تور کربلا از گلستان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

استان گلستان، یکی از استان های شمالی کشور عزیزمان و با حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت است.

در استان گلستان هم مسلمانان اهل سنت و هم مسلمانان شیعه سکونت دارند.

امام حسین (ع)، امام بزرگوار شیعیان، در شهر کربلا به خاک سپرده شده اند. مرقد مطهر امام حسین (ع)، همواره زیارتگاه مسلمانان شیعه استان گلستان است.

سفر به کربلا، همواره متقاضیان زیادی دارد. متقاضیان بالای سفر به کربلا باعث شده که تور های این سفر خارجی، از جمله پر مخاطب ترین تور ها باشد.

تور کربلا، گزینه ای مناسب برای افرادی است که با فضای عراق و کربلا آشنا نیستند. حتی آن هایی که تجربه این سفر را دارند و شرایط آن را کاملا می دانند نیز ممکن است تور کربلا را انتخاب نمایند. چرا که سفر دسته جمعی با تور یک فضای مذهبی با هم شهری هایمان را مهیا می کند.

تور کربلا از گلستان، سفری به مقصد چندین شهر

تور عتبات عالیات، چند شهر مذهبی عراق را شامل می شود. در این تور، علاوه بر کربلا که محل مرقد امام حسین (ع)، شهر نجف نیز مورد بازدید قرار می گیرد.

مرقد امام علی (ع) در نجف واقع شده است. عموما در تور های کربلا، مقصد اول مسافران شهر نجف است.

زیارت در شهر نجف انجام شده و پس از زیارت شهر تجف ، سفر به کربلا انجام می شود.

علاوه بر کربلا و نجف، شهر های کاظمین و سامرا نیز عموما در برنامه سفر عتبات عالیات قرار دارد. مگر آن که سفر با کمبود وقت مواجه باشد.

انواع تور کربلا از گلستان

تور کربلا، انواع مختلفی دارد. به طور کلی نوع رفت و برگشت سفر، یکی از دسته های اصلی نوع تور می باشد. تور های هوایی و زمینی، هر کدام در شرایط متفاوتی ممکن است برگذار شوند.

نوع هواپیما یا اتوبوس، نوع هتل جهت اقامت، تعداد روز های سفر، خورد و خوراک و …، همه می توانند عوامل تعیین کننده در نوع این تور ها باشند.

همچنین برخی از تور های کربلا ، یک سر هوایی و یک سر زمینی می باشند. در این تور ها، هم هزینه کامل رفت و برگشت هوایی اخذ نمی شود و هم به طور کامل رفت و برگشت زمینی نیست.

عموما افرادی که یک سر هوایی و یک سر زمینی را انتخاب می کنند، می خواهند هم تجربه سفر زمینی و هم هوایی را داشته باشند. همچنین انتخاب این انواع تور به موجب شرایط خاص نیز می تواند باشد.

قیمت تور کربلا از گلستان

اگر می خواهید سفر اقتصادی داشته باشید، تور های زمینی هزینه کمتری در پی دارند. اما اگر قصد سفر با تور های زمینی را دارید، توصیه می شود در تور هایی که هتل های با کیفیت برای اقامت در نظر دارند شرکت کنید. چرا که اقامتگاه های ارزان کشور عراق ، ممکن است شرایط نامناسبی را داشته باشند.

تور های هوایی، مدت زمان مسیر رفت و برگشت را به حداقل می رسانند. اما هزینه بالا تور های هوایی کربلا گاها دو برابر هزینه تور های زمینی می باشد.

خورد و خوراک در عراق

برای جلوگیری از مسمویت و حفظ سلامت در تور های کربلا از گلستان، همواره سعی کنید که در رستوران های معتبر به صرف غذا بپردازید. همچنین تهیه مواد غذایی و پخت غذا نیز می تواند غذایی سلامت برای شما مهیا کند.

تور کربلا از گلستان در ایام اربعین حسینی

در ایام اربعین حسینی، مراسم پیاده روی به سمت کربلا برگزار می شود. در این ایام، تعداد زوار کربلا در یکی از بالاترین مواقع قرار می گیرد.

اگر می خواهید در تور های کربلا در ایام اربعین شرکت کنید، بهتر است رزروتان را در اسرع وقت انجام دهید. چرا که به موجب تقاضای بالا در این ایام، ظرفیت تور ها در مدت زمان کوتاهی تکمیل می شود.

شرایط مختلف تور کربلا

در ماه های محرم و صفر ، همواره تعداد زائران کربلا افزایش می یابد. علاوه بر این ماه ها، در سایر مناسبت های مذهبی نیز این افزایش متقاضیان شرکت در سفر مشاهده می شود.

اگر به دنبال شرکت در تور های کربلا در ایام نسبتا کم جمعیت کربلا هستید، ماه های بسیار سرد و بسیار گرم، ماه های کم جمعیتی هستند. اما شرایط محیطی عراق چندان مناسب نیست. به همین جهت در این مواقع باید به این فکر کنید که تحمل آب و هوا و یا ازدیاد جمعیت برایتان سخت تر است.

توجه داشته باشید که در ایام مناسبت های مذهبی، عموما افزایش جمعیت مشهود است. به همین جهت هم زمانی این مناسبت ها با ماه های سرد سال، می تواند افزایش متقاضیان سفر را در پی داشته باشد.

لازم به ذکر است که در مواقعی که متقاضیان سفر به شدت افزایش می یابد، برخی از هتل های عراقی هزینه اقامت را افزایش می دهند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای