تور کربلا هوایی هتل ۵ ستاره از مشهد

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تقدس شهر کربلا، آن را به یکی از پر بازدید ترین شهر های جهان کرده است. این شهر همواره مورد توجه جهانیان، به ویژه مسلمانان سراسر جهان است.

شهر مشهد نیز یکی از شهر های مذهبی کشورمان است. مردمان این شهر همواره یکی از بازدیدکنندگان اصلی زیارتگاه امام حسین (ع) در شهر کربلا هستند.

سفر به کربلا از مشهد، در انواع مختلفی قابل انجام است. هر شخص ممکن است با توجه به شرایط و هزینه این سفرها، یک روش را مناسب بداند.

افرادی که چندین بار به این سفر معنوی راهی شده اند، امکان سفر به صورت مستقل را دارند. اما برای افرادی که ‌هیچ شناختی از شرایط شهر کربلا و کشور عراق ندارند، سفر با کاروان های زیارتی یا همان تور کربلا، بهترین گزینه است.

مشهدی هایی که قصد سفر با تور‌ به کربلا را دارند، شرکت در چندین نوع تور کربلا امکان پذیر است. تور کربلا هوایی هتل ۵ ستاره از مشهد، یکی از بهترین تور کربلا است که سفری بی دغدغه و با حس و انرژی خوب را برای شما به ارمغان می آورد.

سفر با تور به کربلا از مشهد

برای سفر با تور به کربلا از مشهد، هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می توان اقدام کرد.

هر کدام از این انواع تور کربلا، مزیت ها و معایب خودشان را دارند.

در واقع تور هوایی کربلا از مشهد هتل ۵ ستاره، یکی از بی عیب ترین انواع تور کربلا محسوب می شود. در واقع به جرعت می توان گفت که قیمت این تور تنها عیب آن است. چرا که هزینه این تور در مقایسه با تور های زمینی، به موجب هزینه بالای سفر با هواپیما بیشتر است. همچنین هتل ۵ ستاره کربلا ، طبعا به موجب کیفیت بالای محل اقامت و خدمات، هزینه بالاتری در مقایسه با دیگر‌ اقامتگاه ها دارند.

انواع تور کربلا از مشهد کدام اند؟

به طور کلی دو نوع تور هوایی و تور زمینی به کربلا از مشهد برگزار می شود. تور هوایی مدت زمان رفت و برگشت را به حداقل می رساند. چرا که مدت زمان پرواز هواپیما از مشهد به شهر نجف، بسیار کمتر از مدت زمان سفر زمینی از مشهد است. اما همانطور که گفته شد، این تور هزینه بالاتری در مقایسه با تور زمینی دارد و دلیل آن هزینه بالا سفر با هواپیما به خصوص در پرواز های خارجی است.

در مواقعی که ازدیاد تعداد زائرین کربلا رخ می دهد، ترافیک های زیادی نیز پشت مرز های ایران و عراق ایجاد می شود. به همین جهت است که در تور زمینی، علاوه بر سرعت پایین وسیله نقلیه، در این زمان ها مسافران مدت زمان بسیار زیادی را در مسیر رفت و برگشت قرار می گیرند.

در چه زمان هایی افراد بیشتری به کربلا سفر می کنند؟

زوار همواره در تمام طول سال به شهر کربلا رفته و به این سفر معنوی می پردازند.‌ اما در شرایط مختلف تعداد افراد متقاضی شرکت در این سفر در سراسر کشور بیشتر می شود.

در مناسبت های مذهبی، همواره تعداد متقاضیان سفر به کربلا افزایش می یابد. برای ایرانیان، ایام نوروز نیز از جمله مناسبت هایی است که موجب تقاضای بالای سفر ایرانیان به کربلا می شود.

علاوه بر مناسبت های مختلف، شرایط آب و هوایی نیز از جمله مواردی است که در تعداد متفاضیان سفر به کربلا تاثیر می گذارد.

در ماه های بسیار گرم و بسیار سرد سال، اگر مناسبت ویژه ای قرار نگرفته باشد، عموما تعداد زائرین کاهش می یابد. در مقابل، در آب و هوای متعادل و مناسب، تعداد بیشتری از مردم متقاضی این سفر معنوی می شوند.

قیمت تور هوایی کربلا هتل ۵ ستاره از مشهد

قیمت تور هوایی کربلا هتل ۵ ستاره از مشهد، در مقایسه با بسیاری از تور های کربلا، بالاتر است. چرا که در این تور از سفر هوایی استفاده می شود و هزینه بالای هواپیما، بخش زیادی از قیمت تور را در بر می گیرد.

هتل ۵ ستاره برای اقامت شرکت کنندگان این تور در نظر گرفته شده است. هزینه هتل ۵ ستاره در مقایسه با هتل هایی با ستاره کمتر بالاتر است.

همچنین هزینه خورد و خوراک و پلن های مختلف تور، عوامل دیگری هستند که بر قیمت تور هوایی کربلا هتل ۵ ستاره از مشهد تاثیر می گذارند.
امید است در این سفر مذهبی، حس و حالی وصف نشدنی را در این شهر بی نظیر تجربه نمایید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای