رزرو تور نجف و کربلا

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

رزرو تور نجف و کربلا : اماکن مذهبی همواره زیارتگاه پیروان آن ها بوده اند. در واقع سفر به مقاصد مقدس تاریخچه دیرینه دارد.
برای مسلمانان مکه و خانه خدا مهم ترین مکان زیارتی محسوب می شود. اما علاوه بر کعبه، مکان های دیگری نیز زیارتگاه عده کثیری از مسلمانان می باشد. یکی از این مکان ها، شهر کربلا و حرم امام حسین (ع) است. در واقع کربلا را می توان از جمله مقدس ترین شهر های جهان عنوان کرد.
کربلا برای مسلمانان شیعه از اهمیت مذهبی بسیار زیادی برخوردار است. به همین جهت است که سفر به این شهر توسط ایرانیان زیادی نیز انجام می شود.
روش های سفر به کربلا گوناگون است. اما کاروان های زیارتی یا همان تور، یکی از بهترین شیوه ها می باشند.
سفر زیارتی با تور گزینه ای مناسب برای زائر اولی ها است، چرا که سفر به این شهر مقدس نیازمند اطلاعات متناسب با سفر و محیط کشور عراق می باشد. در سفر با تور، مدیر تور همواره شرایط مختلف را بازگو و سعی در افزایش کیفیت سفر می نماید.

رزرو تور نجف و کربلا برای عتبات عالیات عراق

تور های کربلا یکی از محبوب ترین تور های خارجی می باشد. با رزرو تور نجف و کربلا می توان به چند شهر زیارتی عراق سفر و اماکن مذهبی آن ها را بازدید نمود.
دو شهر نجف و کربلا، مهم ترین شهر های زیارتی عراق هستند. از جمله مهم ترین اماکن زیارتی شهر نجف، حرم مطهر امام علی (ع) است. شهر کربلا نیز زیارتگاه امام حسین (ع) می باشد، به همین جهت در تمام تور های عتبات عالیات عراق این دو شهر بازدید می شوند.
علاوه بر شهر های نجف و کربلا، دو شهر سامرا و کاظمین نیز دارای اهمیت مذهبی زیادی هستند. در تور های عتبات عالیات عراق در صورت مناسب بودن شرایط، سفر به این دو شهر نیز انجام می شود.

زمان رزرو تور نجف و کربلا

تور های نجف و کربلا در تمام ایام سال توسط آژانس های مسافرتی برگزار می شوند. رزرو تور نجف و کربلا در ایام مختلف می تواند با چالش هایی مواجه شود. برای مثال در ایام محرم و صفر، تعداد متقاضیان و زائرین برای سفر کربلا افزایش چشمگیری پیدا می کند. به همین جهت اگر قصد شرکت در تور نجف و کربلا در این ایام را دارید، بهتر است زمان رزرو تور نجف و کربلا را مدیریت نمایید.
در این ایام عموما ظرفیت رزرو تور های نجف و کربلا به سرعت تکمیل می شود. به ویژه اربعین حسینی را می توان یکی از مهم ترین ایام سفر کربلا و نجف عنوان کرد. این روز بزرگ یک مراسم ویژه نیز دارد. مراسم پیاده روی اربعین مورد استقبال غالب زوار کربلا در اربعین حسینی قرار می گیرد. در تور کربلا اربعین، زوار از شهر نجف با پای پیاده به شهر کربلا عزیمت می کنند. در این روز موکب های زیادی نیز در مسیر حرکت زوار فعالیت دارند و حال و هوای ویژه ای را برای زائرین به ارمغان می آورند.

هزینه رزرو تور نجف و کربلا

به طور کلی این تور ها در دو حالت هوایی و زمینی برگزار می شوند. طبعا به موجب روش حمل و نقل در تور های هوایی، هزینه این تور ها نیز بالاتر است. اما عوامل دیگری نیز در هزینه رزرو  کربلا تاثیر گذار می باشند. اقامت در کربلا و نجف و هتل انتخابی توسط برگزار کننده تور عامل مهمی در میزان هزینه این تور ها می باشند. در شهر های نجف و کربلا نیز هتل ها با کیفیت های متنوعی فعالیت دارند. هزینه اقامت در این هتل ها نیز متناسب با کیفیتی که ارائه می کنند متفاوت است.
همچنین تعداد تقاضای اقامت و یا رزرو تور نجف و کربلا نیز می تواند در هزینه تاثیر چشمگیری بگذارد. زمانی که تقاضا بالا می رود، برخی از هتل های کربلا قیمت ها را افزایش می دهند و این موضوع موجب بالا رفتن هزینه سفر و تور کربلا می شود.

سخن پایانی
در صورت مناسب بودن شرایط، سفر به شهر های سامرا و کاظمین نیز انجام می شود و این موضوع نیز می تواند در هزینه های تور تاثیر بگذارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای