سفر به این روش را داشته باشید، سفری با حس و حالی خاص را در تور زمینی کربلا تجربه خواهید کرد.

البته لازم به ذکر است که هزینه حمل و نقل تنها یکی از هزینه های تور کربلا برای بازنشستگان است.

در تور کربلا تعداد روز سفر، نوع اقامتگاه، رفت و آمد های بین شهری و برون شهری و … همگی بر هزینه های کلی سفر تاثیر می گذارند.

شرط کمک هزینه تور کربلا برای بازنشستگان چیست؟

تور کربلا برای بازنشستگان دارای شرایطی است و متقاضیان دریافت کمک هزینه باید این شرایط را دارا باشند.

از جمله شرایط این کمک هزینه این است که وضعیت پرونده بازنشسته یا وظیفه بگیران متقاضی در حالت قطعی باشد.

میزان کمک هزینه تور کربلا برای بازنشستگان چقدر است؟

بازنشستگان متقاضی برای استفاده از کمک هزینه تور کربلا می توانند با یک همراه برای این سفر اقدام نمایند. کمک هزینه این تور برای بازنشستگان مبلغ ۳۷۰ هزار تومان است. این مبلغ برای هر فرد می باشد و اگر بازنشسته با یک همراه اقدام به سفر کند، جمعا مبلغ ۷۴۰ هزار تومان تحت عنوان کمک هزینه دریافت خواهد کرد.

امکان انتقال سهمیه تور کربلا برای بازنشستگان وجود دارد؟

برخی از بازنشستگان که امکان شرکت در این سفر ها را ندارد، سوال درباره انتقال این سهمیه می کنند.

در این باره باید عنوان کرد که امکان انتقال سهمیه به دیگر افراد وجود ندارد. در واقع برای دریافت این سهمیه، شخص بازنشسته باید در سفر حضور داشته باشد.

همراه بازنشسته چه کسی می تواند باشد؟

همانطور که گفته شد در تور کربلا برای بازنشستگان امکان دریافت یک کمک هزینه اضافه تحت هنوان همراه بازنشسته وجود دارد. شخصی که به عنوان همراه در این سفر بازنشسته را همراهی می کند، می تواند پدر، مادر، خواهر، برادر، نوه، فرزند، عروس و یا داماد او باشد.

طریقه ثبت نام تور کربلا برای بازنشستگان چگونه است؟

متقاضیان شرکت در این تور ها می توانند به شرکت های مجری این تور ها مراجعه و یا از طریق وبسایت صندوق بازنشستگی کشوری اقدام به ثبت نام نمایند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۹ رای