تور های کربلا از همدان

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

تور های کربلا از همدان : کربلا یکی از شهر های عراق و مرقد امام حسین (ع) و چند تن از یاران او است. عشق و‌ علاقه شیعیان به امام حسین بر هیچ کس پوشیده نیست. عتبات عالیات عراق، شامل چند شهر زیارتی این کشور می شود. این سفر زیارتی همواره متقاضیان زیادی در میان ایرانیان دارد. به همین جهت است که سفر های کربلا در تمام طول سال از ایران در حال برگزاری است.

همدان یکی کلانشهر های واقع در بخش غربی کشور است. عراق نیز همسایه غربی ایران است. به همین جهت برای همدانی های عزیز، سفر به کربلا طی مسیر نسبتا کمی را نیازمند است.

انواع سفر به کربلا از همدان

سفر با وسایل نقلیه عمومی نیز نوع دیگر این انواع سفر است. زوار می توانند با استفاده از وسایل نقلیه عمومی هوایی و زمینی اقدام نمایند.
اما این نوع سفر ها نیاز به اطلاعات و تجربه کافی است. به همین جهت یکی از بهترین روش های سفر به کربلا از همدان، شرکت در تور های کربلا از همدان است.
تور کربلا همراه با افراد با تجربه در این زمینه برگزار می شود. به همین جهت است که دیگر دغدغه های سفر مستقل کربلا وجود نخواهد داشت و به همین جهت است که برای سفر اولی ها، انواع تور کربلا گزینه مناسبی است.

انواع تور های کربلا از همدان

تور های کربلا از همدان، انواع مختلفی دارند. تور ها به صورت دسته جمعی برقرار شده و حال و هوای منحصر بفردی را برای افراد به وجود می آورند.
انواع تور های کربلا از همدان، شامل تور های زمینی کربلا ، تور های هوایی و تور های یک سر زمینی و یک سر هوایی می باشد.
هر کدام از این تور ها خصوصیاتی دارند. دانستن خصوصیات این تور ها، می تواند در انتخاب بهترین تور کربلا برای شما موثر باشد.

تور های هوایی کربلا

اگر سفری بی دغدغه می خواهید و هزینه سفر چندان برایتان مهم نیست، تور هایی هوایی کربلا از همدان گزینه مناسبی برای شما هستند.
این تور ها، طی مسیر از شهر مبدا به کربلا را در کمترین زمان ممکن میسر می کنند و دیگر خبری از مشکلات بین راهی نیست. به خصوص در ایامی که تعداد زوار راهی به کربلا بیشتر می شود، ترافیک های پشت مرز می تواند ساعت ها مسافران را منتظر نگه دارد.

مقصد سفر هوایی در تور های هوایی کربلا از همدان، شهر نجف می باشد. دلیل این موضوع، عدم فرودگاه فعال در کربلا می باشد. به همین جهت زوار ابتدا به شهر نجف می روند. مقصد اول نجف است و در همان جا نیز زیارت اقامتگاه های این شهر انجام می شود. مهم ترین آرامگاه واقع در شهر نجف، مرقد مطهر امام علی (ع) می باشد. به همین جهت است که در تور های هوایی کربلا، زیارت در این حرم یکی از اقدامات اصلی تور محسوب می شود.

تور های زمینی کربلا از همدان

برخی از شهر های ایران، فاصله زیادی را با کشور عراق و شهر کربلا دارند. برای زائرین کربلا از این شهر ها، تور های زمینی کربلا می تواند ساعت ها آن ها را در مسیر بگذارد. اما شهر همدان، در بخش غربی کشور واقع است و نسبتا فاصله نزدیکی به کشور عراق در مقایسه با بسیاری از شهر ها دارد. به همین جهت است که بسیاری از متقاضیان سفر کربلا از همدان، تور های زمینی را بر می گزینند. در تور های زمینی، از اتوبوس های مسافربری معمولی و VIP استفاده می شود که نوع اتوبوس در هزینه تور تاثیر می گذارد.

در این نوع تور ها، مسافران ابتدا با اتوبوس به یکی از پایانه های مرزی می روند، سپس با عبور از مرز، سوار اتوبوس های عراقی شده و باقی راه را با این اتوبوس ها طی می کنند.

هزینه تور های زمینی کربلا از همدان در مقایسه با تور های هوایی بسیار کم تر است. چرا که طبعا هزینه سفر با هواپیما در مقایسه با هزینه سفر با اتوبوس بسیار بیشتر است.

تور های زمینی سفری اقتصادی و معنوی را برای متقاضیان مهیا می کنند. حس و حال خوب این سفر ها باعث شده که بسیاری از زائران برای بار چندم در این تور ها شرکت نمایند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای