ارزانترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۳

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا هوایی الف ویژه

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

مقاصد زیارتی همواره مورد توجه پیروان آن ها قرار گرفته است. مکه محل قرارگیری خانه خدا، مهم ترین زیارتگاه مسلمانان محسوب می شود. در کنار کعبه، شهر کربلا نیز یکی از مهم ترین مقاصد زیارتی مسلمانان شیعه می باشد. امام سوم شیعیان، امام حسین (ع) با مظلومیت تمام در شهر کربلا به شهادت رسید و داستان های مربوط به آن همواره در عزاداری های ما ایرانیان بازگو می شود.
شهر کربلا محل قرارگیری حرم مطهر این حضرت است و چندین تن از یاران او نیز در این شهر به خاک سپرده شده اند.
کربلا بازدید های زیادی از نقاط مختلف جهان دارد. ایرانیان نیز توجه ویژه ای به این شهر مذهبی داشته و همواره در طول سال به بازدید آن می روند.
شرایط سفر به کربلا در ایام مختلف ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. روش های سفر نیز باید تا با توجه شرایط کربلا انتخاب شود.
یکی از بهترین شیوه های سفر کربلا، سفر با تور های زیارتی است. با سفر با تور های زیارتی دیگر دغدغه ای بابت شرایط کربلا و به طور کلی کشور عراق وجود ندارد. مسئولان تور همواره شرایط مختلف را بررسی کرده و برنامه ریزی های تور را متناسب با آن انجام می دهند.
در ادامه به معرفی تور های کربلا و ارزانترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۳ می پردازیم. همراه با کربلا یار باشید.

انواع تور های کربلا

به طور کلی تور های کربلا از ایران شامل دو نوع تور زمینی و هوایی است. البته برخی از تور ها نیز به صورت ترکیبی هستند. بدین صورت که به طور مثال رفت به صورت زمینی انجام می گیرد و برگشت مسافران از طریق هوایی صورت خواهد گرفت.
مهم ترین مزیت تور های هوایی کربلا، کمترین اتلاف وقتی است که در آن ها وجود دارد. برای مثال پرواز تهران به نجف در حدود کم تر یک ساعت و نیم صورت می گیرد. در صورتی که همین مسیر به صورت زمینی چندین ساعت و گاها یک روز به طول می انجامد. به همین جهت است که افرادی که کمبود وقت برای زیارت دارند، تور های هوایی گزینه مناسب تری برای آن ها می باشد.
اما اگر به دنبال ارزانترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۳ هستید، تور های زمینی هزینه کم تری را در مقایسه با تور های هوایی در پی دارند. دلیل آن نیز همانطور که می توان حدس زد هزینه بالای پرواز های خارجی است که هزینه تور هوایی را در مقایسه با تور زمینی بسیار بالا تر می برد.

ارزانترین تور ‌‌کربلا نوروز ۱۴۰۳ چه شرایطی دارد؟

شرایط ثبت نام در تور های نوروزی کربلا برای سال ۱۴۰۳ در اسفند ماه توسط سازمان حج و زیارت معرفی گردید.
در میان انواع تور کربلا در نوروز ۱۴۰۳، تور های زمینی به طبع هزینه کم تری در مقایسه با تور های هوایی دارند. اما برای رزرو و شرکت در ارزانترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۳، تنها زمینی بودن تور دلیل به ارزانترین بودن آن نیست. چرا که عوامل مختلفی در قیمت تور های کربلا نقش دارند.
علاوه بر هزینه حمل و نقل که یکی از مهم ترین عوامل در هزینه تور می باشد، هزینه اقامت نیز یکی از مهم ترین عوامل در قیمت تور است. چرا که شهر کربلا و دیگر شهر های زیارت عتبات عالیات عراق، دارای اقامتگاه های با درجه بندی متنوع هستند. برای مثال هزینه اقامت در هتل های ۵ ستاره با بالاترین امکانات در مقایسه با اقامت در اقامتگاه های معمولی کم تر است. به همین جهت اگر قصد رزرو و شرکت در ارزانترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۳ را دارید، باید علاوه بر زمینی یا هوایی بودن تور، به نوع اقامتگاه نیز توجه داشته باشید.

تعداد روز های تور کربلا

دیگر عامل مهم تاثیرگذار در قیمت تور، تعداد روز های سفر است. تور های کربلا ممکن است ۸ روزه و یا ۵ روزه یا حتی کمتر برگزار شوند. به همین جهت هزینه های تور های با مدت زمان بیشتر در مقایسه با تور های طولانی مدت بیشتر است. به همین جهت برای شرکت در ارزانترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۳، باید تعداد روز های تور را نیز مورد بررسی قرار دهید.
هزینه های خورد و خوراک، هزینه های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، هزینه عوارض خروج از کشور و هزینه عوارض ورود به خاک کشور عراق، از جمله دیگر هزینه هایی هستند که می تواند در ارزان قیمت بودن تور کربلا تاثیر بگذارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای