تور کربلا از یزد

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا از یزد : یزد از جمله کلانشهر های ایران محسوب می شود. این شهر بر اساس آمار سال ۹۵، جمعیت حدود نیم میلیونی دارد. به همین جهت امکان برگزاری تور های بسیار زیادی از شهر یزد وجود دارد. چرا که در برگزاری تور، تکمیل ظرفیت باعث برگزاری تور های بیشتری می شود.

کربلا همواره از شهر های زیارتی پر بازدید محسوب می شود. این شهر مقدس در تمام طول سال میزبان بسیاری از هموطنانمان است. سفر به کربلا نیاز به شناخت شرایط و ویژگی های این سفر دارد.

به همین جهت تور کربلا می تواند تمام این نیاز ها را مرتفع کند. چرا که مسئولان تور با آگاهی کامل از این شرایط، سعی در برگزاری تور به بهترین نحو ممکن می کنند.

انواع تور کربلا از یزد

به طور کلی، زمانی که صحبت از تور به کشور های همسایه می شود، تور های زمینی گزینه ای اقتصادی و مناسب می باشند. کربلا نیز واقع در کشور همسایه، کشور عراق است. به همین جهت امکان برگزاری تور های زمینی کربلا برای این سفر وجود دارد.
تور های زمینی کربلا، این سفر معنوی را با قیمتی مناسب برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورند.
تور های هوایی نیز نوع دیگر انواع تور های کربلا از یزد می باشند. این تور ها، طی مسافت از یزد تا کربلا را در سریع ترین زمان ممکن، فراهم می کنند.
در برخی شرایط نیز، تور های یک سر هوایی و یک سر زمینی نیز به کربلا انجام می شود. این تور ها هم قیمت مناسب تری در مقایسه با تور های دو سر هوایی دارند و هم در مقایسه تور های زمینی هم در رفت و هم در برگشت زمان زیادی را از مسافران نمی گیرند.

تور زمینی کربلا از یزد

اقتصادی ترین نوع تور کربلا از یزد، تور زمینی است. در تور زمینی کربلا، هزینه رفت و برگشت در مقایسه با تور های هوایی کمتر بوده و به همین جهت پلنی اقتصادی برای سفر هستند.
البته متقاضیان شرکت در این سفر باید در نظر داشته باشند که در سفر زمینی به کربلا از یزد، زمان زیادی صرف رفت و برگشت به این سفر زیارتی می شود. به همین جهت اگر وقت محدودی برای این سفر دارید، سفر زمینی گزینه چندان مناسبی برای شما نخواهد بود.
یزد از شهر های مرکزی کشور است و از جهت در مقایسه با استان های شرق کشور، فاصله نزدیک تری به عراق و کربلا دارد.
البته در مواقعی که متقاضیان سفر به کربلا بالا می رود، ترافیک های پشت مرز می توانند چندین ساعت به طول انجامند.

تور هوایی کربلا از یزد

نوع دیگر تور کربلا، تور هوایی این سفر معنوی است. در تور هوایی، رفت و برگشت در حداقل زمان صورت می گیرد. البته مقصد هواپیماهای تور کربلا، شهر نجف می باشد. چرا که شهر کربلا، فرودگاه نداشته و امکان فرود هواپیما ندارد.
هزینه تور هوایی کربلا از یزد، در مقایسه با تور اقتصادی زمینی ، بالاتر است. گاها هزینه این تور در مقایسه با تور زمینی دو برابر و بیشتر است.
برای کسانی که تحمل صبر در مسیر طولانی را نداشته و یا هنگامی که مدت زمان زیادی را در وسیله نقلیه می مانند، حالشان نامساعد می شود، تور هوایی کربلا گزینه مناسبی است.

هزینه تور کربلا از یزد

هزینه تور های زیارتی کربلا از یزد، صرفا منحصر به هوایی و زمینی بودن آن ها تعیین نمی شود. محل اقامت نیز از جمله مواردی است که در میزان هزینه تور کربلا ، تاثیر چشمگیری می گذارد. کربلا نیز مانند بسیاری از شهر های گردشگری، محل های اقامت متنوعی دارد. هتل های واقع در این شهر، در ارائه خدمات و کیفیت شان متفاوت هستند. به همین جهت در این تور ها، این که محل اقامت در کدام اقامتگاه مدنظر باشد، هزینه را تحت تاثیر چشمگیری قرار می دهد.

تور کربلا از یزد در ایام اربعین

یکی از ایامی که تعداد مسافران و متقاضیان شرکت در تور کربلا بسیار افزایش می یابد، ایام اربعین حسینی است. در ایام اربعین، مراسم پیاده روی اربعین حال و هوای منحصر بفردی را برای زوار در پی می دارد.
هزینه شرکت در تور های کربلا در این ایام ممکن است تغییراتی را شامل شود. دلیل این امر نیز تقاضای بالا شرکت در تور می باشد. همچنین هتل های کربلا نیز گاها در این ایام، هزینه بیشتری را از مسافران اتخاذ می کنند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای