تور کربلا با هتل ارزان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از جمله ی پر زائر ترین شهر های زیارتی است. اهمیت مذهبی این شهر به قدری بالا است که از آن به عنوان یکی از مقدس ترین شهر های جهان یاد می کنند. این اهمیت مذهبی برای مسلمانان سراسر جهان، به ویژه مسلمانان شیعه بیشتر است. اگر قصد سفر به این شهر مقدس را دارید از روش های مختلفی می توانید اقدام نمایید. سفر با تور یکی از انواع سفر در سفر های خارجی است که متقاضیان زیادی نیز دارد. تور کربلا با هتل ارزان از جمله ی پر متقاضی ترین تور های خارجی است.

کربلا نیز همانند سایر شهر ها چندین هتل در آن فعالیت می کنند که هزینه ی اقامت در این هتل ها متناسب با کیفیت و خدماتی که ارائه می دهند متغیر است. در صورتی که شرایط اقتصادی مناسبی برای سفر خارجی و زیارتی کربلا ندارید و با این حال مشتاق شرکت در آن هستید، اقامت در هتل های ارزان می تواند گزینه ی مناسبی باشد. چرا که اغلب مسافران کربلا زمان کمی را در هتل می گذرانند و به همین جهت است که کیفیت خدمات ارائه شده در هتل برای آن ها اهمیت چندانی ندارد.

قیمت تور کربلا با هتل ارزان

همانطور که گفتیم تور های کربلا از جمله ی پر متقاضی ترین تور های خارجی در ایران هستند. برای افرادی که تمایل به انجام این سفر معنوی دارند اما شرایط اقتصادی مناسبی ندارند، قیمت تور کربلا با هتل ارزان قیمت مناسب تری در مقایسه با انواع تور های دیگر کربلا است. اما با این حال این نوع تور نیز بسته به شرایط مختلف قیمت متفاوتی دارد. در نظر داشته باشید که در ایامی که زائرین بیشتری راهی کربلا است، قیمت اقامت در هتل نیز می تواند بالا برود.

پس همانطور که گفتیم ازدیاد جمعیت زائرین و همچنین نوع وسیله ی حمل و نقل سفر تاثیر بسزایی در قیمت نهایی تور می گذارد.

مقایسه تور هوایی شهر مقدس کربلا با تور زمینی

برای سفر به کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می توان اقدام کرد. قیمت تور هوایی در مقایسه با تور زمینی بالا تر است. اما در نظر داشته باشید که این قیمت بالا صرفا تشریفاتی نیست و دردسر و اتلاف وقت کمتری شامل حال شرکت کنندگان تور هوایی می شود. چرا که در سفر با تور زمینی باید مدت زمان زیادی در طول مسیر بود. همچنین ممکن است برخی از بازرسی ها و ترافیک های خروج از مرز نیز باعث طولانی تر شدن زمان سفر به صورت زمینی به شهر کربلا شود.

البته لازم به ذکر است که تور های هوایی کربلا پروازی مستقیم به این شهر مقدس و پر شکوه ندارند. چرا که در این شهر فرودگاهی تابحال احداث نگردیده است. به موجب همین موضوع تور های هوایی شهر مقدس کربلا پروازشان ابتدا به فرودگاه شهر نجف انجام شده و سپس از شهر نجف مسافران به با وسایل نقلیه زمینی و یا پیاده روی (پیاده روی اربعین حسینی) به سمت کربلا می روند.

موقعیت مناسب برای تور کربلا با هتل ارزان

کربلا در شهر مختلف آب و هوایی و همچنین مناسبتی، شرایط مختلفی را خواهد داشت. به همین جهت برای انتخاب موقعیت مناسب برای تور کربلا با هتل ارزان باید این شرایط آب و هوایی و مناسبتی را در نظر گرفت. به طور مثال در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و بسیار سرد در این شهر، عموما تعداد زائرین کم تر خواهد بود. در صورتی که تمایل به انجام سفر دور از شلوغی انجام دهید، این مواقع می تواند مناسب باشد. چرا که در این شرایط به موجب کاهش تقاضای اقامت در هتل نیز، اقامت در هتل ارزان با تور کربلا شرایط بهتری خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که در صورت تداخل ماه های گرم سال با مناسبت های مذهبی، نمی توان انتظار کاهش جمعیت زائرین را داشت.

ماه محرم و صفر از جمله ی ماه های مهم از نظر مناسبتی برای سفر به کربلا است. به خصوص روز های تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی از جمله روزهایی هستند که شهر کربلا همواره در این روزها شاهد ازدیاد جمعیت است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای