تور کربلا هوایی از گرگان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا هوایی از گرگان : کربلا محل مرقد مطهر امام حسین (ع) و چندین تن از یاران او می باشد. به موجب اهمیت مذهبی این شهر، کربلا به یکی از پر متقاضی ترین مقاصد سفر خارجی میان ایرانیان تبدیل شده است.

[advanced_iframe use_shortcode_attributes_only=”true” src=”https://ziarat.co/tours/karbala/from-golestan” width=”100%” height=”1200″]

علاقه مندان به سفر به کربلای معلی از سراسر ایران اقدام به آن می نمایند. برای این سفر می توان به روش های مختلفی اقدام نمود. از جمله روش های سفر خارجی کربلا، سفر با تور های زیارتی عتبات عالیات عراق می باشد.

کربلا شهری با پیشینه بلند مدت است و از گذشته محل زیارت مسلمانان جهان می باشد. این شهر در کشور عراق واقع شده است. شرایط در کشور عراق با کشور خودمان تفاوت های زیادی دارد.

گرگان مرکز استان گلستان و از جمله شهر های پرجمعیت ایران به حساب می آید. عده زیادی از مردم گرگان نیز در سفر های کربلا شرکت می کنند.

انواع روش های سفر به کربلا از گرگان

گرگانی های عزیز برای سفر به کربلا به روش های مختلفی می توانند اقدام نمایند. یکی از بهترین انواع سفر های کربلا، سفر با تور می باشد. در تور کربلا بهترین برنامه ریزی تنظیم شده است و سفری بی دغدغه در انتظار شرکت کنندگان خواهد بود.

سفر با تور از گرگان یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که برای بار اول قصد سفر به کربلا را دارند. چرا که شرایط سفر به عراق شامل پیچیدگی هایی است که در صورت نا آشنا بودن با آن ها احتمال بروز سختی هایی در حین سفر وجود خواهد داشت.

برگزار کنندگان انواع تور کربلا عموما تجربه چندین ساله در برگزاری این سفر ها دارند. به همین جهت آمادگی لازم برای بروز انواع مشکلات را خواهند داشت.

تور های زمینی از گرگان

تور های کربلا از شهر گرگان، هم به صورت هوایی و هم زمینی قابل احراز می باشند. عراق همسایه غربی کشور ما است و به همین جهت امکان سفر به آن به صورت زمینی نیز وجود دارد. اما سفر به کربلا از مبدا گرگان به صورت زمینی چندین ساعت و گاها یک روز به طول می انجامد و این شرایط برای بسیاری از شرکت کنندگان خسته کننده است. اگر در زمان هایی که تعداد زوار افزایش یافته است اقدام به سفر زمینی نمایید، احتمالا مدت زمان زیادی را در پشت ترافیک های پشت مرزی نیز منتظر خواهید ماند. به همین جهت است که تور زمینی علیرغم هزینه اقتصادی که دارد، انتخاب زائران زیادی نخواهد بود.

تور کربلا هوایی از گرگان چگونه است؟

در مقابل تور زمینی، تور های هوایی کربلا از گرگان شرایط بسیار مناسبی دارند. بدین منظور مسافران از مبدا فرودگاه بین المللی گرگان به مقصد شهر نجف عزیمت می کنند. مدت زمان طی مسیر سفر در این نوع تور ها به حداقل می رسد.

دلیل پرواز به مقصد نجف، عدم وجود فرودگاه فعال در کربلا است. به همین جهت تور های هوایی کربلا از گرگان عموما در مقصد نجف حرکت می کنند. البته برخی از تور ها نیز در مقصد فرودگاه بین المللی بغداد می باشد. اما نجف گزینه بهتری است. چرا که شهر نجف نیز محل مرقد مطهر امیرالمومنین امام علی (ع) است و زوار پیش از عزیمت به کربلا، به زیارت آرامگاه ایشان می پردازند.

در تور های هوایی کربلا از گرگان ، شرایط ویژه ای برای مسافران وجود دارد. تور کربلا شامل زیارت عتبات عالیات کشور عراق است و به همین جهت علاوه بر شهر های نجف و کربلا، در صورت مناسب بودن شرایط، زیارت در شهر های کاظمین و سامرا نیز صورت می گیرد.

هزینه تور کربلا هوایی از گرگان چقدر است؟

هزینه تور های کربلا از گرگان، به چندین فاکتور مهم وابسته است. یکی از مهم ترین فاکتور ها در هزینه این سفر ها، طریقه حمل و نقل مسافران می باشد که در تور هوایی، از هواپیما استفاده می شود. هزینه سفر با هواپیما در مقایسه با روش های حمل و نقل زمینی بسیار بیشتر است. به طور کلی هزینه تور کربلا هوایی از گرگان در مقایسه با تور های زمینی از این شهر بیشتر می باشد.

اما علاوه بر هزینه حمل و نقل عوامل دیگری نیز در هزینه های این تور تاثیر می گذارند. از جمله این عوامل می توان به مدت زمان تور اشاره کرد. طبعا هر چقدر مدت زمان تور بیشتر باشد، هزینه های تور نیز بیشتر خواهد بود.

نوع محل اقامت نیز دیگر عامل مهم و تاثیرگذار در هزینه این تور ها است. درجه بندی های مختلفی برای هتل های عراقی وجود دارد و به موجب این درجه بندی ها هزینه اقامت در آن ها متفاوت است.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای