قیمت تور هوایی کربلا از تهران و شهر های اطراف

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

قیمت تور هوایی کربلا از تهران :قیمت تور هوایی کربلا از تهران :مکان های زیارتی برای مسلمانان همواره از جمله مقصد های پر بازدید برای سفر می باشند. در ایران شهر تهران، تهران و … از جمله شهر های مذهبی محسوب می شوند و زائرین زیادی از دیگر شهر ها به آن ها عزیمت می کنند. البته این موضوع فقط برای مسلمانان ایرانی نیست. مسلمانان کشور های همسایه نیز با قصد زیارت اقدام به سفر به شهر های مذهبی ایران می کنند. شهر تهران یکی از قطب های مذهبی ایران برای مسلمانان جهان می باشد.
علاوه بر شهر های مقدس داخلی، در کشور های همسایه و سوریه و … نیز شهر های مذهبی مختلفی قرار دارد.
برای مسلمانان شیعه شهر کربلا از جمله مهم ترین مکان های مذهبی محسوب می شود. حرم امام حسین (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) دو مکان مذهبی مهم کربلا می باشند.شهر کربلا محل وقوع واقعه کربلا و شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش است. به همین جهت علاوه بر مکان های زیارتی مذکور، این شهر شامل چند مکان مذهبی دیگر نیز می باشد.
کربلا همواره یکی از پر متقاضی ترین سفر های خارجی نزد ایرانیان می باشد. به همین جهت است که کاروان های زیارتی مختلفی از اقصی نقاط ایران به مقصد کربلا در حال فعالیت اند.
یکی از اصلی ترین مبدا های سفر به کربلا و کاروان های زیارتی عتبات عالیات عراق، شهر تهران است. تهران پر جمعیت ترین شهر کشور می باشد. علاوه بر تهران، مردمان زیادی از شهر های اطراف تهران اقدام به سفر به کربلا می کنند.
در این مطلب به بررسی قیمت تور هوایی کربلا از تهران و شهر های اطراف می پردازیم. با کربلا یار در ادامه این مطلب همراه بمانید.

تور هوایی کربلا از تهران و شهر های اطراف

تور های کربلا از ایران می تواند هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برگزار شود. در تور های زمینی کربلا، زوار باید مدت زمان زیادی را در مسیر حرکت به کربلا بمانند. به همین جهت است که برای برخی شرکت در تور های زمینی سخت است.
در مقابل تور های هوایی کربلا سفری بی دغدغه را برای زائرین و عاشقان امام سوم شیعیان، امام حسین (ع) مهیا می کند. با سفر با تور های هوایی زائرین می توانند در مدت زمان کوتاهی از تهران و یا شهر های اطراف به کشور عراق عزیمت کنند.
مقصد ابتدایی پرواز های تور هوایی کربلا، نجف اشرف است. نجف اشرف یکی دیگر از شهر های زیارتی مهم و مقدس کشور عراق است. در این شهر امیر المومنین حضرت علی (ع) به خاک سپرده شده اند و حرم مطهر ایشان در این شهر واقع شده است. به همین جهت نجف یکی از ایستگاه های مهم برای کاروان های زیارتی کربلا و عتبات عالیات عراق است.
در مراسم پیاده روی اربعین مسافران پس از رسیدن به شهر نجف با تور های هوایی، اقدام به زیارت در حرم مطهر امام علی (ع) می کنند و سپس مسیر نجف تا حرم امام حسین (ع) واقع در شهر کربلا را با پای پیاده طی می نمایند. حال و هوای مراسم پیاده روی اربعین به قدری جذاب و انرژی بخش است که بسیاری هر سال در این مراسم با شکوه حضور به عمل می آورند.

قیمت تور هوایی کربلا از تهران و شهر های اطراف چقدر است؟

قیمت تور هوایی کربلا از تهران و شهر های اطراف یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از زائرین کربلا با آن مواجه هستند. در تور هوایی کربلا به منظور رفت و برگشت از هواپیما استفاده می شود و به همین جهت قیمت این تور ها در مقایسه با تور های زمینی بالاتر است.
اما تنها عامل تاثیرگذار در قیمت تور هوایی کربلا از تهران و شهر های اطراف، هزینه سفر با هواپیما نیست. شهر کربلا یک شهر با بازدید های بسیار بالا است. به همین جهت هتل های زیادی نیز در این شهر فعالیت دارند. طبعا اگر اقامت تور در بهترین هتل های شهر کربلا باشد، قیمت تور هوایی کربلا از تهران و شهر های اطراف بالاتر می رود. همچنین هزینه سفر های بین شهری و درون شهری نیز در قیمت تاثیر می گذارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای