تور گردشگری کربلا و نجف

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از نظر مذهبی، یکی از پر اهمیت ترین مقاصد گردشگری می باشد. در‌ واقع کربلا را یکی از مقدس ترین شهر های جهان می دانند. این شهر برای مسلمانان به ویژه شیعیان، جایگاه مخصوصی دارد. محل شهادت و بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) در این شهر واقع شده است. این شهر زیارتگاه عاشقان این امام بزرگ شیعیان است. کربلا در کشور عراق واقع شده است. دیگر شهر زیارتی مهم عراق، شهر نجف اشرف است. نجف به موجب محل حرم مطهر امام اول شیعیان؛ علی (ع) زیارتگاه مردمان مختلف است.

سفر به کربلا به صورت هوایی و زمینی قابل انجام است. برخی سفر خانوادگی را ترجیح داده و برخی دیگر انواع تور را مناسب ترین نوع سفر می دانند. در سفر زیارتی و گردشگری به کربلا و نجف نیز این موضوع صحت دارد. اگر قصد سفر به کربلا را دارید، اما پیش از این تجربه سفر به عراق را نداشته اید، توصیه می شود در انواع تور کربلا شرکت کنید.
در تور کربلا همواره بهترین شرایط برای شرکت کنندگان تور مهیا می شود. برنامه ریزی ها به گونه ای است که برنامه سفر به بهترین حالت ممکن انجام شود.

تور گردشگری کربلا و نجف به صورت زمینی

اگر قصد شرکت در تور گردشگری کربلا و نجف را دارید، می توانید سفر زمینی را انتخاب کنید. تور زمینی شرایط اقتصادی فوق العاده ای برای این سفر است. در این سفر با اتوبوس از سراسر ایران به سمت کربلا و نجف عازم می شوید. لازم به ذکر است که مسافران پس از رسیدن به پایانه های مرزی ایران و عراق، باقی مسیر را با اتوبوس های عراق طی خواهند کرد.
مقصد اول تور گردشگری کربلا و نجف به صورت زمینی، غالبا شهر نجف است. در تور کربلا شهر نجف همواره یکی از ارکان اصلی سفر می باشد، اما دیگر شهر های زیارتی عراق نیز در این سفر ها در صورت مساعد بودن شرایط نیز بازدید می شوند. سامرا و کاظمین دیگر شهر های زیارتی عراق هستند که در شرایط مناسب با سفر بین شهری به آن ها عزیمت خواهد شد. البته مقاصد سفر، مدت زمان اقامت در هر مقصد و دیگر موارد را در تور مورد نظر باید بررسی کنید چرا که ممکن است شرایط تور های کربلا با یک دیگر تفاوت چشمگیری داشته باشد.
سفر با اتوبوس هزینه نسبتا پایین را در مقایسه با سفر هوایی دارد. عراق نیز کشور همسایه است. به همین جهت اگر زمان طولانی در مسیر ماندن برای شما مانعی ندارد، پیشنهاد می شود این تور گردشگری را هر کجای ایران هستید حداقل یک بار امتحان کنید.

تور هوایی گردشگری کربلا و نجف

مهم ترین مزیت تور زمینی کربلا، هزینه اقتصادی آن است. اما اگر دغدغه اقتصادی هزینه سفر را ندارید، تور هوایی گردشگری کربلا و نجف گزینه ای بی نظیر برای شما خواهد بود.
در این تور دیگر نیاز به انتظار های طولانی مدت برای طی مسیر نخواهید داشت. با سفر هوایی در مدت زمان کوتاهی به مقصد که نجف اشرف است، خواهید رسید. لازم به ذکر است که مقصد پرواز ها از هر مبدا، شهر نجف است، چرا که شهر کربلا فرودگاهی جهت فرود پرواز ها ندارد.
هزینه تور هوایی در مقایسه تور زمینی گاها دو برابر است. اما اگر یک تور لحظه آخری هوایی بتوانید پیدا کنید، می توانید تخفیف چشمگیری برای این سفر به دست آورید. تور های لحظه آخری به علت عدم تکمیل ظرفیت تور، شامل تخفیف های چشمگیری هستند و این تخفیف ها گاها تا ۵۰ درصد هزینه تور را شامل می شود. لازم به ذکر است که در این تور ها علیرغم پرداخت هزینه کمتر، خدمات به صورت کامل به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

هزینه تور گردشگری کربلا و نجف

هزینه تور گردشگری کربلا و نجف طبعا در تور های زمینی کم تر از تور هوایی است. اما طریقه سفر تنها عامل تاثیرگذار در هزینه تور نیست.
مدت زمان تور طبعا یکی دیگر از عامل های مهم در قیمت تمام شده تور می باشد. طبعا یک تور ۶ روزه هزینه متفاوتی با یک تور ۸ روزه در پی خواهد داشت.
اقامتگاهی که برای استراحت در حین تور استفاده می شود، می تواند هزینه های متفاوتی در پی داشته باشد. چرا که سطح اقامتگاه های کشور عراق با یک دیگر متفاوت است. همچنین تعداد متقاضیان اقامت نیز می تواند هزینه اقامت در یک هتل را تحت تاثیر قرار دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای