چطور با هزینه بسیار کم به کربلا سفر کنیم؟

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

سفر معنوی کربلا همواره متقاضیان زیادی دارد. اما به موجب این که کربلا یک سفر خارجی است، برخی از متقاضیان توان پرداخت هزینه برای شرکت در آن را ندارند. این دسته از مسافران به دنبال راهی هستند که بتوانند با هزینه بسیار کم به کربلا رفته و به زیارت آقا امام حسین (ع) بروند. صرفا انتخاب یک بلیط ارزان قیمت نمی تواند سفر کربلا را برای من با هزینه کم فراهم کند. چرا که علاوه بر بلیط رفت و برگشت هزینه های مختلفی برای شرکت در سفر کربلا نیاز است.

انواع روش های سفر به شهر مقدس کربلا کدام اند؟

سفر با وسیله نقلیه شخصی

برای شرکت در سفر معنوی کربلا، به روش های مختلفی می توان اقدام کرد. سفر خانوادگی با وسیله ی شخصی یکی از روش هایی است که خیلی ها آن را انتخاب می کنند. اما برای انجام این نوع سفر باید کاملا با شرایط کشور عراق و این سفر آشنایی داشته باشیم.

سفر با وسیله های نقلیه عمومی

روش دیگر سفر، سفر با وسیله های نقلیه عمومی به صورت زمینی و هوایی است. شما با خرید بلیط اتوبوس یا هواپیما می توانید به صورت زمینی یا هوایی به کربلا بروید. البته لازم به ذکر است که شهر کربلا فرودگاه ندارد و به همین جهت باید بلیط پرواز را برای شهر نجف تهیه نمایید. پس از رفتن به شهر نجف باید به صورت زمینی به شهر مقدس کربلا بروید. همچنین زیارت عتبات عالیات زیارت حرم مطهر حضرت علی (ع) در شهر نجف را نیز شامل می شود. به همین جهت است که است که قبل از عزیمت به شهر کربلا از شهر نجف، بهتر است زیارت حرم امام علی (ع) را نیز انجام دهید.

سفر کربلا به شهر نجف با اتوبوس نیز نوع دیگر سفر به کربلا است. البته برای سفر با اتوبوس به کربلا باید مدت زمان زیادی را در مسیر منتظر ملاقات با حرم آقا امام حسین (ع) بمانید.

تور های کربلا

تور های کربلا انواع روش دیگر سفر به کربلا هستند. برای افرادی که با شرایط کشور عراق و زیارت عتبات عالیات آشنایی ندارند، تور های کربلا بهترین گزینه هستند. چرا که در تور های کربلا مدیر کاروان همواره بهترین روش ها را برای انجام یک سفر بی نقص انتخاب می کند.

تور های کربلا به صورت زمینی و هوایی قابل انجام هستند. در تور کربلا به صورت هوایی همانطور که گفتیم پرواز به شهر نجف انجام می شود. در تور های هوایی عموما زیارت حرم امام علی در شهر نجف قبل از عزیمت به شهر کربلا انجام می شود.

تور های زمینی کربلا نیز به صورت دسته جمعی با اتوبوس انجام می شود. تور های زمینی کربلا امکان سفر کربلا با هزینه بسیار کم را برای مسافران مهیا می کنند. چرا که هزینه ی تور های زمینی در مقایسه با تور های هوایی پایین تر است.

هزینه اقامتگاه به منظور سفر کربلا با هزینه بسیار کم

به جز هزینه رفت و برگشت، هزینه اقامتگاه یکی از تاثیر گذار ترین هزینه هایی است که مجموع هزینه های سفر را تحت تاثیر قرار می دهد. شهر کربلا نیز هتل ها و اقامتگاه های متنوعی دارد. به موجب کیفیت اقامتگاه های ارائه شده، هزینه اقامت در آن ها نیز متفاوت است. به همین جهت است که در صورتی که می خواهید با هزینه بسیار کم در سفر معنوی کربلا شرکت کنید، توصیه می شود همواره اقامتگاه های ارزان قیمت را انتخاب نمایید.

در تور های کربلا اقامتگاه ها از پیش تعیین شده هستند. به همین جهت است که برای شرکت در تور کربلا برای سفر با هزینه بسیار کم، بهتر است تور هایی را انتخاب کنید که اقامتگاه های ارزان قیمت را مهیا کرده اند.

هزینه خورد و خوراک برای سفر با هزینه بسیار کم به کربلا

هزینه خورد و خوراک در طول سفر از دیگر هزینه های سفر کربلا می باشد. برخی از رستوران های کربلا از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. پس اگر قصد صرف غذا در رستوران ها را دارید، بهتر است به جز هزینه، کیفیت رستوران را در اولویت قرار دهید. چرا که ممکن است به موجب عدم رعایت بهداشت غذاهای فاسد توسط رستوران سرو شود.

همچنین اگر امکان پخت و پز دارید، پخت غذا در اقامتگاه یکی از بهترین شرایط خورد و خوراک سفر است. چرا که هم به کیفیت غذا اطمینان دارید؛ هم هزینه کمتری را در مقایسه با تهیه غذا از رستوران متحمل می شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای