بهترین تور کربلا از تهران را از کجا بخریم؟

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

کربلا همواره مورد استقبال زائران زیادی قرار می گیرد. در تمام طول سال ایرانیان زیادی به مقصد کربلا و عتبات عالیات عراق راهی می شوند.
برای سفر به این شهر زیارتی، می توان از طریق تور های زیارتی اقدام کرد. تور های کربلا امروزه به یکی از محیوب ترین تور های خارجی در میان ایرانیان تبدیل شده است.
مزیت مهم سفر با تور در مقایسه با سفر به صورت مستقل، راهنمایی ها و برنامه ریزی دقیق توسط عوامل تور است.
به جهت سقر با تور به کربلا می توان مدل های مختلف تور را انتخاب کرد. به طور کلی تور های کربلا هم به صورت هوایی و هم زمینی انجام می شوند و اقامتگاه های رزرو شده توسط تور نیز متفاوت است.
تور های کربلا زمینی از طریق اتوبوس های مسافربری و گاها با قطار، اقدام به حمل مسافران می کنند.
در این تور ها، اتوبوس ها پس از رسیدن به پایانه مرزی، مسافران ادامه مسیر را به اتوبوس های مجزا انجام می دهند. ادامه مسیر با اتوبوس های عراقی در این نوع تور صورت می گیرد.
در تور های هوایی نیز سفر از مبدا سمت مقصد نجف آغاز می شود. در بهترین تور کربلا از تهران می توانید با سفر هوایی در کم ترین زمان اقدام به سفر نمایید.
در ادامه با بررسی شرایط ویژه تور های کربلا می پردازیم. همراه با کربلایار باشید.

بهترین تور زمینی کربلا از تهران

تهران پر جمعیت ترین شهر ایران است. تهرانیان زیادی متقاضیا سفر به کربلا می باشند. تور های کربلا یکی از بهترین گزینه های سفر به این شهر مقدس است. با بهترین تور زمینی کربلا از تهران می توانید در این سفر زیارتی شرکت نمایید.
بهترین تور زمینی کربلا از تهران برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. یکی ممکن است بهترین تور را، توری بداند که امکانات آن در بهترین حالت باشد. اما در مقابل شخص دیگر بهترین تور را، توری بداند که از تظر اقتصادی به صرفه باشد.
در بهترین تور زمینی کربلا از تهران از نظر امکانات، از اتوبوس های VIP برای حمل زوار استفاده می شود. جهت اقامت مسافران نیز، هتل های ۵ ستاره رزرو شده است. در این نوع تور ها همواره امکانات رفاهی در بهترین حالت قرار می گیرد.
در مقابل در بهترین تور ها از نظر اقتصادی، همواره سعی در صرفه جویی هزینه ها انجام می شود و تلاش مسئولان تور بر این است که هزینه تور مقرون به صرفه بماند.

بهترین تور کربلا از تهران هوایی

در سفر های زمینی کربلا هر چقدر هم که امکانات رفاهی با کیفیتی فراهم شده باشد، باز هم مسیری طولانی در انتظار شرکت کنندگان تور خواهد بود.
فاصله زمینی تهران تا کربلا زیاد است و چندین ساعت و گاها یک شبانه روز، مسیر رفت و برگشت به طول می انجامد. به ویژه در ایام مذهبی سال که تعداد متقاضیان تور افزایش می یابد، ترافیک های زمینی پشت پایانه های مرزی به وجود می آید. این موضوع موجب زمان بر شدن مسیر تور خواهد شد.
اما در مقابل با تور های هوایی کربلا از تهران، دیگر دغدغه مسیر و زمان بر بودن آن را نخواهید داشت. در این تور ها سفر هوایی از مبدا تهران به مقصد شهر نجف انجام می شود. چرا که شهر کربلا فرودگاه نداشته و به همین جهت پرواز ها به سمت نجف انجام می گیرد.
در مقابل هزینه تور های هوایی کربلا در مقایسه با تور های زمینی بالاتر است. چرا که طبعا هزینه حمل و نقل های هوایی در مقایسه با حمل و نقل زمینی بالاتر بیشتر می باشد.
اگر از نظر اقتصادی مشکل خاصی ندارید و هزینه تور برای تان چندان اولویت ندارد، تور های هوایی گزینه مناسب تری هستند. چرا که در این تور ها دیگر دغدغه های مسیر زمینی را نخواهید داشت.
پرواز تهران به سمت نجف در کم تر یک ساعت و نیم انجام می شود. در صورتی که در تور های زمینی باید چندین برابر زمان را در مسیر در انتظار بمانید. به ویژه برای کسانی که محدودیت زمان برای این سفر را دارند، تور هوایی انتخابی منطقی تر است.

خرید بهترین تور کربلا از تهران

اگر قصد خرید بهترین تور کربلا از تهران را دارید، کربلایار یکی‌ از اجرا کنندگان خوش سابقه تور های کربلا است. می توانید با رزرو شرکت در تور های کربلا از طریق کربلا یار، سفری به یاد ماندنی با بار معنوی بالا را تجربه نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای