هزینه تور هوایی کربلا از تهران

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

هزینه تور هوایی کربلا از تهران : سفر کربلا از جمله مسافرت هایی است که همواره با استقبال پر شور جمعیت همراه است. این شهر محل وقوع حادثه کربلا می باشد و به موجب اهمیت مذهبی آن، با استقبال فراوانی رو به رو است.
سفر کربلا از مبدا تهران، یکی از پر مخاطب ترین سفر های خارجی نزد ایرانیان است. سفر کربلا با روش های گوناگونی امکان برگزاری دارد و یکی از محبوب ترین این روش ها، سفر با تور های زیارتی کربلا است. سفر با تور زیارتی برای مناطقی نظیر کربلا، اهمیت دو چندان دارد. چرا که زمانی که سفر با تور انجام شود، دیگر زائرین دغدغه برنامه ریزی و شرایط مختلف سفر را نخواهند داشت.
در تور های کربلا همواره یک راهنما مسافران را همراهی می کند و سعی در این دارد که سفر در بهترین حالت برگزار شود. از آن جایی سفر به عراق می تواند با چالش هایی همراه باشد، سفر با تور می تواند انتخابی بسیار منطقی باشد.

تور هوایی کربلا از تهران

تور های کربلا یکی از بهترین شیوه هایی هستند که می توان برای سفر به این شهر انتخاب کرد. کربلا در کشور همسایه مان، یعنی عراق واقع شده است. به همین جهت است که امکان سفر زمینی نیز به این شهر مقدس می باشد.
تور های کربلا هم به صورت زمینی و هم هوایی از شهر تهران برگزار می شوند. به موجب جمعیت بالای شهر تهران، تعداد زیادی از تور های هوایی همواره از تهران برگزار می شوند.
در این نوع تور، مبدا حرکت فرودگاه بین المللی تهران است و مقصد نیز شهر نجف می باشد. علت آن که مقصد پرواز شهر نجف است این است که شهر کربلا فرودگاه فعالی ندارد. به همین جهت پرواز های تور هوایی کربلا از تهران به نجف انجام شده و پس از شهر نجف، مسافران راهی کربلا می شوند.
در شهر نجف نیز مرقد امیرالمومنین واقع شده است و به همین جهت پیش از سفر به کربلا، زیارت در این شهر نیز برگزار می شود.

هزینه تور هوایی کربلا از تهران چقدر است؟

اما تنها عامل تاثیرگذار در هزینه تور هوایی کربلا از تهران، هزینه حمل و نقل نیست. عواملی نظیر هزینه اقامت، هزینه تردد بین شهری، هزینه تردد درون شهری و … همگی در هزینه تور هوایی کربلا از تهران تاثیرگذار هستند. همچنین هزینه عوارض نیز به این هزینه ها اضافه می شود. البته شرط ویزا برای سفر کربلا تا اطلاع ثانوی حذف شده است، اما هزینه عوارض خروج از کشور و دیگر عوارض نیز می تواند در میزان هزینه این سفر تاثیر بگذارد.

شرایط آب و هوایی تور

اگر طرفدار آب و هوای گرم هستید، می توانید ماه های گرم سال را برای سفر کربلا انتخاب کنید. در ماه های بسیار گرم سال عموما تعداد زوار کاهش چشمگیری پیدا می کند. به همین جهت در صورت سفر در این شرایط، با ازدیاد جمعیت مواجه نخواهید بود. اما لازم به ذکر است که شرایط آب و هوایی در ماه های بسیار گرم می تواند طاقت فرسا باشد. به همین جهت همواره پیش از اقدام و رزرو تور، این شرایط را بررسی نمایید.

تاثیر مناسبت های مذهبی در هزینه تور هوایی کربلا از تهران

علاوه بر هزینه های معمول در تور، برخی عوامل نیز می توانند هزینه های تور را تحت تاثیر قرار دهند. در واقع بسیاری از محصولات و خدمات دنیای ما هزینه شان بر اساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می شود.
در مناسبت های مذهبی عموما تعداد زوار متقاضی سفر کربلا افزایش چشمگیری پیدا می کند. به همین جهت هزینه برخی از فاکتور های مهم سفر نیز می تواند افزایش پیدا کند.
در قدم اول متقاضیان شرکت در تور بیشتر می شود و این ممکن است موجب افزایش هزینه تور توسط آژانس گردشگردی شود. علاوه بر این هتل های کربلا نیز ممکن است به موجب این افزایش متقاضی، هزینه اقامت را افزایش دهند و این موضوع موجب افزایش هزینه تور هوایی کربلا از تهران شود.

سخن پایانی

از جمله مناسبت های مذهبی مهم که موجب افزایش تعداد زوار حاضر در کربلا می شود می توان به ایام تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی اشاره کرد. همچنین عید نوروز نیز می تواند موجب افزایش تعداد تقاضا از طرف ایرانیان شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای