تور کربلا از قزوین

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا از قزوین : شهر قزوین، یکی از شهر های پر جمعیت ایران با جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفر است. جمعیت مذهبی و شیعه ساکن در این شهر همواره عشق به امام حسین (ع) دارند. کربلا محل مرقد امام حسین (ع) است. در تمام طول سال مردم قزوین از این شهر بازدید می کنند و به انجام زیارت عتبات عالیات عراق می پردازند.

سفر کربلا و عتبات عالیات عراق، چند شهر زیارتی عراق را شامل می شود. متقاضیان این سفر، در طول آن به زیارت آرامگاه چند امام عالیقدر و شخصیت مذهبی می پردازند.

سفر به کربلا از قزوین، می تواند سختی هایی را برای مسافران در پیش داشته باشد. نا آشنایی به مسیر رفت و برگشت و شرایط راه، نا آشنایی با روش های حمل و نقل داخلی عراق و تغذیه مناسب از جمله مواردی هستند که می تواند مسافران را با چالش مواجه کند.

برخی افراد هر ساله یا سال های زیادی حداقل یک بار به این سفر رفته اند. برای این افراد سفر می تواند مستقل و یا با تور انجام شود.

اما برای افرادی که تابحال تجربه این سفر را نداشته و با شرایط عراق آشنا نیستند، سفر با تور های کربلا می توانند گزینه مناسبی باشد. در سفر با تور، مدیران تور همواره بهترین برنامه ریزی را برای عتبات عالیات عراق در نظر می گیرند.

در تور کربلا از قزوین، زوار دغدغه خورد و خوراک و رفت و آمد های داخلی را نداشته و با آرامش به زیارت می پردازد.

انواع تور کربلا از قزوین کدام اند؟

 

به طور کلی انواع تور کربلا از قزوین، شامل دو نوع تور هوایی و تور زمینی می باشد.

در تور هوایی، سفر با هواپیما از قزوین به شهر نجف واقع در عراق انجام می شود. دلیل پرواز به شهر نجف، عدم وجود فرودگاه در شهر کربلا می باشد.

در این نوع تور، ابتدا زیارت مکان های مذهبی واقع در شهر نجف انجام می شود.

عموما کربلا مقصد دوم سفر قزوین به عتبات عالیات عراق است.

عتبات عالیات عراق، شامل زیارت در شهر های کاظمین و سامرا در صورت مناسب بودن شرایط نیز می باشد.

تور های کربلا زمینی نیز علاوه بر زیارت و اقامت در شهر کربلا، زیارت در شهر های نجف، سامرا و کاظمین را شامل می شود.

هزینه انواع تور های کربلا از قزوین

هزینه این تور، همانطور که پیشتر به آن اشاره شد به عوامل مختلفی بستگی دارد. هزینه رفت و برگشت یکی از هزینه های مهم در این در این تور ها می باشد.

در تور های زمینی، هزینه رفت و برگشت به کشور عراق کمتر از تور های هوایی است. چرا که برای پرواز ایران به نجف، هزینه بالایی را شامل می شود.

تور های زمینی ، می تواند هزینه های مختلفی را در پی داشته باشد. چرا که اتوبوس های مسافربری نیز عموما در دو نوع عادی و VIP هستند. هزینه سفر با اتوبوس های VIP از هزینه سفر با اتوبوس های عادی بیشتر است.

هزینه اقامت در عراق نیز از جمله هزینه های تاثیر گذار این سفر است و نوع اقامتگاه در مجموع هزینه ها تاثیر مستقیم می گذارد.

از دیگر هزینه های انواع تور کربلا از قزوین، هزینه خورد و خوراک می باشد. نوع رستوران و کیفیت غذا ها در هزینه تور می توانند تاثیر گذار باشند.

هزینه خروج از کشور نیز از هزینه های این سفر می باشد.

هزینه ویزا برای سفر به عراق

خوشبختانه، در حال حاضر شرط ویزا برای این سفر از آبان سال 1400 برداشته شده است. به همین جهت هزینه ویزا دیگر جزوی از هزینه های سفر به عراق و شرکت در تور های عتبات عالیات نمی باشد.

تور لحظه آخری کربلا از قزوین

یکی از روش های سفر اقتصادی به کربلا، شرکت در تور های لحظه آخری است.

تور های لحظه آخری، به تور هایی گفته می شود که زمان کمی با زمان حرکت تور باقی مانده باشد و ظرفیت تور هنوز تکمیل نشده باشد. به همین جهت، برگزار کننده تور هزینه شرکت در تور را با تخفیف ارائه داده تا ظرفیت شرکت در تور کربلا تکمیل شود.

لازم به ذکر است که در این نوع تور، کیفیت خدمات برای کلیه شرکت کنندگان یکسان می باشد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای