تور های کربلا از اراک

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور های کربلا از اراک: کربلا محل آرامگاه ملکوتی امام حسین (ع) و برخی از یاران او می باشد. این شهر، یکی از شهر های مهم زیارتی برای مسلمین به ویژه مسلمانان شیعه است.

عده کثیری از ایرانیان، عشق به امام حسین (ع) دارند. اراک که مرکز استان مرکزی و از جمله کلانشهر های ایران محسوب می شود، نیز از این موضوع مستثنی نیست.

متقاضیان زیادی همواره از مبدا شهر اراک راهی کربلا می شوند. حال و هوای معنوی شهر کربلا و زیارت عتبات عالیات عراق به قدری دلنشین است که زوار زیادی برای بار چندم اقدام به سفر می نمایند.

برای کسانی که برای بار های اول قصد انجام این سفر را دارند، توصیه می شود که از طریق تور های زیارتی عتبات عالیات عراق اقدام نمایند. با تور کربلا دیگر نگران سختی های سفر و شرایط مختلف در کشور غریب نیستید. برای زائر اولی هایی که از عراق قصد انجام این سفر را دارند، بهترین راه همین تور ها می باشد.

انواع تور کربلا اراک

اراک از جمله کلانشهر های ایران است و فرودگاه بین المللی شهدای اراک نیز در این شهر واقع شده است. به همین جهت در انواع تور زیارتی کربلا اراک، می توان هم به صورت زمینی اقدام به سفر کرد و هم در تور هایی هوایی شرکت نمود.

تور های هوایی کربلا سفری بی دغدغه و با کمترین اتلاف وقت را فراهم می کنند. با شرکت در این تور ها زوار از زمان خود به بهترین نحو استفاده کرده و می توانند به زیارت آرامگاه های ملکوتی کشور عراق بپردازند.

در انواع تور کربلا اراک، زیارت در شهر نجف نیز از جمله اعمال سفر است. شهر نجف اشرف، محل آرامگاه آقا امیرالمومنین، حضرت علی (ع) است. در تور های کربلا اراک، مقصد اول سفر عموما شهر نجف است و بعد از زیارت در این شهر، به سمت کربلا و مرقد مطهر امام حسین (ع) عزیمت می شود.

تور کربلا اراک هوایی

همانطور که پیشتر به آن اشاره داشتیم، با شرکت در تور کربلا اراک هوایی کمتری اتلاف وقت سفر مهیا می شود. فرودگاه بین المللی واقع در اراک، شرایط سفر هوایی را آسان کرده و متقاضیان در این سفر می توانند بیشتر وقت خود را به زیارت و اعمال مذهبی عتبات عالیات عراق بپردازند.

لازم به ذکر است که از آن جایی که شهر کربلای معلی ، فرودگاه ندارد، به همین جهت تمامی پرواز های تور کربلا اراک، به مقصد شهر نجف اشرف انجام می شود. مسافران پس از رسیدن به نجف به زیارت در این شهر می پردازند و پس از انجام اعمال زیارتی، به کربلا می روند. در زمان مراسم پیاده روی اربعین، مسافران تور کربلا اراک پس از رسیدن به شهر نجف و انجام زیارت، با پای پیاده به سمت کربلا راهی می شوند.

تور زمینی کربلا اراک

اگر به دنبال سفری اقتصادی و در عین حال با بار معنوی زیاد هستید، تور زمینی کربلا اراک انتخابی بی نظیر است. در تور های هوایی، به موجب استفاده از حمل و نقل هوایی، هزینه سفر بالا می باشد. اما در تور های زمینی هزینه رفت و برگشت مسافران یک قیمت مناسب خواهد بود.

در تور زمینی مسافران چندین ساعت در راه خواهند بود و انتظار زیبای زیارت را می کشند.

گاها به موجب ازدیاد جمعیت زوار راهی به کربلا، ترافیک های پشت مرزی و بین راهی زیادی وجود دارد. به همین جهت مدت زمان رفت و برگشت می تواند میزان بالایی از سفر را شامل شود.

این تور ها، تور هایی اقتصادی با شرایط مناسب هستند. عراق کشور همسایه ما است و به موجب آن، همواره سفر های زمینی گزینه ای ویژه برای تور کربلا می باشند.

هزینه سفر کربلا

هزینه سفر کربلا در تور های زمینی به طبع کم تر از تور های هوایی است. اما نوع وسیله حمل و نقل تنها عامل تاثیرگذار در هزینه سفر کربلا نیست. در این سفر نوع اقامتگاه و مدت زمان اقامت از دیگر عاملان مهم و تاثیرگذار در هزینه سفر هستند. کربلا و دیگر شهر های زیارتی عراق نیز مانند بسیاری مناطق، دارای اقامتگاه هایی با سطوح متفاوت است. تعداد ستاره های هتل و کیفیت خدمات آن در هزینه تاثیر می گذارد.

مواد غذایی، حمل و نقل بین شهری و شرایط عراق از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه می باشند. گاها به موجب افزایش تقاضای زوار برای سفر، هزینه برخی خدمات این سفر ها نیز افزایش می یابد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۴ رای