چرا کربلا را برای سفر انتخاب کنیم؟

تور کربلا توسط کربلایار فقط از شهر تهران برگزار میشود.

تور کربلا هوایی الف

تور کربلا زمینی الف

تور کربلا زمینی الف ویژه

چرا کربلا را برای سفر انتخاب کنیم ؟ در میان مقاصد سفر خارجی، گزینه های سفر های زیارتی و سیاحتی متفاوت است. برای افرادی که قصد یک سفر زیارتی را دارند، کربلا یک گزینه مناسب می باشد. چرا که کربلا یکی از مهم ترین مکان های زیارتی برای شیعیان است و همواره میزبان زوار زیادی می باشد. به همین جهت است که شرایط میزبانی مناسبی نیز در این شهر مهیا است.
در کربلا هتل هایی بر اساس استاندارد های جهانی فعالیت دارند. امکانات رفاهی مناسب در این هتل ها قابل رقابت با بهترین هتل های جهانی است.
کربلا دارای مکان های زیارتی و سیاحتی مختلف است که این موضوع موجب شده که علاوه بر شیعیان، در جذب گردشگران نیز موفق عمل کند.

جاذبه های کربلا کدام اند

همواره متقاضیان زیادی برای سفر به کربلا اقدام می کنند. دلیل این تقاضای بالا غالبا زیارت حرم امام حسین (ع) است، چرا که این حرم مطهر مهم ترین مکان در این شهر مقدس می باشد. اما جاذبه های کربلا تنوع زیادی دارد. این یکی از دلایلی است که توصیه می کنیم تا کربلا را برای سفر انتخاب کنید.
کربلا در کشور عراق و در همسایگی ایران واقع است و به همین جهت ایرانیان زیادی سفر به کربلا را انتخاب می کنند. سفر به کربلا با انواع امکانات رفاهی توریست های زیادی را نیز به آن جذب می کند. در واقع اگر قصد زیارت و یک سفر معنوی را دارید، کربلا بهترین گزینه است چرا که می تواند یک سفر سیاحتی نیز باشد.
قلعه الاخضیر،‌ بین الحرمین، مقام امام صادق (ع)، حرم حضرت عباس (ع)، آرامگاه امیرکبیر، حرم امام حسین (ع)، نهر علتهرانه، مزار طفلان مسلم، مزار حرم بن یزید ریاحی، مقام حضرت مهدی (عج)، مزار عون بن عبدالله و آرامگاه علی ابن حمزه از جمله مهم ترین مکان های واقع در کربلا می باشند.
در واقع با سفر به کربلا می توان یک سفر معنوی استثنایی را تجربه کرد.
در کربلا همچنین هتل های پنج ستاره و با امکانات بالا فعالیت می کنند و مسافران می توانند از امکانات رفاهی نظیر استخر، آب گرم و … در این هتل ها بهره مند شوند.

روش های سفر به کربلا

سفر به کربلا می توان سفری بسیار به یاد ماندنی و لحظات خوش و معنوی باشد. اگر قصد سفر به کربلا را دارید، روش های سفر به کربلا مختلفی جهت این سفر زیارتی وجود دارد. برخی افراد برای سفر خودشان اقدام به تهیه بلیط هواپیما و یا اتوبوس می کنند، اما برخی دیگر سفر با کاروان های زیارتی را ترجیح می دهند.
سفر با کاروان های زیارتی می تواند بسیار لذت بخش باشد.
یکی دیگر از روش های محبوب برای سفر به کربلا، سفر با تور های زیارتی است. در سفر کربلا با تور های زیارتی می توان با همراهی دیگر زوار، سفری به یاد ماندنی را تجربه کرد.
تور های کربلا همواره تحت نظارت سازمان حج و زیارت فعالیت دارند و به همین جهت مسافران دغدغه های کمی در سفر خواهند داشت.

در تور کربلا، با برنامه ریزی مناسب مسئولان تور، بهترین شرایط سفر مهیا می شود.
تور های کربلا هم به صورت زمینی و هم هوایی برگزار می شوند. برای کسانی که قصد یک سفر اقتصادی و معنوی را دارند، تور زمینی کربلا یکی از بهترین گزینه ها است. البته در تور کربلا، تنها عامل تاثیرگذار، نوع رفت و برگشت مسافران نیست و عوامل دیگری نیز در این تور ها تاثیر می گذارند. هزینه اقامت یکی از مهم ترین این عامل ها می باشد.

همچنین هزینه رفت و آمد های درون شهری و برون شهری از دیگر هزینه های تاثیر گذار در تور کربلا می باشد.
توجه داشته باشید که با سفر با تور های کربلا، شما در واقع به زیارت عتبات عالیات عراق رفته اید. در این تور ها علاوه بر زیارت اماکن مذهبی کربلا، به شهر های نجف و در صورت مساعد بودن شرایط، کاظمین و سامرا نیز سفر می کنید.

سخن آخر

در شهر نجف اشرف حرم مطهر حضرت علی (ع) واقع شده است. در واقع در تور های کربلا مقصد اول سفر، شهر نجف است. زوار پس از زیارت در شهر نجف، به سمت شهر کربلا راهی می شوند.
در مراسم پیاده روی اربعین نیز مسافران با رسیدن به شهر نجف اشرف و انجام اعمال زیارتی در این شهر مقدس، با پای پیاده نجف را به مقصد کربلا ترک می کنند. غالبا شروع حرکت از حرم امام علی (ع) است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای