بهترین بازار های کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از جمله شهرهای مذهبی برای مسلمانان به خصوص شیعیان و همچنین یکی از مقدس ترین شهر های جهان محسوب می شود. این شهر از قدیم الایام زیارتگاه عده ی کثیری از ایرانیان بوده است. سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان به کشور عراق و شهر کربلا سفر می کنند. به جهت این که سوغاتی دادن نیز از جمله مرسومات ایرانیان در سفر است. به همین جهت مسافرین تکی و شرکت کنندگان تور کربلا همواره به دنبال بهترین بازار های کربلا برای خرید هستند. در این مطلب در کربلایار به معرفی بهترین بازار های کربلا که مناسب خرید در تور کربلا است می پردازیم.

قدیمی و یکی از بهترین بازار های کربلا – بازار سنتی کربلا

بازار سنتی کربلا همانطور که می توان حدس زد از قدیمی ترین مراکز خرید در شهر کربلا است. این مرکز خرید همواره مورد توجه بسیاری از مسافرین کربلا قرار گرفته است. مسافرین کربلا می توانند انواع سوغاتی های مرسوم کربلا مثل انواع جانماز، تسبیح، طلا و … را از این مرکز خریداری نمایند.

بهترین بازار های کربلا

مرکز خرید العفاف یکی دیگر از بهترین بازار های کربلا

مرکز خرید العفاف AL afaaf از جمله ی پر بازدیدترین مراکز خرید کربلا است. این مرکز واقع در خیابان حی الحسین می باشد. ساعات کاری این مرکز آن را به یکی از بهترین بازار های کربلا تبدیل کرده است. مرکز خرید العفاف هر روز از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد فعالیت دارد. طراحی مناسب و تمیز بودن آن از جمله ویژگی های خوب این مرکز می باشد. پارکینگ و وای فای رایگان و فعالیت رستوران از جمله ی دیگر مزیت های العفاف می باشد.

آشنایی بازار یزال شهر کربلا

بازار یزال کربلا از دیگر مراکز خرید مسافرین و مردم ساکن در کربلا است. این بازار نیز مانند مرکز خرید العفاف از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد باز است. از جمله ویژگی های خوب بازار یزال کربلا این است که می توان انواع کالاهای مایحتاج را از آن تهیه کرد. همچنین برخورد کارکنان این بازار نیز نسبتا مناسب است.

بازار سدره شهر کربلا از دیگر بهترین بازار های کربلا

بازار سدره واقع در شهر کربلا است. این بازار سبک و سیاق نسبتا نوینی دارد. این بازار مناسب برای تهیه مایحتاج اقامت در این شهر است. البته ساعت کاری این بازار در مقایسه با بازار یزال و مرکز خرید العفاف کمی کمتر است. این بازار از ساعت 8 صبح تا 11 شب فعالیت دارد. محل بازار سدره در خیابان السدره شهر کربلا می باشد.

پاساژ الدامارچی شهر کربلا

این پاساژ در مقایسه با سایرین وسعت چندانی ندارد. کیفیت کالاهای ارائه شده در این پاساژ مناسب بوده و البته قیمت کالاها نیز بالاتر است. پاساژ الدامارچی طراحی مدرنی و شیکی داشته و همچنین یک مغازه گل فروشی نیز در آن وجود دارد.

بازار آمریکایی شهر کربلا

این بازار در خیابان البرید و در نزدیکی حوالی حرم حضرت عباس واقع شده است. در این خیابان جمعیت زیادی معمولا در حال خرید هستند. امکان خرید انواع لباس های نظامی فارغ از عراقی و غیرعراقی بودن آن ها در این بازار وجود دارد. انواع البسه مناسب خانم ها و آقایان نیز در این بازار یافت می شود. از دیگر محصولات موجود در این بازار می توان به کیف و کفش و لوازم جانبی موبایل اشاره کرد. از محصولات مشهور این پاساژ می توان به پوتین های آن اشاره کرد. کیفیت کالاهای ارائه شده در این بازار کیفیت نسبتا مناسبی دارند.

نکاتی که درباره بهترین بازار های کربلا باید بدانید

بسیاری از مردم به جهت تهیه سوغاتی به بازار های کربلا مراجعه می کنند. اسباب بازی فروشی های زیادی نیز در این بازار ها فعالیت می کنند. اگر قصد خرید سوغاتی برای کودکان را دارید، حتما از کیفیت اسباب بازی های ارائه شده در آن مغازه ها اطمینان حاصل کنید. به طور کلی خرید اسباب بازی از پاساژها و بازارهای کربلا توصیه نمی شود. چرا که خرید این دسته از محصولات از کشور خودمان اغلب به صرفه تر خواهد بود.

در بازارهای کربلا فروشندگان هم دلار، هم دینار و هم ریال ایران را دریافت می کنند. اما به جهت کاهش ارزش پول کشورمان ممکن است برخی از فروشندگان تمایلی به دریافت پول ایرانی نداشته باشند. همچنین به جهت تعداد اندک صرافی های فعال در کربلا توصیه می شود که تبدیل ارز را در ایران انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای