تور کربلا سمنان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور کربلا سمنان : کربلا از پر مخاطب ترین و مقدس ترین شهر های خارجی برای زیارت است. به موجب اهمیت مذهبی این شهر، همواره تعداد زیادی از مردم به این شهر سفر و‌ به زیارت می پردازند. مردمان سراسر ایران به سفر کربلا می روند. مردمان استان سمنان نیز همواره در طول سال به سفر های زیارتی کربلا مشرف می شوند.

استان سمنان، یکی از وسیع ترین استان های کشور ایران است. این استان بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. وسعت و جمعیت بالای این استان باعث شده که سفر های زیارتی زیادی از مبدا سمنان برگزار شوند. کربلا که یکی از پر مخاطب ترین آن ها است، به روش های مختلفی قابل انجام است.

به طور کلی سفر کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی قابل برگزاری است. سمنانی های عزیز می توانند هم با وسایل نقلیه عمومی و هم با وسایل شخصی اقدام به سفر نمایند.

چرا در تور کربلا سمنان شرکت کنیم؟

اگر تابحال به کربلا نرفته اید، در این سفر نیازمند راهنما هستید. چرا که شرایط و موقعیت های این سفر، به تجربه نیاز دارد. به همین جهت انواع تور کربلا از سمنان برگزار می شود. تور کربلا سمنان همواره شرکت کنندگان زیادی دارد.

تور کربلا نیز همانند انواع سفر کربلا به صورت زمینی و همچنین هوایی قابل برگزاری است.

تنها شرط برگزاری تور های کربلا، تکمیل ظرفیت تور است. در صورت تکمیل ظرفیت تور می‌ توان این کاروان ها را از مناطق مختلف کشور برگزار کرد.

در ادامه به بررسی انواع تور کربلا سمنان می پردازیم.

تور کربلا سمنان دو سر زمینی

تور کربلا زمینی ، از جمله اقتصادی ترین سفر های خارجی است. چرا که هزینه سفر با وسایل نقلیه عمومی به صورت زمینی، در مقایسه با سفر با‌ وسایل نقلیه ارزان تر است.

در تور کربلا سمنان دو سر زمینی، هر مسیر رفت به کربلا و هم مسیر برگشت از طریق اتوبوس های مسافربری انجام می شود. لازم به ذکر است که مسیر به سمت نجف و کربلا در داخل عراق با اتوبوس های عراقی و مسیر به سمت مبدا داخل ایران، با اتوبوس های داخلی انجام می شود.

تور کربلا سمنان دو سر هوایی

در مقابل تور کربلا سمنان دو سر زمینی ، تور دو سر هوایی، هزینه نسبتا بالایی را برای شرکت کنندگان در پی خواهد داشت. چرا که سفر کربلا، سفر خارجی است و پرواز های خارجی هزینه های بالایی را در پی دارند.

در تور کربلا سمنان دو سر هوایی ، پروازی مستقیم به کربلا انجام نمی شود. شهر کربلا فرودگاه ندارد، به همین جهت در ابتدا پرواز به مقصد نجف انجام شده و سپس مسافران از این شهر به کربلا راهی می شوند.

دغدغه سفر در تور دو سر هوایی در کمترین حالت ممکن است. چرا که دیگر خبری از ترافیک های بین راهی و پشت مرز نیست.

برای بسیاری افراد، انتظار طولانی در وسایل نقلیه طاغت فرسا است. اگر شما نیز از جمله این افراد هستید توصیه می شود تا در تور های دو سر هوایی کربلا شرکت نمایید. چرا که در تور های زمینی، مدت زمان انتظار در وسیله نقلیه، ساعت ها از تور های هوایی بیشتر است.

تور کربلا رفت هوایی برگشت زمینی سمنان

برای افرادی که می خواهند در اسرع وقت به کربلا بروند و همچنین نمی خواهند هزینه بالای تور دو سر هوایی را پرداخت کنند، تور کربلا رفت هوایی برگشت زمینی گزینه مناسبی است.

در این تور رفت از طریق هواپیما انجام می شود و به همین جهت شرکت کنندگان در اسرع وقت به نجف و کربلا می رسند.

همچنین به موجب برگشت زمینی این تور، هزینه آن در مقایسه با تور های دو سر هوایی کم تر بوده و نسبتا اقتصادی هستند.

تور کربلا رفت زمینی برگشت هوایی

نوع دیگر تور کربلا، تور های رفت زمینی و برگشت هوایی است. در این انواع تور، مسیر رفت با وسایل نقلیه عمومی زمینی انجام می شود. به همین جهت هزینه ای کمتر در مقایسه با تور دو سر هوایی در پی دارند.

همچنین در پایان سفر کربلا عموما زوار خسته هستند و می خواهند هر چه زودتر به خانه شان برگردند. در تور رفت زمینی و برگشت هوایی، به موجب برگشت با هواپیما، در اسرع وقت زائرین به مبدا بر می گردند و می توانند خستگی سفر را با خیالی آسوده برطرف نمایند.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای