تور کربلا هوایی عید غدیر

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا هوایی عید غدیر : یکی از مهم ترین اعیاد برای شیعیان، عید غدیر است. در این روز بزرگ، حضرت محمد (ص)، امام علی (ع) را در مقام امامت مسلمین به حضار معرفی می کند. به همین جهت است که این روز همواره از گذشته یکی از روز های بزرگ برای شیعیان سراسر جهان است.
شهر کربلا نیز یکی از مهم ترین مقاصد زیارتی شیعیان است. در این شهر، مرقد مطهر فرزند امام علی (ع)، یعنی آقا امام حسین (ع) قرار دارد. به همین جهت سفر زیارتی به کربلا توسط بسیاری از شیعیان انجام می شود. با توجه به جمعیت بالای شیعیان کشورمان، از ایران نیز مردمان زیادی به سفر کربلا و زیارت مرقد مطهر امام حسین (ع) می پردازند.
برای سفر به این شهر مقدس می توان هم به صورت مستقل اقدام به خرید بلیط هواپیما یا اتوبوس کرد و یا با کاروان های زیارتی اقدام به سفر نمود. البته امکان سفر با اتومبیل شخصی نیز می باشد. اما برای این منظور باید اطلاعات و تجربه کافی برای این سفر را داشته باشد.
کاروان های زیارتی برای سفر های زیارتی، گزینه ای بسیار منطقی می باشند. چرا که سفر با این کاروان ها همراه با لیدر های با تجربه صورت می گیرد و این موضوع موجب سفری بی دغدغه برای زوار خواهد شد.

انواع تور کربلا عید غدیر

اگر قصد سفر به کربلا در عید غدیر را دارید، تور کربلا یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.
تور کربلا انواع مختلفی دارد. امکانات و طریقه حمل مسافران در این تور ها فرق می کند. تور های هوایی و تور هایی زمینی دو دسته اصلی انواع تور کربلا محسوب می شوند.
اگر قصد سفر به کربلا در عید غدیر را دارید، بهتر است با تور های هوایی اقدام نمایید. چرا که در زمان مناسبت های ویژه نظیر عید غدیر، تعداد متقاضیان سفر به کربلا افزایش می یابد و این موضوع می تواند باعث شکل گیری ترافیک های سنگین پشت پایانه های مرزی شود. به همین جهت تور های زمینی می توانند اتلاف وقت زیادی را داشته باشند. اما با تور هوایی کربلا می توانید در کمترین زمان به شهر کربلا عزیمت نمایید.

هزینه تور کربلا هوایی عید غدیر

عید غدیر همواره از جمله اعیاد مهم برای مسلمانان به ویژه شیعیان است. در این روز مهم، پیامبر (ص) حضرت علی (ع) را به جانشینی خود منصوب کردند. به همین جهت از گذشته شیعیان این روز را جشن می گیرند.
کربلا که یکی از مهم ترین مقاصد سفر های مذهبی است، در مناسبت های ویژه با سیل عظیم زائرین مواجه می شود. به همین جهت اگر قصد سفر در عید غدیر را دارید، ممکن است تعرفه های سفر کمی افزایش را داشته باشند.
هزینه تور کربلا هوایی عید غدیر، در مقایسه با تور زمینی کربلا بیشتر است. دلیل آن نیز قیمت بالای بلیط هواپیما در مقایسه با قیمت اتوبوس های مسافری است. هزینه تور کربلا هوایی عید غدیر ممکن است در مقایسه با دیگر ایام سال، بالاتر باشد. چرا که در این روز ها تعداد متقاضیان بیشتر شده و این موضوع موجب می شود تا برخی اقامتگاه ها هزینه اقامت را افزایش دهند.
از دیگر عواملی که در هزینه این تور تاثیر می گذارد می توان به هزینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری اشاره کرد. چرا که تور های کربلا عموما شامل زیارت از چند شهر زیارتی عراق هستند و به همین جهت به این تور ها، تور عتبات عالیات عراق نیز می گویند.

مقصد پرواز تور کربلا هوایی عید غدیر

در تور های هوایی از هر مبدا به سمت عراق و کربلا، مقصد پرواز ها شهر نجف خواهد بود. عدم پرواز به صورت مستقیم به شهر کربلا این است که این شهر فرودگاه فعالی ندارد تا پرواز ها در آن بنشینند.

سخن پایانی
در این تور ها پس از زیارت در شهر نجف، مسافران به سمت کربلای معلی راهی می شوند. مزیت سفر با تور به کربلا این است که در این تور ها مسافران دیگر دغدغه ای برای مسیر و برنامه ریزی سفر نخواهند داشت. مسئولان تور بهترین برنامه ریزی و زمان بندی را برای زوار در نظر می گیرند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای