قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از جمله مقدس ترین شهر ها در سراسر جهان می باشد. این شهر مذهبی همواره مورد علاقه ایرانیان است. چرا که این شهر، مرقد آقا امام حسین (ع) و همچنین محل واقعه خونین کربلا است. سفر به کربلا، هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی انجام می شود. سفر زمینی کربلا، مسافران می توانند هم با اتوبوس سفر کرده و هم با خودروی شخصی اقدام نمایند. البته لازم به ذکر است که برای سفر با خودروی شخصی نیازمند مدارک و شرایط به خصوصی هستید. به همین جهت عموما سفر های زمینی به کربلا با اتوبوس انجام می شود. اما برای سفر هوایی کربلا، ابتدا باید به شهر نجف بروید. در واقع شهر مقدس کربلا، فرودگاه فعال ندارد. پس سفر های کربلا باید ابتدا به نجف انجام شود. قیمت بلیط هواپیما تهران نجف طبعا از قیمت بلیط اتوبوس برای شهر نجف بیشتر خواهد بود. چرا که هزینه پرواز با هواپیما به خصوص کشور های خارجی، بالا است.

البته به موجب برخی مسائل، قیمت بلیط هواپیما تهران نجف نسبت به برخی از پرواز های خارجی بسیار مناسب است.

شرایط تاثیر گذار روی قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

تعداد متقاضی خرید بلیط پرواز، یکی از عواملی است که می تواند روی قیمت بلیط هوپیما تهران نجف تاثیر بگذارد. تعداد زوار عتبات عالیات در شرایط مختلف متغیر است. مناسبت های مذهبی و ایام تعطیل، از جمله مواقعی است که تعداد متقاضیان سفر عتبات عالیات بالا می رود. از جمله مهم ترین مناسبت های مذهبی تاثیرگذار، می توان به ماه های محرم و صفر، به ویژه روز های تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی اشاره کرد.

علاوه بر قیمت بلیط هواپیما تهران نجف، در مواقعی که تعداد متقاضیان سفر کربلا بالا می رود، قیمت بلیط های هتل شهر نجف و کربلا نیز ممک است تغییر کند.

توصیه ما سفر با تور های کربلا است. چرا که زمانی که شما سفر با تور را انتخاب می کنید، هزینه ضروریات سفر را جمعا پرداخت می کنید و دغدغه های کمتری را همراه خواهید داشت. همچنین تور لیدرها، با شرایط و ضوابط این سفر کاملا آشنا هستند. به همین جهت، در سفر با تور کم تر با مشکلاتی نظیر مسیر های اشتباه، کلاه برداری و … رو به رو می شوید.

کلاس پرواز و تاثیر آن روی قیمت بلیط هواپیما تهران نجف

کلاس پرواز یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت سفر های هوایی است. به طور کلی 6 کلاس پروازی داریم که قیمت هر کدام از این کلاس های پروازی، با سایرین متفاوت است.

کلاس پروازی اکونومی یا همان اقتصادی یکی از به صرفه ترین انواع پرواز است. نوع دیگر کلاس پرواز اکونومی، کلاس پروازی “پریمیوم اکونومی” است. این نوع کلاس پرواز، با امکانات بیشتر و کمی هزینه بیشتری قابل رزرو است.

کلاس پروازی بیزنس نیز از جمله مناسب ترین کلاس ها ، برای شرایط اقتصادی متوسط است. یعنی اگر قصد یک سفر عادی دارید و نه امکانات بسیار زیادی می خواهید و نه می خواهید از امکانات نرمال سفرتان کم شود، کلاس بیزنس مناسب شماست.

یک سطح بالاتر از کلاس بیزنس، کلاس پریمیوم بیزنس است. این کلاس امکانات مناسب تری را برای مسافران مهیا می کند.

کلاس فرست و پریمیوم فرست نیز انواع دیگر کلاس های پروازی هستند که شرایط متفاوتی دارند.

سفر هوایی بهتر است یا زمینی؟

شهر کربلا و نجف، در کشور همسایه ایران یعنی عراق واقع شده اند. به همین جهت است که برای سفر به این شهر ها می توان از طریق زمینی نیز اقدام نمود. اگر دغدغه اقتصادی زیادی برای این سفر دارید، قطعا سفر زمینی را انتخاب کنید. چرا که هزینه سفر زمینی بسیار کمتر از سفر هوایی است.

اما در سفر زمینی به کربلا و نجف، مسافران باید مدت زمان زیادی را در مسیر در انتظار بنشینند. همین موضوع است که علیرغم هزینه بالاتر سفر هوایی ، بسیاری پرواز با هواپیما را ترجیح می دهند.

به ویژه در مواقعی که تعداد زوار کربلا افزایش می یابد، پشت مرز های ایران و عراق ترافیک شکل می گیرد و این ترافیک باعث طولانی تر شدن زمان رفت و برگشت مسافران می گردد. همچنین طی مسیر به صورت زمینی به کربلا و نجف، چندین برابر طولانی تر از سفر هوایی است.

در واقع سفر هوایی از مبدا فرودگاه تهران به مقصد فرودگاه نجف، در کمتر از یک ساعت و نیم اتفاق می افتد.

با اینحال انتخاب بهترین روش برای سفر، توسط خود افراد متقاضی بهتر تشخیص داده می شود. توصیه می شود با بررسی دقیق تر و تحقیقات مناسب، بهترین روش سفر را انتخاب نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای