تور کربلا دعای عرفه 1402

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا از جمله مهم ترین شهر ها برای مسلمانان است. این شهر مقدس همواره میزبان بسیاری از مسلمانان به ویژه شیعیان است. روز عرفه روز نهم ذیحجه است. این روز یکی مقدس ترین ایام برای مسلمانان است. در واقع در این روز حضرت محمد (ص) یکی از مهم ترین خطبات خود را فرمود و به همین جهت است که عرفه به خصوص برای حجاج اهمیت زیادی دارد. اما دعای عرفه صرفا برای حجاج نیست و سفر کربلا در این ایام نیز متقاضیان زیادی دارد. به روش های متنوعی می توان به شهر کربلا عزیمت کرد. اما سفر با یک کاروان معنوی به کربلا یک حال و هوای ویژه ای دارد. روز عرفه در سال 1402 مصادف با سه شنبه 9 ام خرداد می باشد. با سفر در این ایام می توانید یک سفر معنوی به کربلا داشته باشید و به دعای عرفه نیز بپردازید.

نکات مهم برای شرکت در تور کربلا

  • توجه نمایید که به هیچ وجه به صورت غیرقانونی اقدام به سفر به این شهر مقدس ننمایید. چرا که در این صورت محاکمه شده و مجازات آن 2 الی 10 سال زندان است. به همین جهت است که توصیه می شود به هیچ وجه به صورت غیرقانونی اقدام به سفر نکنید.
  • از جمله نکات مهم هنگام ورود به خاک عراق، مهر گذرنامه است. برخی اوقات به موجب ازدیاد جمعیت حاضر پشت مرز عراق، ممکن است گذرنامه برخی از مسافران مهر نشود و این موضوع بعدا برای آن ها مشکل ساز خواهد شد. به همین جهت است که هنگام عبور از مرز حتما به مهر شدن گذرنامه تان توجه نمایید.
  • گم شدن مدارک یا پول در این سفر می تواند مشکلات مختلفی را به همراه داشته باشد. به همین جهت توصیه می شود در حفظ و نگهداری وسایل تان کوشا باشید.
  • لازم به ذکر است که عکس و یا فیلم برداری از مراکز نظامی و دولتی کشور عراق ممنوع است. پس از انجام پرهیز نمایید.
  • هیچ گونه مواد مخدری را به کشور عراق حمل نکنید. حتی اگر به مقدار کم و برای مصارف پزشکی این مواد را با خود ببرید، کشور عراق مجازات سنگینی را برای آن در نظر می گیرد.
  • در تور کربلا دعای عرفه 1402 همواره توصیه می شود که به محل هایی دور از محل اقامت بدون اطلاع به مسئولان تور نروید. چرا که در این مواقع احتمال دزدیده شدن وسایل تان وجود دارد. همواره راهنمایی های مسئولان تور را گوش داده و با مشورت آن ها اقدام نمایید.
  • در طول سفر مقدس کربلا توصیه می شود که یک کپی از شناسنامه، کارت ملی، چند قطعه عکس و شماره بستگان را به همراه داشته باشید. حمل این مدارک در مواقع بروز مشکل بسیار کمک کننده است.

چرا دعای عرفه را در تور کربلا 1402 بخوانیم؟

دعای عرفه یکی از معروف ترین دعاهای مذهبی مسلمانان است. خواندن این دعا در روز عرفه یکی از مهم اعمال برای شیعیان می باشد. مسلمانان پس از نماز ظهر و عصر و تا غروب این دعا را می خوانند.

خواندن دعای عرفه در تور کربلا 1402 خیلی مهم است. چرا که دعای عرفه به امام حسین (ع) منسوب شده است. لازم به ذکر است که دعای عرفه متن 3 هزار و 200 کلمه ای دارد.

بر اساس اطلاعات موجود، دعای عرفه توسط امام حسین (ع) در روز مهم عرفه خوانده شده است. محل خواندن این دعا نیز توسط امام حسین (ع) صحرای عرفات بیرون خیمه و در کنار همراهانش بوده است.

تور کربلا دعای عرفه 1402 به صورت زمینی یا هوایی؟

اگر متقاضی سفر به کربلا هستید، باید بدانید که سفر به کربلا به صورت تکی مشکلات زیادی را خواهد داشت. چرا که نبود مترجم، عدم آشنایی با راه ها و دیگر مسائل، برای زوار مشکلات مختلفی را به همراه خواهد داشت. پس تور های کربلا گزینه ای عالی برای انجام این سفر معنوی هستند.

تور کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار می شود. حال و هوای معنوی این تور به قدری زیبا است که با یک بار شرکت در این تور ها، به شرکت مجدد در آن ها مشتاق خواهید شد.

در تور زمینی باید مدت زمان نسبتا زیادی را در مسیر بمانید چرا که سفر زمینی به کشور عراق از داخل کشورمان زمان بر خواهد بود. اما تور زمینی سفری اقتصادی است و هزینه کمتری در مقایسه با تور هوایی دارد. تور هوایی نیز دردسر های کمتری دارد و در مدت زمان کوتاهی به کربلا خواهید رفت. ولی در مقایسه با تور زمینی هزینه ی تور های هوایی کربلا بیشتر است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای