تور هوایی کربلا از شیراز

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

شیراز مرکز استان فارس و از جمله ی پر جمعیت ترین شهر های ایران است. عاشقان اهل بیت و امام حسین (ع) نیز سراسر ایران آرزوی زیارت اهل بیت و حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را دارند. سفر تکی به کربلا به موجب سختی های این سفر می تواند گزینه ی چندان مناسبی نباشد. به همین جهت است که بسیاری از علاقه مندان به سفر به کربلا، تور های کربلا را ترجیح می دهند. سفر به کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی می تواند انجام شود.

تور هوایی کربلا از شیراز بهتر است یا تور زمینی

کربلا زیارت گاه تمام اقشار جامعه است. به همین جهت است که تدارکات تور کربلا هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی از شهر شیراز مهیا است. هر کدام از این انواع تور مزیت ها و معایبی دارند. تور هوایی کربلا از شیراز به موجب سفر هوایی هزینه ی بیشتری را شامل حال زائرین می شود. اما این تور ها دردسر های کم تری نیز در مقایسه با تور های زمینی کربلا دارند. به موجب مسافت زیاد میان شهر شیراز و شهر کربلا از کشور عراق، زائرینی که توسط تور های زمینی به کربلا می روند، گاها یک روز کامل را صرفا در مسیر هستند.

علاوه بر این موضوع برخی مشکلات امنیتی که گاها در مسیر اتفاق می افتد از دلایل دیگری است که بسیاری از عاشقان سفر به کربلا، تور های هوایی را ترجیح می دهند.

لازم به ذکر است که سفر هوایی شرکت کنندگان تور هوایی کربلا از شیراز به کشور عراق در حدود یک ساعت به طول می انجامد. حال این زمان را با مدت زمان طولانی طی مسافت با اتوبوس های تور زمینی مقایسه کنید.

پرواز تور هوایی کربلا از شیراز به چه صورت است

اگر پیشتر نیز به صورت هوایی به کربلا رفته باشید، قطعا اطلاع دارید که تور کربلا از شیراز پرواز مستقیم به شهر کربلا ندارد. در واقع تور های هوایی کربلا ابتدا به شهر نجف و یا در مواقعی بغداد می روند و سپس به صورت زمینی مسافران به شهر کربلا می روند. البته در صورت فرود پرواز در شهر نجف ، به موجب زیارتگاه های این شهر، عموما مدت زمانی نیز در این شهر تور متوقف می شود تا مسافران به زیارت در این شهر بپردازند.

علاوه بر شهر نجف، شهر های کاظمین و سامرا نیز از جمله ی دیگر شهر های زیارتی کشور عراق هستند. انواع تور های هوایی کربلا از شیراز نیز اغلب سفر به این شهر ها را در برنامه سفر خود دارند.

زمان تور هوایی کربلا از شیراز

زمان این تور نیز به عوامل مختلفی بستگی دارند. برخی از آژانس های مسافرتی زمان های متفاوتی را برای این تور ها با سایر آژانس ها ارائه می دهند. همچنین مدت زمان توقف در هر یک از شهر های زیارتی عراق نیز ممکن است متغیر باشد.

اما به طور معمول زمان تور هوایی کربلا از شیراز چیزی مابین 5 الی 7 شب می باشد.

قیمت تور های کربلا در مناسب های مختلف

قیمت تور های کربلا در طول سال ممکن است متغیر باشد. این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد. بطور مثال ایامی که مناسبت های مذهبی برقرار است، شهر کربلا ازدیاد جمعیت بالایی دارد. به موجب همین ازدیاد جمعیت، هتل های ارائه دهنده خدمات اقامتی در این شهر نیز ممکن است قیمت اقامت را کمی بالاتر از سایر مواقع ببرند. به همین جهت قیمت ارائه شده تور کربلا از شیراز نیز ممکن است دستخوش همین موارد قرار گیرد و قیمت این تور ها نیز بالاتر از سایر مواقع شود.

جمع بندی

به موجب علاقه مندی بسیاری از شیعیان به سفر به شهر کربلا، تور های زیارتی کربلا از جمله پرطرفدار ترین تور های خارجی کشور می باشد. برگزاری تور های هوایی برای تمامی شهر های ایران امکان پذیر نیست. در واقع برای برگذاری این تور ها باید پرواز به شهر نجف کشور عراق از شهر مبدا امکان پذیر باشد.

تور هوایی کربلا از شیراز قیمت بالاتری در مقایسه با تور زمینی از این شهر دارد. اما به موجب هزینه کمتر و امنیت بیشتر بسیاری از متقاضیان شرکت در این انواع تور ها را در برابر تور های زمینی ترجیح می دهند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۸ از ۵
از مجموع ۵ رای