تور کربلا از مازندران

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا از مازندران : سفر های تفریحی حال و هوایمان را تغییر می دهند و روحیه بهتری برای ما ایجاد می کنند. اما سفر های زیارتی با انرژی معنوی که دارند، می توانند تمام غم و غصه ما را به طور کلی از بین ببرند و به ما در راه پیش رو کمک نمایند.

شهر های مذهبی مختلفی در ایران و خارج از کشور وجود دارند. یکی از مهم ترین شهر های مذهبی برای ما ایرانیان، شهر کربلا است. اما فارغ از نزدیکی این شهر به کشور ما، این شهر یکی از مقدس ترین شهر های جهان است.

مردمان مختلف کشور ما، همواره سفر به کربلا را به عنوان یکی از سفر های معنوی و زیارتی دلچسب انجام می دهند. استان مازندران نیز یکی مبدا های سفر به مقصد کربلا است. سفر به کربلا با تور، یکی از جذاب ترین انواع سفر ها به این شهر است. تور کربلا از مازندران می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای مردم مازنی باشد.

انواع تور کربلا از مازندران

مازندران یکی استان های پر جمعیت کشور ایران است. بر‌ اساس آمار سال ۱۳۹۵، این استان بیش از ۳ میلیون نفر جمعیت دارد. به موجب همین جمعیت بالا، همواره افراد زیادی از این استان به سفر کربلا می روند. تور کربلا که از جمله مناسب ترین انواع سفر کربلا از مازندران است، در انواع مختلفی برگزار می شود. شرط برگزاری تور در هر کجای ایران، تکمیل ظرفیت شرکت کنندگان است و جمعیت بالای این استان باعث شده تا همواره تور های زیادی برگزار شود.

به تور کلی تور کربلا از مازندران ، در دو نوع هوایی و زمینی برگزار می شود. اما برخی از تور ها گاها با شرایط متفاوتی برگزار می شود. برای مثال در برخی تور ها رفت به صورت هوایی و برگشت به صورت زمینی انجام می گردد.

تور هوایی کربلا از مازندران

تور های هوایی، از نظر اقتصادی در مقایسه با تور های زمینی مناسب نیستند. اما راحتی و صرفه جویی در وقت از جمله ویژگی هایی است که این تور ها را به گزینه ای مناسب تبدیل می کند.

کربلا شهری زیارتی در کشور عراق است. در این شهر در حال حاضر فرودگاهی فعال نیست و به همین جهت امکان پرواز هوایی مستقیم به کربلا در تور هوایی کربلا از مازندران وجود ندارد.

اما با که پرواز مستقیم نیست، خللی در زیارت عتبات عالیات انجام نمی شود. چرا که زیارت در شهر نجف نیز از جمله ایستگاه های زیارتی در این تور می باشد. به همین جهت با پرواز به نجف ، ابتدا زوار زیارت خود در شهر نجف را انجام داده و سپس از این شهر به شهر کربلا عزیمت می کنند.

در مراسم پیاده روی اربعین، که در ایام اربعین حسینی انجام می شود، مسافران با پیاده روی از شهر نجف به شهر کربلا، این مراسم را برگزار می کنند. در واقع در این ایام، سفر با هواپیما و تور هوایی کربلا ، گزینه ای فوق العاده است. چرا که در این ایام، با ازدیاد جمعیت زوار، ترافیک های سنگینی پشت مرز های ایران و عراق ایجاد می شود و مدت زمان رفت و برگشت به صورت زمینی را طولانی تر نیز می کند.

تور زمینی کربلا از مازندران

تور دو سر زمینی کربلا، افتصادی ترین تور برای سفر کربلا است. هزینه سفر به صورت زمینی از مازندران، در مقایسه با سفر هوایی بسیار ارزان تر است. هزینه رفت و برگشت نیز از جمله مهم ترین هزینه ها در تور کربلا می باشد. به همین جهت تور زمینی کربلا از مازندران، در مقایسه با تور هوایی از این شهر، هزینه مناسب تری دارد.

در تور زمینی کربلا ، مسافران ابتدا از مازندران با اتوبوس های مسافربری به پایانه های مرزی ایران و عراق می روند، سپس با عبور از این پایانه ها، توسط اتوبوس های عراقی به شهر های نجف و کربلا می روند.

در تور زمینی نیز همانند تور هوایی، زیارت در شهر نجف هم انجام می شود و زیارت در این شهر حس و حال معنوی آن را دو چندان می کند.

قیمت تور کربلا از مازندران

هزینه تور، به موجب شرایط و عوامل مختلف متغیر می باشد. برای مثال هزینه تور های هوایی، بسیار بیشتر از تور های زمینی است.

علاوه بر هزینه ایاب و ذهاب در تور کربلا، هزینه اقامت نیز تاثیر چشمگیری در قیمت تور می گذارد. قیمت تور کربلا از مازندران، متناسب با کیفیت و خدمات ارائه شده در اقامتگاه های مورد نظر، متغیر می باشد. همچنین در شرایطی که تعداد متقاضیان سفر به کربلا بیشتر می شود، برخی از هتل ها اقدام به افزایش هزینه اقامت می کنند. به همین جهت زمان و شرایط شهر کربلا، از عوامل دیگر تاثیر گذار در قیمت تور می باشند.

تور کربلا، شامل زیارت در چند شهر می باشد. به همین جهت هزینه حمل و نقل بین شهر ها نیز دیگر هزینه ای است که در قیمت تور کربلا از مازندران تاثیر می گذارد.

عوامل دیگر نظیر خدمات ویژه تور ها ، خدمات ویزا و … نیز از جمله مواردی هستند که می توانند قیمت تور را تحت تاثیر قرار دهند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۶ رای